Hvilken race

Min fars mosters kusines fætter har selv set en Singapura engang og han siger altså at Cæsar ligner en Singapura

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Det der er da en spynx med helkropstoupe??

Schhh det er ikke dig jeg snød - det var Elin… hehe
De røg lige ned i mors lomme!

:slight_smile:

[quote=lenschow;524777]Altså… du husker så dårligt. Kan du ikke huske, at du lånte Viggo og lod ham parre din Mang Kun hunkat for sølle 76000 kroner i sommer? Det er jo den killing derfra du viser foto af her! Så selvfølgelig er der da SNO i ham!

LOL

Herlig tråd:-) Og har jeg sagt at jeg ELSKER den kat som der er foto af. Han ligner en vismand:-)[/quote]

Hvis du garanterer at Viggo giver hvide sokker, så vil jeg gerne købe en parring til den pris.
Det er bare billigt…
Og jeg tænker jo… Viggo hvide sokker…min Pepita hvide sokker=ægte killinger:)

ok men kan vi så ikke dele i porten?

det er vel muligt at jeg er blevet snydt med hensyn til pelsen, men den er altså ikke så lang og der er bare pletter så der kunne vil godt være lid spynx i ham også.

Han er så vel en singapura, spynx showshoe, korat, mang ku, Devon Rex, british Longhair.

Han er altså meget lille og spinkle bygget vejer kun ca 5,5 kg

OK jeg gi’r mig:høhø: tydelig lighed, men det er altså ikke muligt:LOL:, da mine 3 singa’er ikke må gå løs og Charmer er kastreret :slight_smile:

Cats og Conni
:slight_smile:

[quote=cæsar;524807]ok men kan vi så ikke dele i porten?

det er vel muligt at jeg er blevet snydt med hensyn til pelsen, men den er altså ikke så lang og der er bare pletter så der kunne vil godt være lid spynx i ham også.

Han er så vel en singapura, spynx showshoe, korat, mang ku, Devon Rex, british Longhair.

Han er altså meget lille og spinkle bygget vejer kun ca 5,5 kg[/quote]

Nej !! …NU må jeg protestere !!
Der er IKKE noget british shorthair i ham - Men jeg tror der sagtens kan være british longhair i ham :tihi:

Conni… ørerne passer altså!!! og halen er heller ikke så lang…

Størrelsen har katten så nok fået fra Snowshoen… og farven fra koraten…

det er det jeg siger han er lille bitte meget spinkle kat

Ja, spinkel… men ikk så lille i størrelse…

nu er alt jo relativt, han er altså ikke så stor som de der mang ku er

Jeg vil så lige indsparke, at størrelse nedarves på ukendte måder - denne kats mor var en meget spinkel ensfavet kulsort hunkat… på billedet er han ca.6mdr - han er ikke blevet mindre;)

:gruble: Som jeg ser ham fænomæssigt, har han farven fra Koraten, tufferne fra skovkatten, profilen fra mælkemanden, ørene fra briten, hårlængden fra Erik Kjærsgaard, halelængden fra lossen og størrelsen fra singapur’en
:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup: og den manglende hjernemasse fra enten Dumpe fra de syv små dværge eller Mang kånnen:pote:

[quote=kamikaze;524844]:gruble: Som jeg ser ham fænomæssigt, har han farven fra Koraten, tufferne fra skovkatten, profilen fra mælkemanden, ørene fra briten, hårlængden fra Erik Kjærsgaard, halelængden fra lossen og størrelsen fra singapur’en
:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup: og den manglende hjernemasse fra enten Dumpe fra de syv små dværge eller Mang kånnen:pote:[/quote]

:lol::lol::lol:

jeg vil altså lige sige at Cæsar er helt vildt klog, han kan give High Five

SÅ MÅ der også være lidt Brita Rodam i ham…det kan jeg også :rock:

ROFLMAO :lol::lol::lol::lol::lol:

Det er simpelthen for morsomt - tak :thumbup:

Liiige en lille bemærkning…Ejjjjj hvor er han lækker:savle::besvimer:

Kan han også bage boller…for det kan jeg. Bare spørg AnneP:høhø: