Hvor er det egentligt imponerende

Hvor er det egentligt imponerende at man som nyt medlem i et forum, tilsyneladende skal have samme mening som de øvrige.
At man tilsyneladende ikke må have sin egen mening, opfattelse, forståelse osv. Alle skal åbenbart være af samme mening som de “gamle” medlemmer. (min opfattelse)
Jeg tvivler på at man skal satse på at få ret mange nye, blevende medlemmer hvis dette er praksis generelt. (min bange anelse og formodning for fremtiden)

Så vidt jeg ved fra andre fora, godt nok IKKE dyrefora, eksisterer de faktisk så man har mulighed for at debatere og man har vel ret til at have sin en mening, holdning og ikke mindst opfattelse til de forskellige emner der er på de forskellige fora. Eller tager jeg helt fejl?
Lige netop dette er jo med til at få en god debat kørende og komme videre i stedet for at hænge fast. At man som ny i en gammel tråd stiller spørgsmål til tidligere kommentarer er vel egentlig også okey så man får vished for at man har fået den rette forståelse af tingenes rette sammenhæng.

Og at man har været i andre fora og kender visse genveje og kan finde på at trykke på nogle links så man lærer siden hurtigere at kende, skal man åbenbart også klandres for

Jeg tror da bestemt vi er mange der er glade for, at der er flere medlemmer med forskellige meninger om diverse emner -thumbs De hele ville da blive ret kedeligt og dødt hvis vi alle tænkte ens -thumbs

Hvor er det synd du ikke føler vi modtager dig godt -ked men vær ikke ked hvis du smutter :S vi skal nok passe på vort fora for dig :smiley: men måske er det fordi du går den direkte vej ud i diskussioner -what har du nogensinde hørt at det er sundt lige at stikke en finger i jorden -jegplaprer

Som nyt medlem herinde, er det sandelig ikke min opfattelse, at man ikke må have forskellige meninger, det er nok mere måden de ytres på, der er forskellige meninger om
Jeg syntes det er okay, at man lige bliver irettesat,hvis bølgerne går lidt højt,og ordvalget ikke er sobert,man kan jo give sine meninger tilkende på mange måder -muhaha

Enig -thumbs

før man springer ud i de allermest følsomme emner, er det en god ide at se stedet an.

Enig -thumbs

Stikker man ikke lige netop en finger i jorden ved at læse forskellige tråde før man kommenterer og stiller spørgsmål?

HVIS du tager dig tid til at læse mine første indlæg vil du se at det lige præcis er det jeg har gjort.
Jeg meldte mig ind igår og sad flere timer i aftes og læste MANGE tråde. Og jeg kommenterer dem jeg finder interessante MEN først efter jeg har gennemlæst dem nøje.

Enig -thumbs

før man springer ud i de allermest følsomme emner, er det en god ide at se stedet an.[/quote]

Det havde jeg så efter min egen menoing også gjort. Men uanset om det er et følsomt emne eller ej har man vel ret til at give sin mening til kende. Ikke sandt?

Mener du dermed at mit sprog og ordvalg ikke er sobert?

For så vil jeg gerne linkes til det sted så jeg kan rette op på det til en anden gang

DU HAR SÅ EVIGT RET!

Nu burde man jo ikke dømme alle over en kam.

Jeg HAR set stedet an. Jeg oprettede mig som bruger igår UDEN at kommentere det mindste, MEN læste derimod mange tråde. Og hvis du er bare lidt som jeg, ville du også tage tråden op i de emner du finder mest interessant. Jeg har lavet en præsentation af mig selv da en admin bad mig om det. Og skrev ikke mere før det var gjort. Jeg har desuden udtryk min sympati overfor Anette O og den hårde oplevelse hun og andre har været igennem. Og det gjorde jeg udelukkende fordi jeg absolut IKKE billiger den måde dyrene er blevet behandlet på. Og fordi jeg har en del erfaring med at arbejde men psykisk syge mennesker. Og det er vel ikke forbudt at give et godt råd? Eller et klap på skulderen. Ret mig venligst hvis jeg tager fejl.

At man så gerne vil være sikker på at man ikke har opfattet tingene forkert, er åbenbart galt for nogen. Derfor bad jeg om et svar direkte fra en admin. Og det har jeg fået og det stiller jeg mig tilfreds med.

