Hvor finder man dette boldspil herhjemme eller i Europa?

Ja, men der kan jo nå at være sket meget på 10 år ikke :wink: Desuden er bagatel grænsen sat op, så du kan faktisk selv bestille varer for op mod 1150 kr, uden at det kommer til at koste noget som helst i told.

Nu sker det også at jeg får gaver fra US og jeg har da ikke oplevet (endnu) at de er snuppet i tolden … måske har vi bare været heldige.

[QUOTE=Lone;594505]Tetherball Sets, Tetherballs & Poles - SportsUnlimited.com

Altså, de sender jo til Danmark de her… Ved godt du ikke ville købe i USA, men der er jo lang tid til august, så du kan sagtens nå det…[/QUOTE]

Jeg køber gerne i USA - men det ærgrer mig, at forsendelsen er så dyr i forhold til varens pris. og jeg frygter tolden.

Nu har jeg sendt dette link til hende med en forklaring, om at det, hun tilsyneladende søger, ikke findes herhjemme eller i Europa, så det må købes i USA og sendes hertil.

Mange tak til jer alle for jeres tålmodighed med mig - og ikke mindst min søster.

Løbe, gå, cykle, ride, fodbold, rugby, rundbold, stikbold, langbold - og hvad det ellers hedder alt sammen!

Eller hey, man kunne også bare holde ferie i sin ferie!

Måske du kan bruge denne side

Om ikke andet vil du få information om eventuel told og moms inden du trykker bestil og har mulighed for at vælge en billig amerikansk forhandler der måske ellers ikke sender til Danmark.

Nu har hun tilsyneladende “givet op”, mht at jeg skal købe det lokalt. Hvis jeg helst vil købe i USA, så må jeg vel gøre det :wink: Meningen er, at det skal være min fødselsdagsgave til mit gudbarn, derfor er det “mit problem” at skaffe det;)

Og så kan jeg måske ikke lade være med at tænke - er det mon det, knægten ønsker sig? Eller er det bare hans mor, der synes han skal have det til ferien i DK - for han kan jo ikke engang tage det med hjem, hvis de ikke kan tage det med ud … Nå, det skal jeg jo ikke blande mig i :wink:

De rejser med meget få gaver, da de er 1 måned i Europa - 14 dage hos de danske bedsteforældre, 14 dage hos de engelske bedsteforældre og kusiner/fætre - oppakningen er stor nok. Børnene (og forældrene) forventer, at der er ting til dem at beskæftige sig med, når de kommer frem - de forventer ikke at tage tingene med.
Ja, det er sikkert en anden tankegang end manges - det lærer man at leve med i min familie;)

De svarede sørme!:slight_smile: De har så ikke den version, min søster linker til, men de har dette http://www.swingball.co.uk/product-range.php Umiddelbart ligner det de stangtennis sæt, man kan købe herhjemme - måske lidt kraftigere… Nu må jeg se, hvad søsteren siger:surrender1:

Det ser da i hvert fald stabilt ud :slight_smile:

Det hedder åbenbart smashball her i EU

[QUOTE=birtheras;594960]TRESS sport & leg - sportsudstyr til skoler, motorik og fitness

Det hedder åbenbart smashball her i EU[/QUOTE]

Pris 6.733,75 DKK pr. stk :yikes: Godt min søster bare kommer fra Jylland :p:høhø:

OK kan også gøres lidt billigere, men det ser altså ud somom det er det du leder efter :slight_smile:

[QUOTE=birtheras;594960]TRESS sport & leg - sportsudstyr til skoler, motorik og fitness

Det hedder åbenbart smashball her i EU[/QUOTE]

Hvordan pokker kom du på, at det hed smashball:? Det havde jeg aldrig gættet!

Et sæt med en masse boldspil - bl.a. stangfodbold:? - kunne måske være ideelt:lys-ide: og holde interessen fanget i nogle år;)

Egentlig sjovt, men det spil dkkorat linker til i første indlæg, er et spil der næsten står i alle amerikanske baghaver med respekt for sig selv. Underligt man ikke kan købe det her. Tror jeg har 2 hjemme i USA der er vold gamle…de kan næsten ikke slides op. Og det er også sjovt at spille og giver ekstrem god motion og arm/ben muskler.

Hvis det kun var det ene spil, der kostede op mod kr.7000, ville jeg ikke drømme om det. Men der er mange spil i sættet, som ser varieret og holdbart ud, så det faktisk intet mindre end genialt!

[QUOTE=birtheras;595050]OK kan også gøres lidt billigere, men det ser altså ud somom det er det du leder efter :slight_smile:

Op mod kr,2000 for kun det ene spil:? når man kan få mange spil til ca.kr.7000:? Jeg tror, jeg vælger det dyre og mere varierede:ok:

[QUOTE=dkkorat;595054]Hvordan pokker kom du på, at det hed smashball:? Det havde jeg aldrig gættet!

Et sæt med en masse boldspil - bl.a. stangfodbold:? - kunne måske være ideelt:lys-ide: og holde interessen fanget i nogle år;)[/QUOTE]

Kiggede efter kvalitets stangtennis og denne annonce kom op hvor det åbenbart er en del af - sættet synes jeg er genial :slight_smile:

Det er sikkert også derfor, min søster har så svært ved at forstå, at det er så svært at finde herhjemme:S Nu hvor jeg ved, det hedder smashball herovre, kan jeg måske finde flere links - men Birthes link med de mange spil i en pakke er intet mindre end genialt!:tak:

Jeg har været inde og google, været på AOL osv osv…fordi jeg rigtig gerne ville hjælpe dig, og fordi jeg tænkte at det sgu da ikk ku’ være så svært nu det er så populært. Men øøøøh, jeg har IKKE kunne finde et der var værd at sende prismæssigt.
Og vil HELT KLART sige at Birthes fund er noget af det bedste jeg endnu har set (har ikke selv stødt på det!), men det lyder vildt godt. Så jeg er vaske ægte ‘amerikaner-imponeret’…:ok:

Tress er leverandør til rigtig mange danske børneinstitutioner, så egentlig undrer det mig ikke at de har noget, der kunne bruges… irriterende, at jeg ikke selv lige tænkte på det :slight_smile: