Hvilken del af din krop

… kan du bare ikke li’ ?? :S

Ligemeget hvordan vi ser ud, så har vi alle sammen kropsdele som vi har komplekser over … og tit er det nogle ting som andre slet ikke lægger mærke til eller synes der er noget i vejen :?

Jeg HADER mine overarme … det er ikke ret tit at jeg viser mig i noget uden ærmer og ærmer skal helst være 3/4 så de dækker hele overarmen, som jeg synes har en grim form og har ‘‘slaskedelle’’ :besvimer:
Mine ben er osse grimme og korte … det er måske et held, når de nu er så grimme, at der så ikke er flere meter af dem -høhø
Jeg er hjulbenet og har nogle ‘‘puder’’ der sidder ude på siden af knæet (indvendigt på benet) og det er bare grimt … og grunden til at jeg heller ikke gør så meget af at vise mig i korte nederdele eller shorts der slutter over knæet :rulleøjne:
Så det er de to ting jeg lægger mærke til hos andre kvinder, om de har pæne arme og ben … og om de har en pæn ‘‘behind’’ :stuck_out_tongue: … sjovt nok har jeg adrig haft komplekser over min egen, selv om den er flad som et bræt og nærmest ikke eksisterende når jeg står med siden til …

Hvad jeg kan li’ ved mig selv ?? Hmm … min mave er som regel temmelig flad og helt uden strækmærker, selvom jeg har født to børn … og så er jeg glad for mit hår, altså når det er nyklippet og sidder godt :rock:

Jeg hader mine bryster :ked:
Efter graviditeten er de vildt skrumpet

Öv ÖV ÖV og endnu en gang ÖÖÖV

:wink:

Aah ja… og saa vinker mine overarme … griner

Men hvad… Jeg tog nästen 30kg. paa i graviditeten og det efterlod sine spor… Hvor jeg nu igen er mindre end för 49kg.
Saadan er det vel naar man ikke er 17 mere…

:):):slight_smile:

Jeg synz, at mine ØRER er noget så grimme - els har jeg vænnet mig til resten igennem et snart langt liv.

-høhø

Øøøh jeg ville hvis jeg havde råd, og ikke var pivet…få lavet min næse om. Den er jeg sgu ikke helt tilfreds med…:tihi:

Før i tiden ville jeg have klaget over at jeg var for tynd…men det er endelig lykkedes mig at komme op på normalvægt 56 kg, som er bedre end da jeg lå på 49-50 kg. -høhø

her i huset hedder “momor arme” altså Bingo-vinger :slight_smile:

men udover det, så bryder jeg mig ikke om noget som helst ved min krop :frowning:
derfor følger jeg også meget med inde i “jagten på taljen” forummet, jeg håber jeg en dag finder modet til at kæmpe mod min vægt.

Mine ben er som stolper - af samme årsag går jeg kun meget sjældent i nederdel - og i så faldl er den forholdsvis lang.

Min mave, min bag, mine lår og mine bryster. Alle dele er alt for store

Bingo vingerne er jeg noget så træt af.

Men jeg har sluttet fred med min krop, det er en skøn fornemmelse :slight_smile:

Jeg hader min mave, jeg har temmelig mange strækmærker og løs hud efter at jeg har fået mine børn, jeg var så også temmelig stor da jeg var gravid, men min plan er at når jeg har tabt mig tilpas så vil jeg have lavet min mave pæn…

Jeg kan til gengæld godt lidt mine øjne, farven er speciel og mine øjne er meget levende…ss

:):)Jeg har efterhånden forligt mig med mit udseende :):slight_smile: og kan da godt selv se at jeg har visse fordele, måske min mund er lidt for stor, men so what :stuck_out_tongue:

Nogen mener der er en lighed med en vis skuespiller ved navn Julia Roberts, men I kan jo selv bedømme :sshh:

PS: det er et yngre foto, lige for retfærdighedens skyld :slight_smile:

[quote=Mie;138569]

Nogen mener der er en lighed med en vis skuespiller ved navn Julia Roberts, men I kan jo selv bedømme :sshh:

PS: det er et yngre foto, lige for retfærdighedens skyld :)[/quote]

Ajjj … du er meget kønnere Mie -fin (jeg har aldrig været Julia Roberts-fan :p)

Min mave.

Jeg har så løst maveskind, efter jeg ventede Mathias. Jeg har trænet og trænet, været på diverse kure men intet hjælper, så hvis jeg havde pengene til det, kunne jeg måske godt tænke mig at få fjernet lidt af det løse hud. :ups:

[quote=Mie;138569]:):)Jeg har efterhånden forligt mig med mit udseende :):slight_smile: og kan da godt selv se at jeg har visse fordele, måske min mund er lidt for stor, men so what :stuck_out_tongue:

Nogen mener der er en lighed med en vis skuespiller ved navn Julia Roberts, men I kan jo selv bedømme :sshh:

PS: det er et yngre foto, lige for retfærdighedens skyld :)[/quote]

ja jeg synes sgu også du er kønnere, men ok, jeg har aldrig kunne se det kønne ved julia roberts…

Er da noget man SKAL kunne li ???-what
Jeg kan li mine øjne, det er vist osse det !! :uha:
Alt andet er ækelt !! :sorry::argh:

uhh det må være min lår - de krøller:( appelsinhud har fanden skabt-høhø

Mine tæer, men de behøver heldigvis ikke at komme på udstilling :slight_smile:

Hmmm, spørg hellere om der er noget, jeg KAN lide.

:græde::græde::græde::græde:

Jeg er ikke så super glad for min ryg, eller retter sygsøjlen. Jeg er ganske tynd, og det kan tydeligt ses på min rygsøjle. - Jeg er glad for at jeg ikke selv kan se den … :S

Tjaaa man ser ud som man gør og jeg har lært at leve med jeg ser ud som jeg gør.
Jeg ville som alle andre gerne smide en del kg. men det bliver ikke før min lænd og ben er blevet bedre, så jeg kan komme ud og røre mig igen.

Nå jo jeg kan godt lide mine små søde ører, det har vi tre søstre nemlig her i familien Kramer:p:p
Knus Elin

Jeg tror ikke på at fokusere på alt det negative omkring mig og ved mig selv.

Jeg vil derfor gerne fortælle, at jeg rigtig godt kan lide mit smil og mine øjne. Jeg har også rigtig pæne fødder og når jeg griner tilstrækkelig længe, så får jeg røde kinder - det plejer at få folk til at grine endnu mere :slight_smile:

MVH