Hvilket tørfoder fodre i med?

Simpelt spørgsmål…

Når i giver tørfoder, hvilket mærke?? :slight_smile:

Eukanuba, IAMS, Hill´s.

feline porta kornfri og gratis prøver hvad der byder sig

Som basis tørfoder: Grau den grå variant (kylling og laks)
og som mix til det: Bozita kittens, Taste of Wild, MCO kitten

Sanabelle og RC Maine Coon Babycat/-Kitten.

Wildcat ( alle 6 slags blandet sammen )

Hej
jeg foder med specific fcd ,det har jeg gjort de sidste 6 år .

Sanabelle, Happy Cat, Hills, Taste of the Wild, Champ, og hvad jeg ellers lige har lyst til at prøve.
Mine katte er ikke sarte, og klarer foderskift uden problemer :slight_smile:

Feline porta 21, den uden kort.

RC Exigent - Applaws - Sanabelle. Har lige bestilt Porta 21 uden korn,det er jeg spændt på at prøve :slight_smile:

Olivers i øjeblikket den uden korn, men vi overvejer at prøve den de har med fisk (og korn) næste gang:)

Pro Plan er absolut vores favoritfoder, men Hills og Eukanuba er også fint

vi fodre hovedsagelig med royal canin maine coon foder, men lige p.t har vi en del forskelligt foder, bla lidt forskelligt arion og royal canin foder samt et foder der hedder go care plus vi så lige p.t har en trixie der er på special foder , hun får så royal canin urinary

Feline Porta 21 grain free til de voksne, og applaws til killinger/drægtige hunkatte. Begge dele blandet med en variant af Arion, da det er det vi får/vinder på udstillingerne pt.
Og så pt også en gang RC, men kun fordi jeg vandt det i en konkurrence, ikke fordi det hitter synderligt hos mig - kattene er såmænd glade nok for det:)

Iøjeblikket
Feline Porta 21 Grain Free
RC MCO kitten

Arion adult cat. Og i øjeblikket også Hills Prescription Diet i/d, da vi har to katte med sarte maver.

Er der ikke kun 3 varianter er det kattefoder: Cheetah, Etosha og Kagroo ??

Nej der er 6 stk men ikke mange har dem alle sammen Über uns - Wildcat Katzenfutter - Das gesunde Futter für die Katze dem her er billigst at handle ved

Orijen med fisk og kylling blandet med lidt RC - men dog kun meget lidt, da jeg primært fodrer med vådt.

Arion: Large Breed, Senior og Light
Royal Canin: Digestive, Maine Coon og Digestive (og forhåbentlig snart også Kitten-varianten)