Hvem ser vi som æstetisk perfekt?

[QUOTE=TrekkieGrrrl;645626]Delvis OT men netop Poser’s standard symmetri og “perfektion” er det der ta’r turen ned af Uncanny Valley. Altså noget der tilsyneladende er perfekt og smukt men som på en eller anden måde skriger til et eller andet inde i dig at “her er noget forkert”

Ingen rigtige mennesker er symmetriske og det er tit det der afslører computerskabte skønheder :slight_smile:

[/QUOTE]

Yep. Det jeg plejer at kalde en dukke - modsat en person. Den der totale symmetri virker dukkeagtig, kunstig. Både når den er computerskabt og når den er kirurg-skabt. Jeg foretrækker altid det, der ligner en person. Jeg kan heller ikke så godt li’ de dér textures, der er så regelmæssige og ensartede at de ligner spraymaling. Ingen hud ser sådan ud, selv ikke den mest perfekte… som når et foto har fået aaalt for meget Photoshop :wink:

Rachel Mcadams - dejligt smil
Natalie Portman - kan af en eller anden grund godt lide hendes øjenbryn :ups:

Af mænd synes jeg Jake Gyllenhall, Alexander Skarsgård og Jensen Ackles (ikke i hans model dage) er rimelig dejlige at se på :tihi:

Faktisk ville jeg gerne ligne mig selv, som jeg så ud for 5 - 6 år siden. Ikke fordi jeg på nogen måde er perfekt, jeg er bare mig og har det godt med det :slight_smile:

Scarlet Johansson…

Sjovt du siger det, for jeg synes faktisk han ligner netop prototypen på en nazist. Også selvom jeg ikke vidste hvem han var.

Men nu kan jeg så heller ikke med lyshårede mænd overhovedet. Ick LOL

Emma Thompson for mig. Jeg har altid syntes, hun har et udseende, man kan identificere sig med - om man så må sige - samtidig med at hun er smuk. Og så holder hun sig jo godt - tilsyneladende uden lægehjælp, for så ville hun vel ikke have alle de smilerynker ved øjnene.

Mænd: Jeg synes, ham her rent æstetisk er en fryd for øjet :savle:

Men i øvrigt er jeg nok ligesom Osquary mere til mænd som Alan Rickman og Oscar Wilde :slight_smile: I mine yngre dage var jeg helt vild med Donald Sutherland :klapper:

Breivik? Virkelig? pæn?

Jeg har sjældent set et menneske, så iskoldt og klam som ham. Helt glat - det er så det løber mig ned af ryggen… også hvis jeg ikke havde kendt hans handlinger og synspunkter… Men det er også sådan en heldig sans jeg har medfødt - jeg reagerer per automatik på psykopater ved at føle afsky også før de viser hvad de er…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;645998]Sjovt du siger det, for jeg synes faktisk han ligner netop prototypen på en nazist. Også selvom jeg ikke vidste hvem han var.

[/QUOTE]

Og nazister er pr. definition grimme af udseende ? For det er jo udseendet vi kigger på i denne tråd …

Jeg har ikke sagt noget om at jeg tændte på ham, men ja, jeg synes han har pæne træk :surrender1:

[QUOTE=Skattekat;646099]Og nazister er pr. definition grimme af udseende ? For det er jo udseendet vi kigger på i denne tråd …

Jeg har ikke sagt noget om at jeg tændte på ham, men ja, jeg synes han har pæne træk :surrender1:[/QUOTE]

Men det viser jo bare, at det kan være svært at skille de to ting ad: altså det æstetiske og så personlighed.

Ja og det forstod jeg godt - jeg opfattede ikke indlægget som en opbakning:-) Naturligvis ikke… Men det er meget sjovt, som smag er forskellig

[QUOTE=Skattekat;646099]Og nazister er pr. definition grimme af udseende ? For det er jo udseendet vi kigger på i denne tråd …

Jeg har ikke sagt noget om at jeg tændte på ham, men ja, jeg synes han har pæne træk :surrender1:[/QUOTE]

Luna og jeg har også set nogle billeder af ham og talt om, at han faktisk er en flot fyr.

Jeg synes også Pierce Brosnan er lækker og utrolig charmerende.
Men har faktisk læst engang, at han er en højr*vet snob - det kan man jo ikke se på manden.

Jamen selvfølgelig poster vi jo på baggrund af det visuelle - alle de omtalte herrer, kan jo i princippet være nogle rigtig dumme svin som vi aldrig ville røre med en ildtang:D

Har så svært ved at se hvor Ralph Finnes ville kunne fejle så grelt, at en testtur ville være HELT udelukket:tihi:

:love2:

Halle Berry - smukke træk, yderst feminin…
Og hendes krop vil helt sikkert se godt ud på mig :wink:

Jeg synes Jane Leeves er en utrolig smuk kvinde :slight_smile:

Af mænd… Der er min smag lidt bred :wink:
Men Bruce willis er en af mine topkandidater:)

[QUOTE=galath;646064]Emma Thompson for mig. Jeg har altid syntes, hun har et udseende, man kan identificere sig med - om man så må sige - samtidig med at hun er smuk. Og så holder hun sig jo godt - tilsyneladende uden lægehjælp, for så ville hun vel ikke have alle de smilerynker ved øjnene.

Mænd: Jeg synes, ham her rent æstetisk er en fryd for øjet :savle:

Men i øvrigt er jeg nok ligesom Osquary mere til mænd som Alan Rickman og Oscar Wilde :slight_smile: I mine yngre dage var jeg helt vild med Donald Sutherland :klapper:[/QUOTE]

Ovenstående billede (hvor banneret er nu) var på et tidspunkt Orlando Bloom - men man må jo ikke stjæle, synes dem, der har sitet, hvor billedet lå :ups: :ups:

JA! Emma Thompson er dejlig! OG naturlig!

Og jeg sidder her, godt hjulpet af min playliste og kommer i tanker om en anden quinde jeg er ret betaget af, nemlig Anne Linnet. Hun HAR altså et eller andet samtidig med at hun synger fantastisk, Skulle jeg nogensinde skifte hold ville hun helt klart stå først på min “to do” liste :wink:

Jeg ville gerne ligne Rihanna som hun så ud da hun kom frem :besvimer:

Ville bestemt ikke klage over Chad Michael Muraay, Eric Sade, Orlando Bloom

UUhhh…det er jo en af favoritskuespillerne…og især som Sheriffen af Nottingham
http://www.movievillains.com/images/nottingham.jpg

Hvem jeg gerne ville ligne?..jeg tror faktisk helst jeg ville ligne mig selv…dog som jeg så ud for 35 år siden, haha…

Aldring gør sgu ikke noget godt for nogen