Hvad er du da for en nedladende XXX? Bare fordi man har en anden holdning og ikke kysser visse personer og deres medløbere i XXXXX så er man ikke velkommen og skal bare lukke XXXXX. Håber da sandelig ikke du skal ud og møde nye mennesker. FØJ

DU HAR SÅ EVIGT RET![/quote]

TAK [bigloony] Hvor er det rart at nogen kan se sagen fra et nyt medlems side

Hvad er du da for en nedladende XXX? Bare fordi man har en anden holdning og ikke kysser visse personer og deres medløbere i XXXXX så er man ikke velkommen og skal bare lukke XXXXX. Håber da sandelig ikke du skal ud og møde nye mennesker. FØJ[/quote]

Enig -thumbs

DU HAR SÅ EVIGT RET![/quote]

TAK [bigloony] Hvor er det rart at nogen kan se sagen fra et nyt medlems side[/quote]

Eftersom jeg også er ny, og har deltaget i tråde, der efter nogens mening ikke må deltages i af alle, ja så er jeg jo bestemt røget i deres sorte bog, som er bogen for dem der må pisses på. Fred værer med det, jeg kan tage det og griner for det meste bare af mennesker der ikke kan se ud over deres egen snude.

Enig -thumbs

før man springer ud i de allermest følsomme emner, er det en god ide at se stedet an.[/quote]

Det havde jeg så efter min egen menoing også gjort. Men uanset om det er et følsomt emne eller ej har man vel ret til at give sin mening til kende. Ikke sandt?[/quote]

nu meldte du dig på lørdag, så din stikken en finger i jorden har efter min mening været så kort at det kan være ligegyldigt, og nej så synes jeg faktisk ikke man bare automatisk har ret til at brase ind i en tråd, man kan godt vise lidt manerer og eks præsentere sig først.

min erfaring er at folk der anstiger som bla du har gjort forsvinder lige så pludseligt, og så er der grænser for hvor meget folk på et forum gider at “investere” af føelelser og kræfter.

Enig -thumbs

før man springer ud i de allermest følsomme emner, er det en god ide at se stedet an.[/quote]

Det havde jeg så efter min egen menoing også gjort. Men uanset om det er et følsomt emne eller ej har man vel ret til at give sin mening til kende. Ikke sandt?[/quote]

nu meldte du dig på lørdag, så din stikken en finger i jorden har efter min mening været så kort at det kan være ligegyldigt, og nej så synes jeg faktisk ikke man bare automatisk har ret til at brase ind i en tråd, man kan godt vise lidt manerer og eks præsentere sig først.

min erfaring er at folk der anstiger som bla du har gjort forsvinder lige så pludseligt, og så er der grænser for hvor meget folk på et forum gider at “investere” af føelelser og kræfter.[/quote]

Du mener altså at nogen må og andre ikke må? For det er jo lige nøjagtig det der er sket her.

Men jere “stikken en finger i jorden” gælder måske ikke alle?

Personligt så har jeg svært ved at tage anonyme personer alvorligt,der bare opretter sig for åbenbart at lave ballade og diskutere herinde.Og hvis i er utilfredse med at være herinde kan i bare smutte der er intet der holder jer fast herinde,medmindre den eneste grund til i er herinde er ovenstående.

Når folk er anonyme tænker jeg ved mig selv :

Okay de vil åbenbart ikke stå ved det de siger
De må skjule et eler andet
Skjult dagsorden
Ballademagere (Især når det er tydeligt de kun har oprettet sig for at deltage de følsomme tråde)

Nej man skal ikke have den samme mening som andre,vi gamlesom du kalder os er også af mange forskellige meninger,men vi tør stå ved hvem vi er i modsætning til jer nye anonyme brugere der kun er oprettet med ét åbenbart formål
Nemlig at diskutere og lave rav i den

Enig -thumbs

Nu kan jeg se, at jeg lige bliver nævnt, så jeg må lige give mit besyv med.

Kalle - jeg er ked af, at du føler som du gør. Men du er kommet ind i dette fora på et - kan jeg kalde det et ret kritisk tidspunkt…?
Der er kommet rigtig mange nye til - og nogle af disse nye personer (siger ikke alle) har kørt en hetz mod hinanden, og ført et sprog af en anden verden.

Jeg er selv ret “skeptisk”, når der kommer nye brugere til forummet, som kaster sig ud i de varmeste debatter - uden at tilkendegive hvem det er.

Fidusen - du klandrer os for et nedladende sprogbrug, men jeg sendte dig forleden en pb, hvor jeg nævner dit eget sprogbrug, med henvisning til en tråd… (som du i øvrigt slet ikke har svaret på)
Jeg tror du lige bør feje for egen dør, inden du begynder på andres dørtrin… -thumbs