Hvilket ord?

[quote=Mona Jensen;160215]Vidunderlige kommentarer:hjertetildig:

Jeg bliver så varm om hjertet.[/quote]

:hjerte::hjerte:

Ditto - denne tråd sprudler af vores store kærlighed til vores pelsbesatte terrorister.

-høhø

Mamsøøøøøøø… vupti 4 højtvræææælende missekatte siddende på spisebordet! :smiley:

Buster reagerer ikke så meget på bestemte ord, kender sit navn og sine kælenavne, men kommer ikke nødvendigvis når jeg kalder, man er jo sin egen:rock:

Når han gør noget han ikke må, som at hoppe op på bordene, eller hvæsser klør i bordbenet på spisebordet, så ved han godt hvad FYYYY betyder, men heller ikke her reagerer han nødvendigvis, man er jo stadig sin egen:ups:

Til gengæld er der bestemte lyde Buster reagerer på med det samme:
Når jeg åbner det skab hvor hans madskåle er i, så er han der, for så kan det kun være fordi der er vådfoder i sigte.
Når jeg åbner skabet med konserves, for så er der jo garanteret enten tun eller makrel i sigte (det sker et par gange om måneden at vi deler noget fiskekonserves)
Når køleskabet åbnes reagerer man også, for sæt nu der var noget mad der skulle prøvesmages…

-LOL-LOL-LOL

Ja, jeg havde nu oz ganske så svært ved at forestille mig, at netop du bare ville spørge om nogen af kræene ville have mad.

-høhø

[quote=louiseogbuster;160426]Buster reagerer ikke så meget på bestemte ord, kender sit navn og sine kælenavne, men kommer ikke nødvendigvis når jeg kalder, man er jo sin egen:rock:

Når han gør noget han ikke må, som at hoppe op på bordene, eller hvæsser klør i bordbenet på spisebordet, så ved han godt hvad FYYYY betyder, men heller ikke her reagerer han nødvendigvis, man er jo stadig sin egen:ups:

Til gengæld er der bestemte lyde Buster reagerer på med det samme:
Når jeg åbner det skab hvor hans madskåle er i, så er han der, for så kan det kun være fordi der er vådfoder i sigte.
Når jeg åbner skabet med konserves, for så er der jo garanteret enten tun eller makrel i sigte (det sker et par gange om måneden at vi deler noget fiskekonserves)
Når køleskabet åbnes reagerer man også, for sæt nu der var noget mad der skulle prøvesmages…[/quote]

:wehuu::wehuu::wehuu:

Skønne, dejlige Buster-dreng.

Ja, optimist det er han da i hvert fald og det kan der ikke siges nok godt om at være.

-høhø