Hvor har du dine katte fra?

Devil; Blev hentet hos en familie i Vordingborg, hvis hunkat havde været på tur med en stor grim hankat -høhø (han lever ikke mere)

Lille Mis; Blev hentet 1 km herfra og kostede en dåse kattemad til missemor. Hun boede på en gård sammen med sin mor, mostre, mormor, osv osv. (hun lever ikke mere)

Liva; Maine Coon look a like blev købt i København af nogle mennesker der sagde hun var racekat (vi var ikke klogere). De havde fået hende fra hans søster men hun kunne ikke enes med deres anden kat, så hun måtte videre.

Maddox; Kommer fra et ikke aktivt opdræt “Sechercat” i Jylland, fandt ham via forums, hvor opdrætter kom

Cody; Kom fra et ikke aktivt opdræt “Tabinojkas” i Jylland, fandt ham ved at søge diverse opdrætshjemmesider. Han blev desværre syg med polyp og måtte aflives 5 måneder gammel :ked:

Benny; Kommer fra Pil Castle Rock/Bearcloud - fandt ham efter at have ledt i et års tid - er meget glad for at jeg tog mig god tid til at finde den helt rette … både kat og opdrætter

Harley; Er man glad for sin opdrætter vender man gerne tilbage -høhø Så vi måtte have endnu en Castle Rock kat :wink:

Rocky; Ønskede mig højt en gusten sort tabby og havde samtidig med jeg kiggede kat ved Pil fået øje på Chimera/Cherry. Pil og Mette arbejder på mange områder sammen, så det var ikke svært at bestille en søn efter en kat Mette havde, jeg altid er faldet i svime over :inlove:

Jerry; Endnu engang - er man glad for sin opdrætter så behøver jeg næsten ikke se andre steder - og Mette og Anders Chimera/Cherry havde en blå godte vi bare måtte have :wehuu:

… det sværeste bliver de næste mange år ikke at falde for samtlige killinger der fødes hos henholdvis Pil og Mette :smiley:

Baloo er købt hos Momis (Mie herinde fra)
Coco er købt hos en der købte Baloos søster af Momis
Lilleman er fra Magicat, som havde købt en hankat af Momis og han er far til Lillemand
Bastian og Whisky er fra Carensos

Tjalfe boede 1/2 år hos Annie “Thomani” inden han kom hos mig for 13 måneder siden. Kender ikke den familie han var hos før Annie.

Emil fik jeg gennem en kollega til en af mine venner. Han var bare 10 uger da han kom hos mig.

Jeg har på Jans vegne trykket Enig ved dit indlæg :slight_smile:

Jan er så småt ved at komme frem til at en Haze-baby med Gloria som mor nok ville kunne tilfredsstille os :stuck_out_tongue:
Helt uden at vide om de to katte overhovedet vil passe sammen… Og trods at jeg har forsøgt at forklare ham, at drømmen om den sorttabby hankastrat vist ikke lige kan opfyldes af den kombination :tihi:

Jan har det jo med at bestille lang tid i forvejen… fordelen er at det giver opdrætteren tid til at finde ud af, at lave den rigtige killing… :muhaha:

Fx har han stadig en bestilling på en sortsølv NFO hos Askes opdrætter T’Binas… Men den SKAL komme fra Askes mors linie - ellers er det helt lige meget :smiley:
Killingen blev vist bestilt for ca 11 år siden… Bettina forsøger at levere, når det engang bliver aktuelt -høhø

Alle mine katte er “hjemmelavede”, bortset fra First Choice of Mega (fra Ankicoon), Surin (fra Para Mi) og huskattene Otto og Simba, som er brødre og opflasket hos mig, fra de var to døgn gamle.
Det var hele vejen meningen, de skulle tilbage til den familie, som fandt dem, men til sidst fik jeg dem overtalt til at lade dem blive her og finde nogle andre på et internat. -høhø

Dem er er rejst herfra og dem der stadig er her:

Basse: husmis jeg fik gennem en veninde
Magnus: fandt jeg på vildkat.dk
Milo: fra Empire i Oksbøl
Lille: fra Mea Cupla i Viborg
Luffe: fra Empire i Oksbøl

Victor er fra en familie i Randers, som ikke ville ham mere. Så han er genbrugskat.
Signe er fra CK… Ja dén CK, men det er fra før jeg vidste hvem hun er…
Oliver er fra Ringkøbing - Genbrugskat
Anne er fra Ørsted Kattehjem, hvor hun blev bragt ind i december 2007 - Genbrugskat
Bitten er min datters kat, som nu bor hos os. Bitten var en lille bitte killing - som kom fra en gård.

Hvorfor skulle det ikke kunne lade sig gøre? :muhaha:

Måske allermest, fordi jeg har en fornemmelse af at de to opdrættere vist ikke lige har sådan en parring i tankerne :stuck_out_tongue: Og hviss de skulle have, så skal vi altså ikke have ny kat foreløbig… Gloria bliver formentlig taget ud af avl inden en ny kat bliver aktuel herhjemme, så Jan bliver nødt til at leve med at skulle have fx en gloriasønnesøn :wink: Hvilket han sikkert nok også vil blive fuldt tilfreds med… bare Gloria er rodet ind i det på en eller anden måde :smiley:

Nååerh jeg troede du mente farve-kombinationen -høhø

Trítla, som jeg ejede mens jeg stadigvæk boede på Island, fik jeg hos min søster … Trítla blev siden omplaceret hos min veninde, da jeg flyttede til DK.
Bamse, en perser uden papirer … købt i Vordingborg udfra en annonce i avisen.
Furby, en langhåret brite … købt hos Tiffany’s i Hørsholm.
Tarzan, huskat med MCO-aner … købt i Næstved udfra en annonce i avisen.
Ossy, huskat med orientaler-aner … genbrugskat, som jeg fik igennem den første udgave af ‘‘Katteforum.dk’’
Miden, langhåret blandingskat … blev fundet i en staldbygning hos min veninde.
Yrja, langhåret blandingskat … ‘‘fulgte med huset’’ og da jeg sidste sommer opdagede at hun var drægtig, tog jeg hende til mig.
Bølle-Bjørn, korthåret, søn af Yrja.
Bambina, korthåret, datter af Yrja.

Tulle: Blanding huskat/perser kommer fra Dyrenes beskytelse. Hun var et år gammel da vi fik hende, i dag er hun 10 år
Sonnei: Look a like mco kommer fra Grindsted, købt som killing på 12 uger. Idag 4 år
Gandei(Gondor): Mco købt hos Pia(Boromir) 1 år på mandag
Der kommer desuden 2 dejlige røde mco fra igen Pia(Boromir) hjem den 13/2-09

Bella - er fik jeg fra min kusines veninde, hvis kat havde fået 2 killinger, kan ikke huske hvor hun boede

Thor - Er fra opdrættet Dk Skovskytten

:slight_smile: