Hvor mange hus missere deltagere?

[QUOTE=Lai-An´s;1119124]Ja selvfølgelig kan de det:D
Den eneste titel “jeg mangler”, og som vi desværre ikke får æren af at opnå :ikkemig:

Jeg havde mest tanke på debatten om point og topkatte :tihi:[/QUOTE]

Fair nok :slight_smile: syntes bare lige det skulle med, når Vivian også havde skrevet at topkat og DSM var det eneste en huskat kan opnå…

Og ang WW - så håber jeg satme (ja undskyld) at den bliver på danske hænder i år :rock:

[QUOTE=Baileyhusmis;1119130]Fair nok :slight_smile: syntes bare lige det skulle med, når Vivian også havde skrevet at topkat og DSM var det eneste en huskat kan opnå…

Og ang WW - så håber jeg satme (ja undskyld) at den bliver på danske hænder i år :rock:[/QUOTE]

BESTEMT!!!
Vi deltager desværre med Snulle, da hun er meget meget skidt - og det skulle ellers have været hendes næstsidste udstilling

[QUOTE=Lai-An´s;1119187]BESTEMT!!!
Vi deltager desværre med Snulle, da hun er meget meget skidt - og det skulle ellers have været hendes næstsidste udstilling[/QUOTE]

Den forstår jeg ikke… det kan være en trykfejl… men udstille en kat der er meget meget skidt? Det lyder forkert :slight_smile:

Der er vist bare smuttet et “ikke” i første sætning. Så giver det god mening. :slight_smile:

Hej alle. :stuck_out_tongue:

Jeg udstiller udelukkende med min kat for hyggens skyld, og så gør det jo ikke noget hvis han opnår nogle gode resultater. :slight_smile: Han har indtil videre fået to Ex2 og en Ex3 og vi er ganske tilfredse, vi kommer ikke for konkurrencens skyld men for en hyggelig dag.

Altså min kæreste og mig udstiller udelukkende for hyggens skyld, slet ikke for at vinde… jo det er da dejligt hvis man får en god placering, men det er ikke alt.

Sikke en gang fis med de topkatte!!
Hvis man kigger på Daraks hjemmeside kan man se at de har Top5 huskat og sidste år var der altså kun 1 kat på listen, selvom resultater til og med nr. 4 tæller med!!!

[QUOTE=Silky Catz;1119311]Sikke en gang fis med de topkatte!!
Hvis man kigger på Daraks hjemmeside kan man se at de har Top5 huskat og sidste år var der altså kun 1 kat på listen, selvom resultater til og med nr. 4 tæller med!!![/QUOTE]
Der kommer kun én kat på klubbernes huskatte topkatteliste… Det er kun den med flest point, der bliver ‘topkat’.
I hvert i Jyrak - ved ikke med de andre klubber!

[QUOTE=Lai-An´s;1119187]BESTEMT!!!
Vi deltager desværre med Snulle, da hun er meget meget skidt - og det skulle ellers have været hendes næstsidste udstilling[/QUOTE]

Jo der mangler selvfølgelig et IKKE…

[QUOTE=Silky Catz;1119311]Sikke en gang fis med de topkatte!!
Hvis man kigger på Daraks hjemmeside kan man se at de har Top5 huskat og sidste år var der altså kun 1 kat på listen, selvom resultater til og med nr. 4 tæller med!!![/QUOTE]

I racekatten er der kun 1 plads på hus toplisten, så nej helt fis er det nu ikke :wink:

Jeg tager p.t. Bandit med på udstilling fordi han lige så godt kan få den oplevelse med sammen med Oedipus. Han hygger sig i buret og lader til at nyde oplevelsen (på nær når han skal til dommer, men det er vist mest min nervøsitet, der smitter af) Jeg udstiller derfor ikke Bandit for at vinde, men det ville da være fedt, hvis han udviklede sig til den perfekte udstillingshusmis :stuck_out_tongue: Vi tager mest afsted for at vise Oedipus frem og hilse på folk vi kender. Tror måske også Britta glæder sig til at se sin Bamdut igen :slight_smile: