Hvor meget husker I om de andre brugere?

Hvor meget kan I huske om de andre brugere?

Kaldenavn, brugernavn, avatar, signatur, sted, stamnavn, race, katte, beskæftigelse osv?

Kan I feks. huske andre brugers katte og ikke mindst deres kattes navne? - Jeg kan sjældent.
Jeg kan for det meste huske racen, men ikke navnene osv.

Jeg er god til at forveksle brugerprofiler :). Ikke mindst hvis de minder om hinanden (det kan være både i brugernavn, på avatar eller signaturen, skrivemåde osv. - eller andet som bare ikke giver mening om hvorfor jeg forveksler :klapper:).

Men jeg er god til at huske, hvad “et brugernavn” har skrevet tidligere - deres meninger og holdninger osv.

Det jeg lægger mærker til er det overordnede. Så som brugernavn, race, signaturen, avatar og det som den enkelte “står for/giver udtryk for” i trådene. Detaljerne husker jeg sjældent.

Hvad med jer andre?

Sjovt.

Jeg har en indrømmelse: :ups:

Jeg lærte først at skelne dig fra Chicabee, da du fortale om det der blod%-halløjså.

Tag den. -LOL

Men ja jeg er også god til at huske holdninger, har måske bare en skelningsblindhed ifht birmaopdrætterne. :stuck_out_tongue:

Jeg har det fuldstændig som dig, Rikke.
Nok derfor jeg ofte spørger “kendte brugere” om alder mv på deres katte - for jeg kender dem ikke fra hinanden.
Når jeg har mødt brugere/katte, er jeg rimelig til at huske dem :slight_smile:

Jeg syntes at jeg er rimelig til at huske de forskellige, men der er da helt sikkert nogle smuttere indimellem.

Når jeg ser en bruger som jeg er i tvivl om læser jeg gerne profilen for at checke om den person jeg tror de er nu også er den de er :høhø:

Hos nogle brugere husker jeg navnene på deres katte men det er nok mest hvilke racer fremfor navnene på kattene jeg er god til :slight_smile:

Det er faktisk et rigtig svært spørgsmål at besvare for det er jo både og :høhø:

Jeg er sådan okay til at huske brugerne når jeg har mødt dem. Sådan med navne, katte og deres personlighed.

Men jeg er en hat til at skelne holdninger fra hinanden. Jeg tror jeg kører efter et princip der hedder at jeg kigger på hver enkelt tråd og ser deres holdninger der ud fra, og så tager stilling til om jeg synes det er godt eller skidt… Og så igen ved næste trå… osv. Jeg kan simpelthen ikke huske det!

Og nu er det jo ikke for at støde nogen eller noget, men bare sådan jeg har oplevet det, og jeg er fx ikke så god til se forskel på Vivi og Lis’ meninger osv. for deres katte ligner lidt hinanden (ja, det gør de ihvertfald i mine øjne) og det gør deres signatur også. Så det er tit noget rod for mig.

Birma folkene kan også være lidt svære, men det har været Rikke H (Birma) og den anden Rikke (norsk skovkat), men nu kan jeg kende forskel fordi jeg har snakket med Rikke (Norsk skovkat) så det hjalp.

Hold op en omgang, klart jeg ikke kan holde styr på 500 medlemmer når jeg ikke engang kan organisere mit eget indlæg :smiley:

Jeg glemmer… Hehe. Men jeg kan godt “skelne” folk. Ved fx at Terese har en skildpadde :wink: Men det er kun få af sådan nogle ting jeg husker…

Jeg “kender” oftest kun profilnavne…og er tit helt lost, når der bruges de rigtige navne, som eks. i tråden om det nye Admin-team hvor der stod, at det var Hanne, Marianne og Birte…øøøhh Hallo tænker jeg så , hvem pokker er det nu lige det er der hedder sådan IRL ,-))))))))

Nogen af profilerne kan jeg så også huske hvilke katte de har.
Og nogen kan man huske mere end andre, det har sikkert også at gøre med hvor aktive folk er og hvor meget de fortæller om dyrene og nævner deres navne.

Profilernes holdninger og meninger…nogen kan man huske.
men jeg må da erkende, at ofte så kan jeg faktisk overse hvem der er forfatter til indlæg, så der forholder jeg mig bare ud fra det skrevne og reagerer på det…

Og jeg har et problem med at der findes to brugere herinde med brugernavnene Anne P… og især Anne K… damn, hvor har jeg ofte siddet og tænkt, at jeg da ikke har skrevet i en tråd, så hvorfor står jeg så som forfatter??? -LOL

Ellers har jeg det for det meste som Birthe… nogle brugere kender jeg ret godt… i hvert fald mht holdninger og/eller deres katte…
Kattenes navne er jeg håbløs til at huske - lige som jeg sjældent kan huske alder… race, det går som regel meget bedre :slight_smile:
Og jeg er en flittig bruger mht at tjekke folks profiler… det er alt andet lige lettere ind i mellem, fremfor at skulel til at spørge - og, nå ja… jeg er altså også lidt nysgerrig :slight_smile:

Jeg husker mange af de gamle aktive brugere, deres holdninger og
katteracer (nogenlunde vil jeg mene).

