Hvis du frit kunne vælge kæledyr

Forbuden mine misser og vovser ville jeg gerne have sådan en som Ann og Johnny

[QUOTE=Ann R;1108745]Jamen, ikke så meget tvivl der:

(Og så kan man jo håbe at den ikke spiser mig til aftensmad…)[/QUOTE]

og lige sådan en smuk Friser

Jeg ville bare nøjes med disse to :smiley:

Ud over mine dejlige kattedyr, så gik min drøm i opfyldelse den 30. juni da hende her “flyttede ind” :hjerte:

uhh har altid elsket egern og min store drøm er om nogle år at have en kæmpe voliere med disse her

Eller sugar gliders

og haven hegnet inde til et par albino wallabys

Uh jeg ville gerne ha’ et egern. Og en af de hersens minigrise! Og en minihest.

Men en minigris… det er det kæreste der er “lavet” af dyr altså!

En elefant. Men det skal være en lille en - måske kunne den bo på altanen.

Og af de mere realistiske fremtidsønsker:
En kurilian bobtail (bicolor, gerne rød)
En burmeser (creme eller lilla)
En hellig birma (lilla eller blåmasket, gerne tabby)
En klassisk perser
En sort sølv tabby europe
Og en rød og/eller blåtortie huskat
Og så i øvrigt alle de skønne katte, som ingen vil have. Et katteplejehjem:-)

Hmm. Skal vist have en større lejlighed…

Der i hvert fald 3 typer katte, der er sikkert og vist, kommer til at bo hos os i fremtiden.

Én sort van ell. harlekin norsk skovkat er ikke nok - der skal nok komme én mere til :hjerte:
En kridhvid norsk skovkat. Gerne med blå øjne eller odd eyed.
En vildtfarvet Somali (Mikes drøm, som han også har fået mig med på)
:slight_smile:

Jeg er med på den røde panda!

Ellers en karakal eller to :wehuu:

De er gode størrelsesmæssigt hehe :smiley:

Helt bestemt sådan en her

:wehuu:

[QUOTE=Justice;1109047]Helt bestemt sådan en her

:wehuu:[/QUOTE]

:lol: :lol: :lol: Sådan en vil jeg ås haaaaaa :smiley: :smiley: :smiley: :ok:

[QUOTE=Justice;1109047]Helt bestemt sådan en her

:wehuu:[/QUOTE]
Mette, Min nabo ligner ham til forveksling. Ham må du få frit og kvit, hvis bare du henter ham hurtigt.
INGEN returret!

Hvis jeg havde pladsen så ville jeg gerne have et kanin hjem med dejlige belgiske kæmper :slight_smile: Sådan et indhegnet kaninbo med gange og tunneller de selv kan grave :slight_smile:

Cheetah, helt sikkert.
Min søster med en af 2 søskende der ind i mellem kommer på en camp i sydafrika.
De kan komme og gå som de vil, fanger selv deres mad, alligevel besøger de stedet og kan nusses.

Her en legesyg en af slagsen, en tidligere kollega’s datter har været frivillig på et rescue-center

Efter leg må man hvile lidt; tænk at kunne ligge og hvile med sådan en dejlig stor plet-mis :wehuu:

EDIT: Den her, hvem er skønnest i landet her MÅ også lige med (stadig fra kollega’s datters tur)

:slight_smile:

Elsker også geparder :hjerte:
Har også en veninde, der har arbejdet på et reservat i Afrika en sommer, hvor de også nussede med dem

[QUOTE=danpia;1109088]Den her, hvem er skønnest i landet her MÅ også lige med (stadig fra kollega’s datters tur)

:)[/QUOTE]

Snehvide siger, at Cheetah’en godt må være skønnest i Sydafrika, hvis den bliver dernede… :smiley:

Det er nu ikke en cheetah… Den mangler de sorte “tårestriber”, dens hoved er for kraftigt, den har rosetter istedet for spotter og kroppen for “uelegant” i forhold til fartmaskinen cheetah… De må være en leopard… Super smuk under alle omstændigheder :slight_smile:
VH
Susanne

Billede nr 2 er iøvrigt også en leopard. :fløjte:

I får lige et mere, den her (også med kollegas datter) viser tydeligt, hvad den er :slight_smile:

Men de er jo skønne allesammen, cheetah imponerer bare lige det ekstra med sin fantastiske krop og fart

Nå jeg kom vist til at sige at ønskelisten hos mig var lang? :høhø:

En bette abekat er meget velkommen hos mig!

En ræv er også på ønskelisten!

En husmår til mine ilderdyr. :inlove:

Der vil ALTID være plads til min helt egen “Thomas”. :hjerte: En træleopard

Og så har jeg siden 10 klasse været helt skudt i næsebjørne. :inlove:

Og så tænker jeg at en manke ulv ville klæde mig og min drømmewhippet utrolig godt. :tihi:

Og ok… En nuttet lille pygmæ myresluger ville også være ok. :høhø:

Men nu skal der jo ikke herske spor tvivl om at jeg faktisk allerede har klodens absolut sejeste og sjoveste dyr!:thumbup::rock:

[QUOTE=Mega;1109053]Mette, Min nabo ligner ham til forveksling. Ham må du få frit og kvit, hvis bare du henter ham hurtigt.
INGEN returret![/QUOTE]
Er sku ikke sikker på Jakob går med til det, uanset hvor eksotisk din nabo er :høhø: