-wehuuSikke dog
et provokerende og positivt
spørgsmål -tihi
Kærlig hilsen
Mona
P.S. Jeg er mest vild med Maine Coon +
Norske Skovkatte …Tror jeg -tihi
Ja, nu er der jo mange racer, som jeg ikke aner en dyt om, men er glad for NFO, MCO og Burmeseren.
Jeg er vild med alle katte,kan altid finde et eller andet positivt ved enhver Race så jo jeg mener alle racer er dejlige på hver deres måde–wehuu-wehuu
der er jeg helt enig med dig gerner jeg kan også finde noget positivt om alle katte
for lige som mennesker har alle dyr og mennesker altid en god side måske skal man kigge en ekstre gang men den er der
undtaget hos hende på gelborgvej
men svinger måske lidt mere til huskatten
Jeg bryder mig ikke om de nøgne katte ( ja, kan ikke lige stave til det ). Efter min mening skal dyr have pels.
hvorfor dog det ,en sphynx er da så charmerende og yndefuld så jo de er dejlige
Oprindelig postet af Buffy
Jeg bryder mig ikke om de nøgne katte ( ja, kan ikke lige stave til det ). Efter min mening skal dyr have pels.
ØV …hvorfor kan jeg ikke få begge citater med når jeg trykker multi-tommelned
. . . Nå men jeg vil bare sige, at jeg er totalt dårlig med Sphynx og alle former for Rex -wehuu
Må desværre indrømme, at jeg er en smule træt af pelspleje . . . -what
men derfor elsker jeg mine cooner meget højt alligevel (nu er der jo to mdr. til næste udstilling med fransk vask og strygning)
Jeg har lagt mærke til, at når folk viser billeder af sine racekatte (alle mulige racer) og så deres huskat(te) … så er det altid huskatten jeg falder for -wehuu
Ja, har jo aldrig mødt en irl., men synes de er grimme. De mangler simpelthen pels. Kan heller ikke lide nøgne hunde ( Chinese crested ), marsvin og rotter.
Jeg er helt klart perser elsker - kan også gode lide burmeseren
Aby og huskat - som jeg selv har er nummer 1 hos mig.
-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu
Derefter alle andre katteracer - dog ikke dem uden pels!
:(:(:(
Nu var overskriften hvilken race er den dejligste ikke hvorfor en er den grimmeste:p-sorry
Helt klart maine coon efter min mening
Hilsen Lisbeth
KATTEN er den dejligste race, bare KATTEN -love
Jeg er mest til huskatte… men har heller aldrig prøvet at ha´ andet
-wehuu Jeg hoppe med på alle katte -wehuu store som små, de er bare dejlige alle sammen -forelsket
Maine Coon, helt klart!! -love
Én gang Maine Coon, ALTID Maine Coon!! -wehuu-wehuu
jeg har selv cooner… så jo - cooner er det dejligste…
men hvis jeg havde brite eller perser eller russian… -wehuu
men coonerne har nu mit hjerte
Ja, ja, men for, at være dejlige skal de altså have lidt pels. -tihi
Jeg har jo selv Cooner men den sødeste og dejligste er nu alligevel :? :?
Den der med 4 ben 1 hale 1 krop 1 hoved og siger Miauuuu -kattedans-felixsylvester-fløde-kat1
Jeg har det sådan at når jeg får kikket lidt mere på alle de andre misser, Ja så er de jo vildt søde alle sammen når man lige får øje på dem.-love -love