Hvor er det egentligt imponerende

Gælder det alle at man kan få lov til at få luft i alle diskussioner??

Annette, ja det kan være, men igen, hvor er så forskellen? De to indlæg kom temmelig tæt på hinanden. Det ene blev haglet til (også af den der lavede det næste) og det næste blev taget som ihh åhhh nåhhh.
Du kan evt. læse de to tråde og fortælle hvori forskellen er.

Og nej, det er ikke specialt myntet på dig, men nu er det lige dig der deltager i tråden her, (mens andre bare lader dig i stikken, efter min mening)

Har du virkelig ikke andet at komme med? Man må sige at det er en fin måde at debatere på.[/quote]

Jeg debaterer som jeg har lyst til og nu var det så mere en konklusion end noget andet!!!

Annette, ja det kan være, men igen, hvor er så forskellen? De to indlæg kom temmelig tæt på hinanden. Det ene blev haglet til (også af den der lavede det næste) og det næste blev taget som ihh åhhh nåhhh.
Du kan evt. læse de to tråde og fortælle hvori forskellen er.

Og nej, det er ikke specialt myntet på dig, men nu er det lige dig der deltager i tråden her, (mens andre bare lader dig i stikken, efter min mening)[/quote]

Kan det have noget at gøre med at du har været så hemmelighedsfuld omkring hvem du er?? Ja det er bare en tanke??

-sorry Der er jo nogen der bare diskutere, for diskutionens skyld
det her er ikke værd at deltage i

Annette, ja det kan være, men igen, hvor er så forskellen? De to indlæg kom temmelig tæt på hinanden. Det ene blev haglet til (også af den der lavede det næste) og det næste blev taget som ihh åhhh nåhhh.
Du kan evt. læse de to tråde og fortælle hvori forskellen er.

Og nej, det er ikke specialt myntet på dig, men nu er det lige dig der deltager i tråden her, (mens andre bare lader dig i stikken, efter min mening)[/quote]

Kan det have noget at gøre med at du har været så hemmelighedsfuld omkring hvem du er?? Ja det er bare en tanke??[/quote:a8knnxw5]

Kan man som anonym ikke have holdninger og meninger ?

Annette, ja det kan være, men igen, hvor er så forskellen? De to indlæg kom temmelig tæt på hinanden. Det ene blev haglet til (også af den der lavede det næste) og det næste blev taget som ihh åhhh nåhhh.
Du kan evt. læse de to tråde og fortælle hvori forskellen er.

Og nej, det er ikke specialt myntet på dig, men nu er det lige dig der deltager i tråden her, (mens andre bare lader dig i stikken, efter min mening)[/quote]

MÅSKE fordi det er lidt “belastende” at høre på … åååhh nu gider jeg ikke være her mere… MÅSKE fordi det er svært at overskue HVEM man siger farvel til… MÅSKE fordi nogle ikke vil være ved hvem de er… MÅSKE fordi der har været SÅÅÅ megen ballade de sidste dage…???

Jeg ved det ikke - men her er mine bud på hvad det kan skyldes…

Lader mig i stikken?? Hmmm jeg er en stor pige - det går nok… Jeg har da oplevet det der var værre…

Du milde kineser og herreskaber da
Fidusen du skulle vist havde heddet Attack i stedet for,for uanset hvem der skreiver og hvad de skriver er du der med det samme med angreb på folk,for mig at se er du kun oprettet med et formål,nemlig at diskutere for diskutionens skyld

Annette, ja det kan være, men igen, hvor er så forskellen? De to indlæg kom temmelig tæt på hinanden. Det ene blev haglet til (også af den der lavede det næste) og det næste blev taget som ihh åhhh nåhhh.
Du kan evt. læse de to tråde og fortælle hvori forskellen er.

Og nej, det er ikke specialt myntet på dig, men nu er det lige dig der deltager i tråden her, (mens andre bare lader dig i stikken, efter min mening)[/quote]

Kan det have noget at gøre med at du har været så hemmelighedsfuld omkring hvem du er?? Ja det er bare en tanke??

Og Jeg debaterer som jeg har lyst til og nu var det så mere en konklusion end noget andet!!![/quote:1wnew39f]

Jeg har ikke været hemmeligheds fuld, ALLE har bare kunne kontakte mig, lige som du kunne, men du valgte jo så istedenfor at svine mig til og at skrive mig navn i åben forum.

Og DU kan debatere som du lyster, men vi andre kan ikke? Jojo det er da rimeligt…

Annette, ja det kan være, men igen, hvor er så forskellen? De to indlæg kom temmelig tæt på hinanden. Det ene blev haglet til (også af den der lavede det næste) og det næste blev taget som ihh åhhh nåhhh.
Du kan evt. læse de to tråde og fortælle hvori forskellen er.

Og nej, det er ikke specialt myntet på dig, men nu er det lige dig der deltager i tråden her, (mens andre bare lader dig i stikken, efter min mening)[/quote]

MÅSKE fordi det er lidt “belastende” at høre på … åååhh nu gider jeg ikke være her mere… MÅSKE fordi det er svært at overskue HVEM man siger farvel til… MÅSKE fordi nogle ikke vil være ved hvem de er… MÅSKE fordi der har været SÅÅÅ megen ballade de sidste dage…???

Jeg ved det ikke - men her er mine bud på hvad det kan skyldes…

Lader mig i stikken?? Hmmm jeg er en stor pige - det går nok… Jeg har da oplevet det der var værre…[/quote:3oeuo4h5]

Ja alle disse ting kan det godt være, men hvor er så forskellen fra den ene til den anden? Det er dét jeg efterlyser.

Jeg gider ikke kommentere mere.

Du bliver VED OG VED OG VED - hedder du Duracell til mellemnavn???

Du har fået svar… Take it or leave it.

Som andre skriver, så virker det som om du VIL diskutere uanset hvad, og jeg gider det ikke mere.

Om jeg fatter at voksne mennesker gider at bruge deres tid på det her :? -sorry

Næh det gør jeg ikke, men når man ikke får svar på det man spørg om, men en masse andre ting, Ja så er det vel forde spørgsmålet ikke er forstået.

Men jeg kan da godt se, at når man ikke har et fornuftigt svar, så er det nemmere at stikke halen mellem benene og løbe.

Enig -thumbs

Tror nu ikke, vi lader Anette i stikken, men snarere ovenstående -rulleøjne

Det er jo ligesom blå stue -mai

Mon ikke man kan komme til følgende konklussion:
Det er måske en ide at sende JANTELOVEN til nye brugere så de ved hvad de har at rette sig efter, for den gælder tilsyneladende i dette forum.

For at alle kan se hvad jeg snakker om tilføjer jeg den lige her:

  1. Du skal ikke tro at du er noget.

  2. Du skal ikke tro du er lige så meget som os.

  3. Du skal ikke tro du er klogere end os.

  4. Du skal ikke bilde dig ind at du er bedre end os.

  5. Du skal ikke tro du ved mere end os.

  6. Du skal ikke tro du er mere end os.

  7. Du skal ikke tro at du duer til noget.

  8. Du skal ikke le ad os.

  9. Du skal ikke tro at nogen bryder sig om dig.

  10. Du skal ikke tro du kan lære os noget.

Næh det gør jeg ikke, men når man ikke får svar på det man spørg om, men en masse andre ting, Ja så er det vel forde spørgsmålet ikke er forstået.

Men jeg kan da godt se, at når man ikke har et fornuftigt svar, så er det nemmere at stikke halen mellem benene og løbe.[/quote]
[smilie=hate-sleepgo_ron.gif] [smilie=hate-sleepgo_ron.gif] [smilie=hate-sleepgo_ron.gif] [smilie=hate-sleepgo_ron.gif] [smilie=hate-ass.gif] -bay

-thumbs

Helt enig -thumbs

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Jeg fatter slet ikke du gider være her -muhaha ,når det er så skidt et sted, det var da egentlig ret hyggelig inden

Så! Nu har jeg også puttet billede på. Så er I selv ude om det.

-LOL