I de tilfælde hvor brugernavn ikke er brugerens rigtige navn, der tror
jeg nok, at jeg kommer til kort, hvis jeg bliver spurgt om navn på
vedkommende.

Jeg synes jeg er nogenlunde til at huske brugerne, hvad de har af katte/dyr, om de er opdrættere etc.
Men ligesom andre kan jeg blive forvirret, hvis fx to brugernavne ligger ret tæt op af hinanden, så skal jeg lige kigge avatar eller signatur for at være sikker på hvem det er.

Husker nogle bedre end andre, men jeg er generelt dårlig til navne:-)

husker kattene bedre:-)

[quote=Ann K;316413]Og jeg har et problem med at der findes to brugere herinde med brugernavnene Anne P… og især Anne K… damn, hvor har jeg ofte siddet og tænkt, at jeg da ikke har skrevet i en tråd, så hvorfor står jeg så som forfatter??? -LOL

[/quote]

Uh ja det samme har jeg faktisk tænkt… -LOL Spekulerede også lææææænge om jeg skulle kalde mig Anne K - KUN fordi du hedder Ann K - men besluttede at brugerne nok saaaagtens kunne finde ud af at skelne mellem os.

Jeg kender da en del brugere både af navn og hvilke katte de har, men en del glemmer jeg alt for ofte.

Jeg synes jeg er ret god til at huske brugere og hvad de står for …Nogle brugeres holdninger kender jeg endda overordenlig godt, og ikke så sært, da vi er nogle stykke som kender hinanden fra diverse fora fra flere år tilbage - Og nogle kender jeg endda fra før, der var noget som hed katteforum, dengang mødtes vi via nyhedsgrupper.

:inlove::inlove::inlove:

BJeg er riiiimelig god til at huske brugerne herinde - jeg deler dem lidt op :[/B]

BDe positive og de negative…[/B]

BHeldigvis er langt de fleste positive…[/B]

:tak:

BJeg er riiiimelig god til at huske brugerne herinde - jeg deler dem lidt op :[/B]

BDe positive og de negative…[/B]

BHeldigvis er langt de fleste positive…[/B]

:tak:[/quote]

De negative - jamen dog - sådan nogen har jeg ikke mødt.

Du forveksler det vel ikke med uenighed - det kan faktisk være givende:-)

[quote=Anne K;316567]Uh ja det samme har jeg faktisk tænkt… -LOL Spekulerede også lææææænge om jeg skulle kalde mig Anne K - KUN fordi du hedder Ann K - men besluttede at brugerne nok saaaagtens kunne finde ud af at skelne mellem os.

[/quote]

Jeg ved at vi er blevet forvekslet ude i virkeligheden!!!
Det bliver en anelse for mystisk, når folk spørger mig til mine katte… og så begynder at tale om, hvordan det er at leve sammen med de der flagermus -LOL Indtil videre er det dog lykkedes mig pænt at forklare, at man har taget fejl :wink:

[quote=Lis Dahlstrøm;316603]De negative - jamen dog - sådan nogen har jeg ikke mødt.

Du forveksler det vel ikke med uenighed - det kan faktisk være givende:-)[/quote]

:høhø::høhø::høhø:

Jow, måske forveksler jeg det - jeg er alligevel nok lidt forudindtaget, for jeg HAR skam mødt en masse negativitet herinde - og så forventer jeg bare at det fortsætter i det uendelige…

-what-what

Måske af erfaring - måske fordi jeg ikke er klogere end som så…

:inlove:

Husker de brugere der har været her længe og skriver meget, samt de bruger man kender fra andre fora, og dem man har besøgt privat. Men hvis man bruger forskellige navne på de forskellige fora, så er jeg tit i tvivl om jeg kender folk eller ej :høhø:
Er ikke så god til at huske kattene, eller brugere der ikke skriver tit.
Af og til kan jeg ikke huske hvem jeg burde være uvenner eller irriteret på :tihi: og alderen spiller også en vis rolle her, øhhh hvad var spørgsmålet :høhø:

[quote=Denise;316619]
Af og til kan jeg ikke huske hvem jeg burde være uvenner eller irriteret på :tihi: og alderen spiller også en vis rolle her, øhhh hvad var spørgsmålet :høhø:[/quote]

Se selv, demens light kan være en fordel :smiley: …Vi bliver så fredelige på vores gamle dage :thumbup:

[quote=Lis Dahlstrøm;316603]De negative - jamen dog - sådan nogen har jeg ikke mødt.

Du forveksler det vel ikke med uenighed - det kan faktisk være givende:-)[/quote]

Nemlig Lis :thumbup:

Og man er altså ikke partout negativ, fordi man ikke følger den brede strøm ved enhver lejlighed,
men tillader sig at have en anden mening.

:tihi::tihi::tihi::tihi::tihi: