Hvor mange har fået and i dag

He he he Jeg sidder her og fik lige tanken.

Hvor mange har fået andesteg her til aften? (Mortens aften)
Mit gæt er RIGTIG mange :tihi: men laver da lige en afstemning :yah:

Vi har selv fået pandekager da ungerne har PLAAAAAAAAAAAAGET om det i lang tid, men i morgen får vi så and i stedet.

Nå det var vist helt totalt off topic

hov det er da idag … ikke mig :tihi:

Vi har ikke, jeg gider ikke en hverdag.
Jeg elsker ellers andesteg men vi må have den tilgode til weekenden :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Nej, har jeg ikke :høhø:
Kan ikke lide det…:ups:

Tuuuuuuuuuuuuuuud - jeg vil så gerne have and.
Jeg elsker andesteg :frowning:
Men jeg er alene hjemme, så ingen rapand til mig.

Jeg tror vi tager revance i morgen med et par andebryster, brune kartofler, rødkål mm.

Nææh, vi har fået røde pølser og kartoffelsalat. Jeg er blevet opereret i en finger i dag og kan ikke bruge den ene hånd :slight_smile:

Ja vi har fået andesteg med brune og hvide kartofler, hjemmelavet asier og rødkål, samt lækker sovs :slight_smile:

Niks…

Hold da op :uha:

Jeg var ellers sikker på at der ville være overvægt i andestegen til aften i dag :tihi:

Men okay - jeg tager revence i morgen. Har lavet anden, så jeg blot skal varme den og lave alt det andet lækre ved siden af i morgen. :savle:

Nix, vi skal have ostebord med godt brød :slight_smile:

Nope , fik ingen indbydelse , som jeg ellers får . og lave det til ene mig nej.
Så jeg fik mortens tomat suppe.
Og Sejr var ikke poplær da han ringede hjem og fortalte hvor godt anden smagt som de havede fået:argh:

ingen rap her, ingen af os ka lide rapand, så vi har fået noget steak med kartoffel-røsti og banansovs.

vi har så heller ikke haft tid til større madlavning de sidste par dage, pga af vores projekt mor/svigermor

Jeg ville skam gerne have haft and idag, men Finn lander først kl 20.30, dvs at han er hjemme omkring kl 21.15 så det bliver alt for tung mad når vi skal spise så sent :slight_smile:

Måske fredag eller lørdag - nu må jeg se hvad han har lyst til :slight_smile:

Nej, vi har ikke fået. Men i vores familie har det altid været lidt et dilemma med det, da min mor har fødselsdag i morgen, og to dage i træk med middag og hygge har ikke været så fedt, så vi har som regel bare fejret min mors fødselsdag, og så nogen gange fået and

Og vi skal i øvrigt derud og have and i morgen, har hun prioriteret en del i år, at hun gerne vil have :slight_smile:

I aften har vi fået svinekød i tern med kokosmælk, østerssauce og frisk koriander. Samt ris og wokstegt peberfrugt og porre som tilbehør :slight_smile:

Jeg elsker andesteg, men jeg kan ikke tåle det:ked:

Venter til weekenden, der har vi inviteret gæster til and !

jeg er i samme båd - men kattene har fået and. tæller det :?

Kan spise and men vil vælge andet hvis jeg har valget.
Da jeg kom hjem fra arbejde her for 20 minutter siden stod en gryderet klar med pasta til og det vil jeg hellere have.
Det må være rigeligt jeg har en søn
der hedder Morten :tihi:

Vi fik ikke and, men tror vi skal have det juleaften :slight_smile:

Jeg er ene og gider ikke lave det “store” arbejde. Jeg kunne jo nøjes med et ande bryst men jeg vil ha både hvide og brune kartofler, rødkål og brun sovs ja alt der nu høre til og det gider jeg altså ikke at lave når jeg er alene.

Så jeg fik i stedet kotelet og en dejlig salat til.