Hvilken del af din krop

Den er altså også rigtig flot den tatovering…

En af mine veninder er tatovør, og hun har fået overtalt mig til at få lavet en løve på låret, den er specialtegnet og så kan den dække lidt af det grimme ved mine lår…

Maven er nok mit største problem. Med et vægttab fra 165 kg, og til 97 kg giver en del løst hud, når man taber sig for hurtigt. Selv om jeg har været 9 år om det, så gik det stærkt de første 2 år, så tog man meget på igen, sådan er det gået op og ned, men nu ligger det og svinger fra 97 - 99 kg… :S

Mine tæer :frowning: De er noget så grimme. Viser dem ikke andre steder end i svømmehallen.
Mine hofter. De er aaalt for store :frowning:
Mine lår :frowning: Igen aaalt for store :frowning:
Min popo. Ikke fast nok. -overhovedet :frowning:
Mine bryster. aaalt for små :frowning:
Mine negle. De er rigtig grimme.
Mine øjne. For små.

Der er maaange flere ting, men orker ikke at remse det hele op.

jeg er træt af det meget store ar jeg har på venstre ankel - og så er der flere andre ting der gerne måtte være lidt pænere . men jeg
ELSKER - mine tænder, mine hænder og fødder, min røv og så mine LAAAAANGe ben !!!

glemte helt at sige hvor glad jeg er for min hårpragt…den er ganskevist besværlig at tæmme nogle gange, men jeg har den flotteste store manke når mit hår er langt, og det klæder mig med både kort og langt hår…

Ja, ja, det meste er da ‘okay’, men jeg er super irriteret over mine extra 10 kg. da jeg ellers altid har haft former, men ikke tyk. :thumbdown:
Men næsen og underansigt ville jeg da gerne have rettet op på, og muligheden foreligger, men den størrelse operation har jeg hverken tid eller lyst til, lige nu.

/Sofie

[quote=Ronja;139035]Den er altså også rigtig flot den tatovering…

En af mine veninder er tatovør, og hun har fået overtalt mig til at få lavet en løve på låret, den er specialtegnet og så kan den dække lidt af det grimme ved mine lår…[/quote]

Taakkk :D:D

Det lyder spændende med din tatoo… glæder mig til at se resultatet :slight_smile:

Kære M&M-mor (Anne)

Du milde…hvor er du sød og sjov…

Dejligt med et-LOL
Kærlige hilsner Mona

Spørg Fødevarekontrollen: Kød er ikke, hvad det har været. :fløjte:

[quote=Mona Jensen;139321]

Spørg Fødevarekontrollen: Kød er ikke, hvad det har været. :fløjte:[/quote]

Det kan godt være, men du får alligevel en glad smiley fra mig :smiley:

Spejle er heller ikke, hvad de har været - på mit står der:

“Forringet billedkvalitet”


:ked::ked::ked::ked:

[quote=Eva;139432]Spejle er heller ikke, hvad de har været - på mit står der:

“Forringet billedkvalitet”

:ked::ked::ked::ked:
[/quote]

:smiley: :smiley:
Kender det, kender det… !!!

[quote=Eva;139432]Spejle er heller ikke, hvad de har været - på mit står der:

“Forringet billedkvalitet”

:ked::ked::ked::ked:
[/quote]

:inlove::inlove::inlove::inlove:

Så køb da et nyt, hvis det du har er lisså gammelt som Metusalem - så er der ikke noget at sige til den dårlige kvalitet.

:tihi:

Så køb da et nyt, hvis det du har er lisså gammelt som Metusalem - så er der ikke noget at sige til den dårlige kvalitet.

:tihi:[/quote]

Det hjælper såmænd ikke med et nyt - så længe det er mit fjæs, der vises i det.

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

[quote=Eva;139442]Det hjælper såmænd ikke med et nyt - så længe det er mit fjæs, der vises i det.

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

-engel-engel-engel

Jow, det gør - for du har det sødeste baby-fjæs - og det ved du godt, jeg synz.

:slight_smile:

[quote=M&M-mor;139437]:smiley: :smiley:
Kender det, kender det… !!![/quote]

-fin-fin-fin

Ja, der har en anden det mere sådan, at hvis jeg først stiller mig foran et spejl - så kan jeg slet ikke løsrive mig…

-LOL-LOL-LOL

[quote=Therese;139448]-fin-fin-fin

Ja, der har en anden det mere sådan, at hvis jeg først stiller mig foran et spejl - så kan jeg slet ikke løsrive mig…

-LOL-LOL-LOL[/quote]

-LOL-LOL-LOL

[quote=Therese;139447]-engel-engel-engel

Jow, det gør - for du har det sødeste baby-fjæs - og det ved du godt, jeg synz.

:)[/quote]

Altså, jeg har sagt til dig, at du skal huske at pudse dine briller!

:wehu::wehu::wehu::wehu:

[quote=Eva;139455]Altså, jeg har sagt til dig, at du skal huske at pudse dine briller!

:wehu::wehu::wehu::wehu:[/quote]

-fin-fin-fin

Bruger nu ikke briller på gaden…endnu… kun når jeg skal læse mordbøger…
:stuck_out_tongue:

[quote=Therese;139448]-fin-fin-fin

Ja, der har en anden det mere sådan, at hvis jeg først stiller mig foran et spejl - så kan jeg slet ikke løsrive mig…

-LOL-LOL-LOL[/quote]

-rofl -rofl (men ikke fordi du klemmer hudorme eller sådan noget, vel?) :smiley:

[quote=Therese;139456]-fin-fin-fin

Bruger nu ikke briller på gaden…endnu… kun når jeg skal læse mordbøger…
:p[/quote]

Så var det måske på tide - dit syn er IKKE optimalt.

-LOL-LOL-LOL-LOL