Hvor mange er sikker på at komme til retssagen mod CK?

[quote=kamikaze;533113]Ville det være en god idè at bruge facebook i oplysnings-øje-med.
Jeg kommer der nærmest ikke (kan ikke nå alt), så jeg kender ikke værktøjet’s brugbar-hed lige i dette tilfælde.
I der bruge Facebook meget…er det en god idè?[/quote]

Hmm :gruble:

Der kunne evt. oprettes et event om retsagen hvor man inviterer alle sine (katte)venner og beder dem om at invitere sine osv osv:?

[quote=Blunky;533106]Vi kører fra, kalundborg - tølløse også ud og henter Hanne :slight_smile:
Der er vidst plads til 1 eller 2 mere, så skulle nogen have lyst til at komme til tølløse kan i komme med derfra:)[/quote]

Der er nok kun plads til 1 til… Da det jo kun er en skoda Fabia… :rock:

Det jo en lang tur hvis i skal sidde meget tæt… :slight_smile:

Men vi vil meget gerne havde en ekstra med … Så hvis nogen har lyst så køre vi ca midt om natten :høhø:

Ah så var det 1 :slight_smile:

Men skrev også 1 eller 2 :slight_smile:
Men hvis vi får en ekstra med, så det også fint:)

Dejligt at se så mange gerne vil møde op. Jeg kommer også selv fra Sjælland, men tager allede til Randers den 31/1 sammen med min mor og overnatter på hotel i Randers. Jeg vil bare ikke risikere at himmel og jord står ud i et og ikke kan være med til retssagen. Nu har jeg set frem til den i 2 år og håber på en god afslutning der kan give folk stof til eftertanke om hvordan man IKKE kan tillade sig at behandle dyr.

[quote=Mette S;533120]Hmm :gruble:

Der kunne evt. oprettes et event om retsagen hvor man inviterer alle sine (katte)venner og beder dem om at invitere sine osv osv:?[/quote]

Jamen, det vil da være super med et lift, det vil sikkert være både lettere for mig og billigere for os alle i bilen - og sjovere!
Jeg kan evt tage til en S-togsstation om morgenen, eller noget:?

Tager gerne chokolade & guf & kaffe med :ok:

[quote=MiSi;534156]Jamen, det vil da være super med et lift, det vil sikkert være både lettere for mig og billigere for os alle i bilen - og sjovere!
Jeg kan evt tage til en S-togsstation om morgenen, eller noget:?

Tager gerne chokolade & guf & kaffe med :ok:[/quote]

Det er så tidligt at det kan være svært at finde noget offentlig transport, uden at man skal ud i noget natbus

Ekstra Bladet bliver også informèret og så tænkte jeg…hvad med FD-opdrætterlisten?
Hånden på hjertet, data om retssagen skal så langt ud i katte og medieverdenen, som muligt, ikke?

[QUOTE=kamikaze;535272]Ekstra Bladet bliver også informèret og så tænkte jeg…hvad med FD-opdrætterlisten?
Hånden på hjertet, data om retssagen skal så langt ud i katte og medieverdenen, som muligt, ikke?[/QUOTE]

Yeps…:thumbup: jeg skal nok sende et indlæg på FD :rock:

Hvis jeg kan få fri fra arbejde og finder kørelejlighed, vil jeg rigtig gerne møde op :slight_smile:

Nogen der kommer forbi Århus og måske kunne samle mig op? (Bor i Egå ved Jysk sengetøjslager, altså tæt på motorvejen)

Ville gerne med!!! Men ved ikk lige hvordan jeg skal komme derover :frowning:

HÅBER der er et sæde til dig i en bil, for det ville være så godt om du kom

Det er desværre helt uladsiggørligt for mig at komme derover fra Sydsjælland, men jeg vil tænke på jer, krydse fingre og tæer og sende positive vibrationer for et godt udfald.
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har bare på fornemmelsen, at CK ikke møder op selv, men måske hendes forsvarer!

Nogen ide om hvem der ku ha en plads evt?

Det er så godt du tænker, Hanne for det gør jeg laver lidt research. Jeg har lige talt med en SÅ sød pige ved Raders Politi/Ret. Og hun oplyser, at dukker CK ikke op bliver hun anholdt og hentet. Det er IKKE fyldesgørende KUN forsvaren sidder der. Jeg kan også oplyse der kommer ikke mindre end 3 dyrlæger i vidnestolen. Jeg ved hvem, men vil ikke nævne dem, for det syntes jeg er upasende, beklager.
Vi kan desværre ike få anklageskriftet, men er man der d. 1. feb. kan man bot slå ørene ud for da bliver det læst op fra begyndelse til enden.
Ydermere er der et retsmøde/sag d. 22. 3. Den søde pige kunne dog ikke oplyse mig om hvad, da det endnu kun figurerede som et møde.
Jeg skal da godt nok love for de er hjælpsomme i Randers.

Skulle være der være en, som kører forbi Ikast, så vil jeg rigtig gerne med??

[QUOTE=kamikaze;536522]
Jeg skal da godt nok love for de er hjælpsomme i Randers.[/QUOTE]
De har vel lige så meget kvalme som resten af os har…
Nå, men jeg håber de har en STOR retssal, hvor der er god plads til tilhørere :slight_smile:
Er det nu, vi skal finde et par flasker champagne frem og tage med…? :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;536562]De har vel lige så meget kvalme som resten af os har…

Jeg tror faktisk du har mere ret end du tror. Hver gang jeg ringer derop og nævner hendes navn har jeg ALDRIG skullet forklare hvem hun er. Idag vidste vedkommende da ogsåøjeblikkelig hvad jeg talte om og hun fandt sagen frem PLUS en mere på et splitsekund. Inden jeg takkede af vidste hun en del mere, høhø

Nå, men jeg håber de har en STOR retssal, hvor der er god plads til tilhørere :slight_smile:
SE, det kan godt blive et problem, men vi må tage det som det kommer.
Er det nu, vi skal finde et par flasker champagne frem og tage med…? :slight_smile:
Det kan du roligt gøre…de indkalder ikke 3 dyrlæger, lader anmeldelsen cykle forbi Det Dyreetiske råd og ydermere Statsadvokaturen i Nordjylland hvis de ikke mener der er kød nok på den.
Jeg tager noget varmt og sødt med

VH
Susanne[/QUOTE]

OG så ses vi…så mange som mulige. Håber I alle får arrangeret transporten

[QUOTE=Susanne W;536562]De har vel lige så meget kvalme som resten af os har…
Nå, men jeg håber de har en STOR retssal, hvor der er god plads til tilhørere :slight_smile:
Er det nu, vi skal finde et par flasker champagne frem og tage med…? :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]
vi kan vel skåle i cola :stuck_out_tongue: