Hvilken farve er du til?

Jeg elsker helt hvide katte, synes de er så smukke. :wehuu:

Derudover den cremefarvede ( ved ikke hvad den farve ellers hedder ) som de lyse burmesere Mie har på sit billede og som Temple Bars Sander. :wehuu:

Jeg syntes også at Mie og Mettes misser , er utrolige flotte, sikke farver :wehuu::wehuu:

hvis jeg skulle vælge en favoritfarve, den som tiltaler mig en lille bitte mule mere end andre farver, må det være blå…det er i alt fald dem jeg har flest af
Boris, Tami, Cheri, Sophus og 2 blå tortier Dahlia og Rosa

Jeg er til de varme farver :altforvarmt: :slight_smile:

Chokolade & Lilla:

Cinnamon :inlove:

Fawn:

Felixissimus

Og de ovenstående MEGET GERNE i Bicolor!! :wehuu:

Så Chokoladen ser sådan ud:

Fearbhail

Lilla:

Felixissimus

Cinnamon:

Bestcats

Og Fawn:

Entenere

Og ja, også i maskede er farverne skønne - og endnu bedre Maskede Med Hvidt! :inlove:
Her i Chokolade:

Okonor

Og senest må jeg erkende at de spottede også meddelt sit intog i mit hjerte:

Bellamis

Åhhh suk alle de skønne farver :wehuu::inlove::hjerte:

/Mette

Sander er cremefarvet, så du har helt ret :smiley:

Hos mco er jeg mest til en mørk, varm sortblotchedtabby uden for meget tickning. :slight_smile:

I andre racer er det andre farver. :slight_smile: Men nok altid mest de mørke og varme farver.

Nu er tortie ikke lige dén farve jeg holder alllermest af (det var den pæne og diplomatiske udtalelse :smiley: )… men jeg fik godt nok et stød i hjertet på udstillingen igår, da jeg så Jørgen Seemann komme gående med en ung tortie med hvid skovpige… hun lignede vores dejlige Kludetæppe som var de søstre!
Meget mærkelig oplevelse - netop fordi tortie jo normalt er så forskellige…

Dejlig tråd - jeg nyder at læse de forskellige indlæg, og bliver inspireret. Et stykke af vejen er jeg lige så konservativ som Ann :ok:

• Siamesere har da maske :wink: Brun maske (i det hele taget :ok: )
  • Abyer er da vildtfarvede, ligesom Somalissemisser (når de da ikke er sølv)
  • Russian Blue (og korater) er blå - men persere :? Nah…
    Sort? Ikke specielt, men der er lige ham dér i Struer, og så dejlige Jaguar (fra katteri Unique), som jeg hilste på igen igår :wehuu:

Meeen - når jeg ser en creme eller rødtabby brite, så smelter jeg totalt! Sådan en maxi-Garfield :wehuu:
Til gengæld kan jeg ikke rigtig forlige mig med en tabby-maske. Det er ligesom ikke en hel maske så, når den er ‘hakket op’ i striber :S Røde, creme og lilla masker er også lidt :S (tør jeg sige fesne :? )

Lige en stor tak til Mie for et helt vidunderligt bunke-billede :wehuu:

Jeg er til sort, tortie, broget og ja de fleste farver, men ikke så meget til blå, lilla og rød.

Øj den er svær - der er mange lækre farver:) Og det er forskellig fra race til race, hvad jeg elsker.

Maine Coon: Sort bloched tabby eller rød. Blå og hvid er også drøn flot!

Ellers synes jeg der er så mange smukke varianter til alle racerne:)