Hvilket ord?

[quote=Mega;158675]Ord, samtlige katte ALTID reagerer på, er
Hvor er de stakkels Suuuultne, suuultne … suuuultne

Bitte, bitte, bitte har samme virkning!

Og så er de sædvanlige lyde som poset, der knitrer, skabsdøre, der åbnes, osv. osv.[/quote]

-LOL-LOL

Den er bare genial… jeg kan se dig for mig gå rundt i huset og sige suuuuuultne-suuultne-suuultne…

Du har nu altzå din egen vidunderlige måde at beskrive tingene på, Mega.

:wehuu:

Her er det ikke ord… men en lyd jeg laver med tungen… så kommer de alle løbende…

Og hvis man skramler med Faxe´s laserpointer kommer han også stæsende… den er de andre dog ligeglade med… (Mine øreringe kan sige samme lyd som laseren… så kommer han også løbende og kigger forvirreret på mine hænder… “Skulle vi ikke lege!!!”)

Hvis jeg kalder “miiiserne” kommer Magnus springende hurtigere end lynet… eller hvis han hører jeg tager dåseåbneren i skuffen, så er der også fart over feltet…
Fatter ikke hvordan han kan høre forskel på om det er dåseåbneren eller gaflen :tihi: jeg tager men det kan han…
Elsker bare kattes personlighed :wehuu:

[quote=PivC;158884]Her er det ikke ord… men en lyd jeg laver med tungen… så kommer de alle løbende…

Og hvis man skramler med Faxe´s laserpointer kommer han også stæsende… den er de andre dog ligeglade med… (Mine øreringe kan sige samme lyd som laseren… så kommer han også løbende og kigger forvirreret på mine hænder… “Skulle vi ikke lege!!!”)[/quote]

:):slight_smile:

Det var anderledes, det med at lave en lyd med tungen - ganske smart, hvis man en dag skulle miste stemmen.

-høhø

Nårh, den lille skat - du må ha’ nogen lydløse øreringe.

:wehuu:

[quote=Rikke N;158887]Hvis jeg kalder “miiiserne” kommer Magnus springende hurtigere end lynet… eller hvis han hører jeg tager dåseåbneren i skuffen, så er der også fart over feltet…
Fatter ikke hvordan han kan høre forskel på om det er dåseåbneren eller gaflen :tihi: jeg tager men det kan han…
Elsker bare kattes personlighed :wehuu:[/quote]

:):):slight_smile:

Miiiserne… det er bare for kært. :hjerte:

Silke kan oz høre forskel på om jeg tager en gaffel eller dåseåbneren - og hun lever udelukkende af tørkost og en lille-bitte smule tun i vand ind imellem, så det undrer mig at hun reagerer så hurtigt på lyden.

-høhø

Her hjemme reagere alle 4 på ordene mad og ud. Så hvis jeg siger skal vi ha madstår hele flokken rundt om mig. Noge af dem siger enddag en masse små lyde.
Siger jeg er der nogle der skal ud løber de alle straks ud til køkken vinduet og står meget utålmodigt og venter på at jeg lukker dem ud.

puha jeg har mange. For det første så reagerer de alle på deres enkelte navn og kom

Så reagerer de i træningssituationer på sit, dæk, plads, gå pænt, high five, kom, spring, zig zag osv osv osv gider ikke liste dem alle.

Jeg bruger tid på at lære dem disse ting, fordi jeg synes det er skægt at have katte, som kan komme på indkald.

Især når her er hundefolk, hvis hunde ikke kan :slight_smile:

Mizzaaaarnææææææææææææææææææææææææææææææææ :wehuu:

Alle mine reagerer på::wehuu:

Kom og se, hvad moar har??

Missemam - dne virker hver gang - så skal de nemlig have vådfoder :wink:

OG lyden af et køleskab der åbner hihi

[quote=Troldegaarden;159012]Her hjemme reagere alle 4 på ordene mad og ud. Så hvis jeg siger skal vi ha madstår hele flokken rundt om mig. Noge af dem siger enddag en masse små lyde.
Siger jeg er der nogle der skal ud løber de alle straks ud til køkken vinduet og står meget utålmodigt og venter på at jeg lukker dem ud.[/quote]

-høhø-høhø

Hvor lyder det bare hyggeligt, det er så dejligt for dem der har mulighed for at komme ud og lege.

:wehuu:

[quote=lenschow;159105]puha jeg har mange. For det første så reagerer de alle på deres enkelte navn og kom

Så reagerer de i træningssituationer på sit, dæk, plads, gå pænt, high five, kom, spring, zig zag osv osv osv gider ikke liste dem alle.

Jeg bruger tid på at lære dem disse ting, fordi jeg synes det er skægt at have katte, som kan komme på indkald.

Især når her er hundefolk, hvis hunde ikke kan :-)[/quote]

:):slight_smile:

Sjovt at høre hvor meget dine katte kan - det ville jeg godt se live.

De kan så meget, hvis de els gider at nedværdige sig til at modtage ordrer.

:tihi::tihi:

-LOL-LOL-LOL-LOL

Det der skal jeg prøve med Silke… det må man vel godt, eller har du patent på det ?

-høhø

[quote=Mona Jensen;159222]Alle mine reagerer på::wehuu:

Kom og se, hvad moar har??[/quote]

-høhø-høhø-høhø

Det gør Silke for øvrigt også - men hun forbinder det nu ikke med mad - men med legetøj

:wehuu:

-høhø-høhø-høhø

Missemam - den er oz bare skøn.

Sjovt at se, hvilke ord vi vælger at bruge til banditterne.

:slight_smile:

:slight_smile:

Det reagerer Silke ikke på, men hvis det er FRYSEREN ??

Så er hun der som en mis - for det kunne jo være at jeg skulle i HENDES skuffe for at give hende lidt optøede ærter.

-høhø-høhø

[quote=Therese;160137]-LOL-LOL-LOL-LOL

Det der skal jeg prøve med Silke… det må man vel godt, eller har du patent på det ?

-høhø[/quote]

Intet patent - og hvis jeg prøvede at hævde det, tror jeg mange andre ville sige, at DE havde patent på det -høhø

Vidunderlige kommentarer:hjertetildig:

Jeg bliver så varm om hjertet.

:):slight_smile:

Tak så skal det absolut prøves - hun går nok ikke så meget op i grammatikken…

:kryds: