Hvor bor du?

Jeg bor i Vedbæk, helt oppe i whiskybæltet -høhø
Egentlig bor vi i Trørød som ligger i/ved Vedbæk, men potato pothato.

Jeg er født i Tårnby, men min familie flyttede til Dragør, også på ama’r. Men er virkelig blevet glad for vi er flyttet helt herop :slight_smile: Elsker stedet her og menneskerne er ikk så tossede :thumbup:

Jeg bor i Stensved … Som ligger mellem Vordingborg og Møn … Dejligt sted :thumbup: Vi har altid boet hernede på sydsjælland både min mand og jeg … Det kan man nok også hører på os -høhø

:inlove::inlove::inlove:

Lige nu er vi så flest sjællændere…

:fløjte::fløjte:

Jeg er født og opvokset i Struer/Jylland, har i min efterskoletid tilbragt to år på Samsø, og derefter et år i Århus… Siden har jeg boet sammen med min dejlige kæreste i København, i det ydre Nørrebro… :ok:

Jeg har boet på Amager siden jeg var 12 år. Er født i udkanten af Sorø.

Jeg bor på Nordfyn… :slight_smile:
Jeg boede i udkanten af Odense til jeg var 3 år og derefter flyttede vi til Otterup… Der voksede jeg op.
Og som… Ahem… 20-årig flyttede jeg min adr. over til min kæreste… Dog havde jeg boet der i 9 mdr.'s tid forinden… Det andet var vist bare ren dovenskab…

Indfødt Københavner fra indre by… nu “flyttet på landet”, nærmere bestemt Islev, Rødovre :stuck_out_tongue:
Men her er lys og luft, Vestvolden, Ballerup naturpark osv osv i overkommelig nærhed, så jeg lever med at der også er næsten 1 km til nærmeste dagligvarebutik :smiley: Og at bussen kun kigger forbi oppe på den store vej sådan ca 1 gang hver halve time…
Jo, jo - jeg er københavner i sjælen :tihi:

Ejjjj, Ann… nu bliver jeg helt nostalgisk. Jeg er født og opvokset i Rødovre, med Vestvolden som legeplads. Vi flyttede derfra, da jeg var 13 år og først i sommers var jeg er tur derinde igen. Det var et herligt gensyn :slight_smile:

Jeg flyttede fra Indre By, som 18 årig ud i Nordvest/Bispebjerg… dér kom jeg aldrig til at føle mig hjemme! Siden flyttede jeg sammen med Jan på ydre Østerbro, og det var da okay… Så købte vi huset og jeg nød at komme væk fra “byen”.
Da jeg så åbnede butikken i Skindergade (Indre By), opdagede jeg at jeg virkelig savnede den stemning og det liv, der er derinde… og jeg har derfor sørget for at få os skrevet op en hulens bunke steder, sådan at jeg kan flytte “hjem”, når engang vi ikke længere kan klare hus og have…
For, jeg har erkendt, at hjemme er indre by og ingen andre steder :smiley:

Jeg bor i Gilleleje By med få minutters gåtur til den dejlige Havn og Kattegats blå bølger. Vi er lige flyttet tilbage for nogle måneder siden efter 4,8 år i Glumsø hvor vi slet ikke kunne falde til, så det var hurtigt tilbage igen.

Jeg er københavner med stort K, og boede i København NV i min barndom og gik på Bispebjerg Skole, så Therese måske vi har løbet på skøjter sammen på Ringertoften - eller sprunget ud fra 3 meter vippen på Bellahøj badet lige efter hinanden :smiley: Jeg flyttede væk fra KBH NV da jeg var 18 år og har boet mange steder lige fra Hellerup til Vestegnen og så til Nordkysten… og Gilleleje By hvor vi hører til med vores :hjerte::hjerte:og hvor kattene nyder det i stor stil :wehuu:

Jeg bor i Randers SV, nærmere bestemt forstaden Vorup, og her har jeg boet hele mit liv med undtagelse af en lille smutter udenfor bygrænsen til Paderup (hjem for Randers Storcenter der ikke eksisterede dengang) på ca. 3 år.

Jeg er glad for at bo i Randers og kunne faktisk ikke tænke mig at bo andre steder. Vi har specialbutikker, supermarkeder og fritidssysler nok og hvis jeg keder mig alligevel, er der kun 35 kilometer til Århus. Og så er her forbløffende billigt i forhold til andre byer af denne størrelse…eller også er jeg bare heldig med min boligforening :tihi:

Bor i Århus N - Er oprindeligt fra en mindre by en 10 km nord fra Århus. Er meget glad for området her og ønsker heller ikke rigtig at bo andre steder.
Er i øvrigt også rigtig heldig med mit bolignr. og burde ikke have problemer med at finde gode lejeboliger uden at skulle vente for længe.

[quote=Eva K;127529]
Er i øvrigt også rigtig heldig med mit bolignr. og burde ikke have problemer med at finde gode lejeboliger uden at skulle vente for længe.[/quote]

Vi har også et godt bolignr., hvis vi ville til Århus igen. Det blev lavet da manden var barn, så det er nok 20 år gammelt eller mere.
De boligforeninger har det dog med, at r*vrende en, når man flytter. :mad:

Jeg bor i Ålsgårde i Nordsjælland, en lille by ca. 8 km fra Helsingør og 5 km fra Hornbæk.:thumbup:
Jeg har heller ikke tænkt mig at flytte…-fin

Vi bor lige i hjertet af det midtjydske søhøjland, ganske tæt ved Illerup Ådal (hvis nogen kender den berømte udstilling på et eller andet århusmuseum )

Vi bor i en lille hyggelig landsby med 11 huse og 3 gårde…her er så hyggeligt om sommeren :wehuu:. Vi har boet her i 8 år, og vil ikke flytte.

Vi fører stadig med 1 stemme, KOM SÅ SJÆLLÆNDERE -høhø

ALTSÅ Denise det står da lige 36-36-ass-LOL

Jeg hepper på Jyderne :wehu:

Jep…vi opretter falske profiler hvis ikke de Djævleøboere holder sig fra afstemningen -høhø

Nemlig ja, så kan de lærer det kan de -høhø