Hvilke racer er dine drømme racer; ALLE racer

Persere og derudover måske Exo og Brite, altså sølvbrite :slight_smile:

Åh ha, jeg har en del drømmeracer, hehe. :smiley:
Bengal tror jeg er nr. 1. Resten kommer vist lidt tilfældigt, fordi jeg har forelsket mig i så mange forskellige. :hjerte: Så altså:

Bengal
Maine coon
Norsk skovkat
Britisk korthår
Tyrkisk van
Korat
Burmeser
Ragdoll
Hellig birma
Europé
Somali
Abyssinier

Hmm, er listen færdig? Tror det…? :tihi:

Somali - gerne flere efterhånden.
British Shorthair - bare en enkelt hyggebamse.

Modsætninger, der er til at tage og føle på, ikke? :smiley:
Men jeg tror faktisk godt, det kan lade sig gøre at finde nogle personligheder, der kan gå sammen.

Og så vil der jo også altid være mindst én huskat til at mægle. :wink:

Aby og sort huskat, selvfølgelig :hjerte:
Gråstribet eller rød hus(hun)kat
Burmeser
Brite
Singapura

Jeg har dem allerede :hjerte:- og de skal bare leve de næste 50år - så er jeg tilfreds!!

den nyeste og jeg

Ja, jeg bliver altså ved med at drømme om maine coonen - det er nok
derfor, at der hele tiden kommer flere og flere herhjemme :ups:

Der er vel nærmest tale om en form for nedsmeltning, et kastratopdræt
ude af kontrol :cool:

Aby og huskat giver jo sig selv :hjerte: og en dag vil jeg gerne have somali igen :inlove:

Skulle jeg vælge en anden race, tror jeg det må blive burmeseren eller en måske hellig birma :slight_smile:

Før eller siden skal jeg dele hjem med en (amerikansk) orientaler, en toyger og en american shorthair. Dog næppe på samme tid. :tihi:

Jeg drømmer helt klart om en dejlig norsk skovkat… Ih hvor jeg synes de bare er så smukke :slight_smile:
Forhåbentlig flytter der sådan et par stykker ind hos mig om et par måneder…

[QUOTE=holymoly;631904]Før eller siden skal jeg dele hjem med en (amerikansk) orientaler, en toyger og en american shorthair. Dog næppe på samme tid. :tihi:[/QUOTE]Har du et billede af en amerikansk orientaler?? :ups:

Jeg ved faktisk ikke om den er amerikansk. Men jeg ville lige dele billedet - for hold da op en flot kat - og et fantastisk billede! :besvimer: :hjerte:


Oriental Shorthair Cat - photograph strictly © copyright Helmi Flick - please respect copyright

Okay - håber det er i orden, for jeg har ikke kopieret noget, jeg linker…

uhh Jamen jeg sukker efter en blåtabby/hvid huskat efter ejg mistede min Jack, han var den smukkeste husmis. Ellers må det være en rigtig lækker exotic pige meget gerne tortie. En lækker blochedtabby exotic knægt og en smuk knald sort devon rex ss

MVH
Gitte


Foto selvfølgelig af Helmi Flick - hvem ellers kan tage sådan et billede? :thumbup:

Europé!!!

Og så måske engang en klassisk perser og en (meget moderat typet) cinnamon masket siameser, og det er vist lige det :slight_smile:

Og denne her, også af Helmi:

Jeg tror, jeg dør! :besvime:

[QUOTE=holymoly;631941]Og denne her, også af Helmi:

Jeg tror, jeg dør! :besvime:[/QUOTE]

Det der er ONDT, Pil!!!

:smelter:

ååårrrhhh Pil! Stop så!

Jeg ska ikke har ori! Jeg ska ikke har ori! Jeg ska ikke har ori! Jeg ska ikke har ori! Jeg ska ikke har ori! Jeg ska ikke har ori! Jeg ska ikke har ori! Jeg ska ikke har ori! Jeg ska ikke har ori! Jeg ska ikke har ori! Jeg ska ikke har ori! Jeg ska ikke har ori! Jeg ska ikke har ori! Jeg ska ikke har ori! Jeg ska ikke har ori! Jeg ska ikke har ori! Jeg ska ikke har ori! Jeg ska ikke har ori!

BASTA!

argh pis ogs, det virker ikke!
Ønsker mig en sort am. orientaler nu…

Bare rolig; det gør ligeså ondt på mig. :høhø:

[QUOTE=holymoly;631941]Og denne her, også af Helmi:

Jeg tror, jeg dør! :besvime:[/QUOTE]

:tihi:

Okay Grevens profil er nok lidt mere - personlig :wink: - men han er smuk, ja han er… :lovelove:
Jeg kom bare i tanker om jeg havde de her billeder… sorry… :pose:

På vej hjem i toget (Horsens - Randers) i går, mødte vi en pige/kvinde som glad fortalte om sine 2 katte, og jeg blev endnu mere klar over at det er ragdollen som er min drømmekat :hjerte: (hendes katte er ragdolls).

Og så måske en britebamse. Jeg elsker store katte. :wehuu: Og så selvfølgelig huskatte, huskatte og huskatte:hjertehop:. Og et større hus, så vi også selv kan være her.:slight_smile: