For mig er et æstetisk menneske et jeg nyder at kigge på og helt uden plastik, så det må være Kathrine Hepburn og/eller Audrey Hepburn
Æstetisk perfekt - det er kun meget få og jeg ønsker absolut ikke selv at være en del af dem.
Til gengæld synes jeg charmerende mennesker, både kvinder og mænd, er yderst tiltalende.
Mine tre børnebørn
Tankevækkende at der ikke er nogen der har nævnt mig endnu … Hmm :grrrierdumme:
Men en kvinde jeg synes er/var gudesmuk, er Charlize Theron … dengang hun var lidt mere buttet end hun er i dag.
Jeg har altid gerne villet ligne Mette Vibe Utzon. Hun er så levende. Smuk, sødmefyldt og charmerende, og samtidig jordnær, klog og med ben i næsen. Jeg kan desværre ikke lige finde et billede, der viser hende, som jeg bedst husker hende fra skærmen, men det er lidt som dette, hvor hun bare mangler den røde hårfarve :cool2:
En mand, hvis udseende jeg er ret vild med, er Jake Gyllenhaal. Uhh, den mund og det kæbeparti :love2:
Jeg syntes at Keira Knightley er gude smuk og chermerende, især i Love Actually
http://www.google.dk/search?hl=da&biw=1037&bih=563&tbm=isch&sa=1&q=keira+knightley+love+actually&oq=keira+knightley+love&aq=0L&aqi=g-L3&aql=&gs_sm=e&gs_upl=131956l133392l0l135451l5l5l0l1l1l0l219l751l0.3.1l4
Jeg har altid haft en svaghed for Owen Wilson, især fordi hans næse er skæv…
Jeg kunne aldrig drømme om at blive en kopi af Keira Knightley, Angelina Jolie eller andre skønheder for på mig er de ikke skønheder. Jo de er såmænd pæne, men de virker - på mig - ret overfladiske, og hvis skønhed er lig med overfladisk foretrækker jeg nu mig selv… med fladere mave, mindre røv og pænere boobs :klapper:
[QUOTE=Ann R;645178]
Men et par ansigter der fascinerer mig endnu mere, som drager mit blik, som jeg får lyst til at prøve at genskabe, er Kate Blanchett og Robert Pattinson. [/QUOTE]
Ja, hvis jeg kunne få lov at ligne Cate Blanchett, så skulle jeg ikke bede om mere. (jo, måske at Thomas lignede George Clooney. Eller Johnny Depp. Eller en ung David Bowie.
)
Meg Ryan eller Cameron Diaz da de er naturligt smukke og ikke krukkede at se på
Men ville allerhelst være mig selv minus 10-15 kg
Altså hvis vi snakker om Hollywood mænd som vores egne mænd godt måtte ligne, jamen så tager jeg gerne en omgang gerard butler eller Jason stratham, jude law eller ham der spiller luke i de nye starwars film. Hehe
Undskyld det var en voksen aniken skywalker. Ham er også er med i jumper. Nåååårh ja og så takker jeg da ik nej til euwen mcgreggor
Åh ja, en George Clooney look-a-like kunne jeg bestemt også godt bruge
jeg ville afgjort heller ikke klage over en jason statham i mit soveværelse… han er mega hot på den fede måde… især i transporter filmene og the expendables
jeg ville godt sidde bag på hans motorcykel
Nå, må man også nævne mænd:D
Jamen så…øh…hmmm
PÅ kvinde siden vil jeg nævne
Juliette Binoche http://www.google.dk/search?q=juliette+binoche&hl=da&biw=1280&bih=621&prmd=ivnsol&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=EkUsTq-6CczQsgajtoClDA&ved=0CCQQsAQ
Og på herre siden helt klart
Jeffrey Dean Morgan http://www.google.dk/search?q=Jeffrey+Dean+Morgan&hl=da&biw=1280&bih=621&prmd=ivnslo&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=pkYsTuHVOoT2sgbEusGPDA&ved=0CBwQsAQ
[QUOTE=Ann R;645187]He - jamen, jeg kunne da godt tænke mig nogle forbedringer ved mit eget udseende. Mange! Men ligne en kopi af en anden. Nej, faktisk ikke. Så mit indlæg skal ikke forstås på den måde. Mere, hvad der fanger mig.
Jeg kan godt li’ dit “heldigvis”. Må jeg gætte på ,at du også har oplevet i Poser at det helt regelmæssige er boooring?[/QUOTE]
Delvis OT men netop Poser’s standard symmetri og “perfektion” er det der ta’r turen ned af Uncanny Valley. Altså noget der tilsyneladende er perfekt og smukt men som på en eller anden måde skriger til et eller andet inde i dig at “her er noget forkert”
Ingen rigtige mennesker er symmetriske og det er tit det der afslører computerskabte skønheder
jeg er helt pjattet med Alan Rickmans næse. Selvom den har en - for nogen - ret sjov facon. Det er netop det der gør den dejlig.
<men nu har jeg vist generelt en næsefetish
hende her
men det er ikke fordi hun er smuk, det er hendes humor og grin og naturlige væremåde, jeg kan li. Jeg synes hun er så utrolig herlig på alle mulige måder. Uhøjtidelig sej og cool
Og skulle jeg være en mand med tilsvarende pondus og humor og uhøjtidelige naturlighed, så sku det var ham her
http://cdn02.cdn.socialitelife.com/wp-content/uploads/2007/02/12282_boratnooscars.jpg
Nogle kender ham nok som Borat og Bruno LOL
Uhhh mænd… se det er en helt anden snak. Jeg er ikke til de gængse Brad Pitt osv. uf nej, en mand behøver ikke være billedskøn, han skal være i mit liv for hans talent, karisma, charme, personlighed, you know - the things that count. Dette er tre af mine favoritmænd:
Er det hvem min kæreste godt måtte ligne, så foretrækker jeg ham nu som han er, men han måtte gerne have Heath Ledgers hårpragt, selvom hans skallepande nu også er ret dejlig
Nu vi er ude i det med udseende, så er ham massemorderen fra Norge absolut en nydelig mand … men var nok alle helst fri for, at have ham i vores liv :S
Nicole Kidman er en utrolig smuk kvinde