Jeg elsker helt hvide katte, synes de er så smukke.
Derudover den cremefarvede ( ved ikke hvad den farve ellers hedder ) som de lyse burmesere Mie har på sit billede og som Temple Bars Sander.
Jeg elsker helt hvide katte, synes de er så smukke.
Derudover den cremefarvede ( ved ikke hvad den farve ellers hedder ) som de lyse burmesere Mie har på sit billede og som Temple Bars Sander.
Jeg syntes også at Mie og Mettes misser , er utrolige flotte, sikke farver
hvis jeg skulle vælge en favoritfarve, den som tiltaler mig en lille bitte mule mere end andre farver, må det være blå…det er i alt fald dem jeg har flest af
Boris, Tami, Cheri, Sophus og 2 blå tortier Dahlia og Rosa
Jeg er til de varme farver :altforvarmt:
Chokolade & Lilla:
Cinnamon
Fawn:
Felixissimus
Og de ovenstående MEGET GERNE i Bicolor!!
Så Chokoladen ser sådan ud:
Fearbhail
Lilla:
Felixissimus
Cinnamon:
Bestcats
Og Fawn:
Entenere
Og ja, også i maskede er farverne skønne - og endnu bedre Maskede Med Hvidt!
Her i Chokolade:
Okonor
Og senest må jeg erkende at de spottede også meddelt sit intog i mit hjerte:
Bellamis
Åhhh suk alle de skønne farver
/Mette
Sander er cremefarvet, så du har helt ret
Hos mco er jeg mest til en mørk, varm sortblotchedtabby uden for meget tickning.
I andre racer er det andre farver. Men nok altid mest de mørke og varme farver.
Nu er tortie ikke lige dén farve jeg holder alllermest af (det var den pæne og diplomatiske udtalelse )… men jeg fik godt nok et stød i hjertet på udstillingen igår, da jeg så Jørgen Seemann komme gående med en ung tortie med hvid skovpige… hun lignede vores dejlige Kludetæppe som var de søstre!
Meget mærkelig oplevelse - netop fordi tortie jo normalt er så forskellige…
Dejlig tråd - jeg nyder at læse de forskellige indlæg, og bliver inspireret. Et stykke af vejen er jeg lige så konservativ som Ann
Meeen - når jeg ser en creme eller rødtabby brite, så smelter jeg totalt! Sådan en maxi-Garfield
Til gengæld kan jeg ikke rigtig forlige mig med en tabby-maske. Det er ligesom ikke en hel maske så, når den er ‘hakket op’ i striber :S Røde, creme og lilla masker er også lidt :S (tør jeg sige fesne :? )
Lige en stor tak til Mie for et helt vidunderligt bunke-billede
Jeg er til sort, tortie, broget og ja de fleste farver, men ikke så meget til blå, lilla og rød.
Øj den er svær - der er mange lækre farver:) Og det er forskellig fra race til race, hvad jeg elsker.
Maine Coon: Sort bloched tabby eller rød. Blå og hvid er også drøn flot!
Ellers synes jeg der er så mange smukke varianter til alle racerne:)