Hvilket tørfoder fodre i med?

Syntes du skal prøve og læse dem igennem der er en af dem som har et rå protein på hele 46 procent og der er ikke laks i . og de skriver deres foder er tænkt på katte med særlig behov /allergi der er ikke soja, ben mel og korn i . og bedst er lav kulhydrath

Kingsmoors uden dit og dat (gider ikke slå det op igen, har lige skiftet og læst en MASSE om det på det seneste :høhø:) plus Foder Engros luksusudgave til voksne misser blandet i - et ganske dyrt foder men godt synes Tara så det får hun naturligvis det kræsne skarn :tihi: Men det er ikke grundfoder herhjemme - det er råt og vådt og rester

I spanden lige nu er der en blanding af Sanabelle, Ilams og så noget Dione vandt på show. Kan ikke huske hvad det hedder :slight_smile: og så en sjat GoCat tror jeg det hedder :tihi:
Men som flere andre, er tørkosten her i huset også sekundær foder :slight_smile: Det primære er vådt og råt :slight_smile:

Har lige fået ny bestilling hjem, så i de næste mange måneder vil maden bestå af Smilla med fisk, James Wellbeloved kalkun, Taste of the Wild både fisk og bøffel, Grau og lidt Bozita sensitive for at se om det har en positiv effekt på Leos mave.
Og så er der selvfølgelig stadig al vådmaden - som består af hvad jeg nu engang kan finde af gode tilbud på zooplus, hos grossister og LUX fra Aldi :slight_smile:

Nanna skal afprøve James Wellbeloved grainfree hundefoder…

Lige en opdatering - jeg prøvede som skrevet tidligere Porta 21 - det er et hit:)
Men nu er Sanabelle bare no go…hihi ja de har jo deres egne meninger og smag, hatten af for det:høhø:
Så her i huset står det nu på RC Exigent - Porta 21 og Cosma vådfoder