Hvor meget tigger jeres katte?

Ikke ret meget… de kan godt finde på at løbe med og snakke lidt i køkkenet… men ikke noget voldsomt.
Ved bordet/sofaen - slet ikke.

Mine tigger stortset kun når vi står og åbner metaldåser, så tror de altid at det er vådfoder, selvom det ikke altid er det

Altså Eddie er altid sulten… altid:-)

Tip og Fie tigger aldrig, men det er ikke min skyld, for jeg fodrer dem ved bordet - plus hunden host host…

Tara og Nanoq er de værste… De sidder direkte på min tallerken næsten og giver high five på min kind - og så får de noget for det… så det bliver de jo ved med:-)
De er storslemme de to:-)

Tarzan tigger ikke…men han er der på et splitsekund, hvis der bliver kaldt ude fra køkkenet af :wink: Han går aldrig på spisebord og køkkenbord, og sidder heller aldrig ved bordet og glor, når jeg spiser.

De to små er jo kun ved at finde ud af reglerne herhjemme :smiley: De går på bordene HELE tiden :wink: hopper op 250 gange hver gang, der sættes noget på bordet/der sidder nogen og spiser ved bordet. Det begynder dog laangsomt at blive bedre - og de har aldrig nogen succes med at få fat i/finde noget spiseligt på bordene. Jeg sidder heller ikke og fodrer dem af min mad oppe fra bordet af…det de får af “mit mad” er somregel kødet inden det tilberedes - og det foregår ude i køkkenet.

Under madlavning ligger der mindst én nuller i Snehvide-stilling på gulvet…hehe, og mit køkken er virkelig småt i forvejen, men mon ikke de dropper det, når jeg ved en fejl har trådt på dem nok gange??? :smiley:

Orv, tilføjelse, her er altid tørfoder fremme og der serveres vådfoder morgen+aften i mængder, så der ikke er spist op efter alle 3s første møde med skålen. Dvs. der også næsten altid står vådfoder.

[QUOTE=Tine M;697280]
Under madlavning ligger der mindst én nuller i Snehvide-stilling på gulvet…hehe, og mit køkken er virkelig småt i forvejen, men mon ikke de dropper det, når jeg ved en fejl har trådt på dem nok gange??? :D[/QUOTE]

Mine er ikke vokset fra at være køkkenskrivere…mit gulv er som regel oversået med mindst 7-8 birmaer under madlavning. Vi har så lige en ung birmatøs, som prøver grænser af ved at hoppe op på komfuret og tage låg af gryder m.m - mine plager som regel ikke helt vildt, de venter bare på at få det guf de ved de altid får når jeg er i køkkenet :wink:

MEGET :surrender1:
Sådan her så der ud lige før da jeg skulle til at tilberede aftensmaden :uha:
Så snart jeg gør mig klar…så gør de også det…indtil jeg så råber NEEEEEDDD :høhø:

Og sådan kan vi ellers få meget tid til at gå :tihi:

Her indtager vi aldrig noget uden en masse tiggere omkring os :slight_smile:

Mine tigger ikke - de kræver :slight_smile:

HELE TIDEN ! :stuck_out_tongue:

  • Bare jeg rejser mig fra sofaen og går ud mod køkkenet springer de op! Også hvis de lige har spist ! De er nogle slyngeler !

Den bette jeg fik for en lille måned siden har også hoppet op på mit stykke pizza, fordi jeg satte den fra mig i 2 sek. Så havde jeg lige pludselig en pizza med skinke, ananas, ost OG KAT !! Add :stuck_out_tongue:

Sådan havde vores gamle Rudolf det også. Ukuelig optimist, selv om det gang på gang bare var en dåse tomater… :slight_smile:

Og uanset, hvor han lå og sov i lejligheden, kunne han altid høre, når det var dåseåbneren, der blev taget op af køkkenskuffen. :høhø:

Mine tigger helt vildt! Tit kan jeg ikke engang gå på toilettet før specialt hankatten spæner efter mig, så jeg er ved at falde over ham, når han tror jeg er på vej til katten.
Jeg kan ikke vaske op uden at de sidder ved siden af og fortæller mig alle mulige ting :slight_smile: Men det er nu hyggeligt nok, dog lidt farligt når man selv er igang med kødgryderne!

Xorbit… HELT ekstrem. Hver gang man rejser sig for at gå i køkkenet(eler bare toilettet der ligger på vej mod køkkenet) så render han foran for at vise vej til vådfoderet(det kunne jo være man havde glemt hvor det stod fra sidste gang man gav sådan noget)
Når man åner køleskabet og han hører lyden af emballagen så står han der som en mis(høhø) og man er nød til at lukke ham ind i stuen med lukket dør for at han ikke skal komme til skade(eller vi komme til skade for den sags skyld). Hvis vi ikke lige får lukket ham i stuen og han hopper op på det andet køkkenbord og man så tager ham ned så knurrer han ligefrem af os(Ja hvad ligner det også at fratage ham muligheden for dejlig kød… det er ikek til at holde slaver på den måde). Men elelrs så han har lært sig hvordan han skal manipulere Toes2 så hendes hjerte smelter og det udløser vådfoder :høhø:
Nå ja og så lægger han sig gerne i vinduskarmen og holder øje med os når vi spiser(eller på stolearmlænet) for lige at se at vi spiser det ordentligt
Mille derimod er ekstremt hensynsfuld og tigger ikke på nogen måde(med mindre der er tale om ærter som skal fanges og døøøø)