Hvor mange er for mange?

Okay… Ja, ja… så er jeg kynisk og beregnende!
Tak for virkelig at være blevet såret, fordi jeg for første gang har været 100 % ærlig på åbent forum omkring nogle tanker, jeg har haft siden maj… det trængte jeg til!

Det kan godt være at du mener at jeg er nedladende og ikke ejer rummelighed eller tolerance… Men jeg valgte faktisk at svare Fætterfyren ærligt… ikke at smide noget ind under et gulvtæppe! Sådan behandler jeg nemlig voksne mennesker - når altså de spørger… I min verden er et ærligt svar lig med respekt…

Men okay… jeg er ude af denne tråd…
Har nogen bemærkninger til mine sidste udgydelser kan man sende mig en PB…

[quote=MiSi;509974]Hej Fætter :slight_smile:
Du, nogle af os herinde er også trætte af “et par skrappe hoveder”. Jeg lukker ørerne for dem, for de kan altid fyre brok af, nogle gange på en forbløffende diskret, men hård måde.

Det bedste, du kan gøre, er at overhøre dem. De lever på opmærksomhed ved at lave ballade :thumbdown: Så det skal man bare lade være med at give dem :ok:

Der findes en rigtig praktisk funktion herinde, den hedder “Ignorér-listen”. Der er meget delte meninger om den, men ind i mellem bruger jeg den, simpelthen for at få fred for et “råbehovede” :)[/quote]

Var det muligt at få en liste over hvem det er der skal overhøres?

Nogen mere “satte” brugere har så en evne til at læse mellem linierne - på en måde det nærmest er umuligt at skrive to ord uden de misforstås :thumbdown:

[quote=Lis Dahlstrøm;510078]Var det muligt at få en liste over hvem det er der skal overhøres?

Nogen mere “satte” brugere har så en evne til at læse mellem linierne - på en måde det nærmest er umuligt at skrive to ord uden de misforstås :thumbdown:[/quote]

fniis Er det mig, du kalder “sat” :tihi: Hi hi hi…
Måske var det værd at bruge lidt tid - bare et par minutter - på at lære folk at kende IRL i stedet for at dreje om på hælen efter en ultra-kort handel.

Nej, Lis, jeg tiltror dig så megen modenhed, at du godt ved, hvilke unge brushoveder og drevne splid-skabere, der kunne være tale om. De er meget få, men jeg er ikke den eneste, der ikke gider bruge tid på dem.

Tilbage til trådens emne: Jeg synes, at det er synd, at vi igen har fået skræmt en ny bruger ud af forum.:?:S
Et par gange har jeg forsøgt at introducere nye venner til KatteGale. De har også meldt sig ind, men forsvandt lige så hurtigt. En debat som ovenstående kunne være en del af årsagen :?

Det er jeg ganske enig i - men bortset fra det var dette ikke tråden oprindelige emne :slight_smile:

Knus Gitte

:tihi: Du har ret, Gitte, det fik jeg formuleret skidt.
Tilbage til tråden, så :?
Uden at ville lege Admin, så fik jeg ikke helt det indtryk af umodenhed hos trådstarter. Lidt for få oplysninger, måske, men ærlige spørgsmål fra en forum-uerfaren :?

Lige en sidste bemærkning fra FætterFyren på denne tråd. Jeg er ikke skræmt ud af KatteGale, jeg har fået meget jeg kan bruge om dette emne, og samtidig fået et indtryk af hvordan det hele fungere herinde. Jeg vender tilbage når jeg støder på et nyt dilemma, så håber jeg at der igen vil være nogen der fordomsfrit vil dele deres meninger med mig og respektere mig for mine. Samtidig er det mit håb at dem der kun vil brokke sig for brokkens skyld har fået noget bedre at lave :wink: Venlig hilsen FætterFyren

Vi har 4 katte og en bette hund på 93 kvm.

Katteflokken trives storartet… Men ved ikke om det fordi to af dem stadigvæk ikke er så gamle? I min flok ville der nok være plads til EN til, men så ville jeg så også sige stop. Det er ikke engang sikkert, der kommer en til…
Jeg kæler med alle og har tid til alle. Kan sagtens observere dem. Jeg er hjemmegående, nok derfor. Kattene har så også deres eget værelse… :tihi: Har stort kradsetræ osv.

Skønt med mænd - flere af dem. Der skal mere til de bliver tøsefornærmede :høhø:

  • og det er ikke engang løgn …

ja - vi vil altid gerne have flere mænd… vi har så få af dem herinde :S

og med så mange misser - så må der da være en del sjove ting du kan fortælle om…

og psssssssssttt… vi ELSKER billeder :slight_smile:

men bortset fra det - så prøv for sjov at lægge mærke til hvordan jeres “alfa” styrer flokken…

ham jeg var helt sikker på styrede det hele viste sig slet ikke at være alfa - og i min flok kommer det an på hvor i lejligheden vi er hvem der bestemmer… det er nærmest zoneopdelt…

for rigtig meget kan afhænge af hvem og hvordan katten er alfa… for (jeg tror det var Vivi der skrev det) katte er eksperter i mental terror… jeg har set de mest mystiske ting i min flok før der blev etableret hieraki… hvordan et blik fra en halvvågen kat på toppen af en reol fik 2 til at forlade fadet…

og hvordan de inbyrdes slikketure var definerende…

det er fantastisk at sidde og se på ! :slight_smile:

Enig, Regitze - fornylig troede jeg, at Leise var boss, da han nemt fik Gia væk fra guf-skålen.
Men så i går gloede hun sådan på ham, at han gik den anden vej :tihi: På den anden side, han kan også spærre hende vejen.
De katte, altså :tihi: