Nu må vi se, hvad Harrods svarer
Ellers skal du prøve at tage kontakt til Ole Lachenmeier
Volleynørd, tidligere landsholdsspiller, der har “alt” inden for volley - han må
da være interesseret i at hjælpe - han kan da ikke have siddende på sig, at
man ikke kan købe stangvolley i Danmark :høhø:
Altså, nu kan det godt være, jeg spørger dumt, men kan han ikke undvære spillet, mens han er på rejse? :? Der må da være så meget andet at tage sig til og opleve, når man er i et andet land. Og ellers må han medbringe noget, der er lidt nemmere at pakke i kufferten - Gameboy eller i-Pod eller lignende. Eller Wii, hvis han skal røre sig.
Charlotte - det lyder spændende
Else - det kan man måske sige, men sådan ser min søster ikke på det. Hendes børn er meget aktive sportsligt - og det sætter hun pris på. Hun fremelsker så megen udendørsaktivitet som muligt - og så lidt computer/tv som muligt. Så jo, de har forskellige ting med i kufferten til regnvejrsdage, men det er absolut ikke noget, de får lov at bruge uhæmmet.
Dette tetherball/stangtennis/stangvolley er netop en slags erstatning for al den sport, han ellers dyrker, derfor skal det være holdbart.
De plejer også at leje cykler osv.
Men der er vel mange andre muligheder for at være fysisk aktiv end lige netop den ene ting
Ikke så meget op i sommerhusområdet… De har en trampolin og en gynge og et klatrereb - der lejes cykler - vandet er for koldt, da børnene er vant til lunt badevand ved De vestindiske Øer.
Min søster har specifikt bedt om denne ene ting, da hun ved, sønnen bliver glad for det. Der er ikke stor forståelse for, at det ikke umiddelbart kan findes herhjemme…
[QUOTE=dkkorat;594453]
Min søster har specifikt bedt om denne ene ting, da hun ved, sønnen bliver glad for det. Der er ikke stor forståelse for, at det ikke umiddelbart kan findes herhjemme…[/QUOTE]
Så må din søster jo bare selv sørge for det kommer til huse
Det har jeg forsøgt at forklare hende - det vil hun ikke. Så jeg undersøger flere muligheder…
Ja, jeg ville nu bare have meddelt, at det ikke kan lade sig gøre.
Længere er den slags ikke hos mig
Må jeg foreslå crocket, badminton, petang, bordtennis
Alternativt, hvis de kan bringe bolden i snoren, så må en tung parasolfod og en stang med et søm/øsken kunne gøre det ud for stangsystemet
Det ser ud til at du måske kan finde noget i UK… Jeg har klikket lidt rundt, men tror næsten det er nemmere hvis du selv kigger!
Ja, jeg kan altså heller ikke se hvorfor det skal være dit problem - det er din søsters behov, så må hun da også selv sørge for at få det.
Du skriver vel heller ikke og beder hende sørge for at der er wienerbrød, saltlakrids eller andre specielle danske ting, når du kommer og besøger hende? :cool2:
Ved godt man selvfølgelig gerne vil gøre det godt for sine nærmeste, og var det nu noget der kunne skaffes var det ikke noget problem, men hun må da kunne fatte at det altså bare ikke er noget som kan købes i Danmark??
[QUOTE=Vivi_Fletcher;594470]Ja, jeg ville nu bare have meddelt, at det ikke kan lade sig gøre.
Længere er den slags ikke hos mig [/QUOTE]
Det er ikke et acceptabelt svar, før jeg kan redegøre for, at alle muligheder er udtømte. Hun mener nemlig, at jeg ofte ser for problemer i stedet for løsningsmuligheder… Jeg har nævnt ideerne fra tråden for hende - også selvbyggermodellen;) - hendes første svar var i retning af, det skal ikke par tout være den model, bare det er mere stabilt, end de stangtennis vi har haft før.
Crocket har de også
Badminton er en mulighed :lys-ide:
Petang - kræver de ikke en særlig bane:? Det går min mor ikke med til…
Bordtennis er der ikke plads til indendøre…
Altså, de sender jo til Danmark de her… Ved godt du ikke ville købe i USA, men der er jo lang tid til august, så du kan sagtens nå det…
Bordtenneis kan sagtens foregå udendørs, hvis vejret er til det… Det må nok bare ikke blæse for meget…
Petanque kan fint foregå på græs - bare der ikke er for ujævnt!
Og så er der jo kongespil, som måske nok ikke er fysisk, men ret sjovt og man skal jo tyre de andres klodser ud af banen!!
Og ellers er der jo også muligheden at du køber et badminton sæt OG en volleyball…
Eller får fat i sådan en basket-kurv, der kan sættes op et sted. Det kan sønnen også bruge selv uden at andre behøver være med…
Forresten, så kan din søster jo bare sende det som en gave - det koster ikke noget i told.
Men kan der virkeligt ikke skaffes et mere solidt og holdbart stangtennis herhjemme end dem, man kan købe allevegne:? og som min søster har erfaring for ikke holder til hendes børn:?
Det er så ikke vores erfaring - min søster sendte mig en stak virkeligt lækre badelagener fra USA i bryllupsgave for 10 år siden… De blev forsinkede, da de blev opsnappet i tolden og kostede en formue i afgift! Hun havde specificeret, at det var en gave…
Beach Volleyball set http://www.spil-aps.dk/Beach-Volleyball-s�t-med-bold-st�nger-og-net.-(vare-601).htm