Hvor sover du?

Vi sover i samme seng :slight_smile: Gerne med Hector i min arm.
Mike snorker heldigvis ikke! Men han kan godt vågne af at jeg ligger og knevre… og altid om ting, hvor vi skal skynde os og jeg bosser og koster rundt med folk - siger han :høhø:

Nogle gange kunne jeg godt tænke mig at vi havde et gæsteværelse - eller bare et kontor, så der ikke er computer i soveværelset!! Det kan godt forstyrre min søvn, når han vil noget på computeren :thumbdown:

Jeg hørte også programmet i morges og der var joan ørting m. kæreste inde og fortælle… han snorkede meget og blev opereret - men det tog to år og et utal af operationer før det virkede… de endte vist med at fjerne noget af hans gane…

jeg sover lidt allesteder :smiley: :smiley: forstået på den måde at min kæreste og jeg ikke bor sammen endnu - jeg sover hjemme i hverdagene, simpelthen fordi jeg er sååå meget B-menneske at jeg virkelig fungere dårligt når jeg skal op om morgenen, og så er det bare nemmest når man har sine egne ting… i weekenderne og fridage sover jeg hos kæresten , han snorker , men nu ikke noget jeg vågner af - synes faktisk at det er lidt dejligt at man kan høre at der er en ved siden af…

fra d.1.maj flytter vi jo i hus - men der er da mulighed for at vi kan sove hver for sig hvis det er nødvendigt i perioder… (min kæreste har vagt hver 4.uge og det kan betyde en del telefonopkald om natten og det vågner jeg altså desværre af… og det dur ikke rigtigt hvis man ikke får sovet nok…

Hold da op, det lyder voldsomt.
Jeg troede egentlig de fleste der snorker er pga problemer med næsen. Min mor har fx en skæv skillevæg og de siger det ville hjælpe hvis hun blev opereret, men hun tør ikke.

[QUOTE=Mette S;834121]Hold da op, det lyder voldsomt.
Jeg troede egentlig de fleste der snorker er pga problemer med næsen. Min mor har fx en skæv skillevæg og de siger det ville hjælpe hvis hun blev opereret, men hun tør ikke.[/QUOTE]

Ja , mener de talte om at det var fordi ganen tit blev lidt slap med alderen - og så står den nok og vibrerer!?!

jeg kan godt forstå at din mor ikke vil opereres - hvis det ikke er til anden gene end lyd, så går det nok alligevel…

[QUOTE=DK Zaphy;834099]

Mon om man kan opfinde en snorkendæmper… :stuck_out_tongue: så det ikke er så højt…[/QUOTE]

Der er opfundet flere forskellige … Google

jeg sover da ved siden af fru tonya, noglegange til hendes skræk, for jeg ved jeg kan snorke ret frygteligt nu og da, men omvendt så snorker fru tonya osse så på det område er der nok ikke nogle af os der har noget at lade den anden høre for, nåja så har vi jo trixie og gaia som osse gerne give snork fra sig.

det er mig simpelt hent en gåde hvordan mand og kone kan leve sammen hvis de sover i hvert sit rum.

Jeg hørte altså i radioen, at kvinder IKKE snorker - vi spoler bare båndet tilbage,
så vi kan tale videre fra morgenstunden :høhø:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;834136]Jeg hørte altså i radioen, at kvinder IKKE snorker - vi spoler bare båndet tilbage,
så vi kan tale videre fra morgenstunden :høhø:[/QUOTE]

Haha pretty!

Lasse har prøvet nogle af de midler, men hjælper ikke noget :S

Ja, men bedre end at snorke :fin:

Tjah… her kunne vi ikke leve sammen hvis IKKE vi sov i hvert sit rum :slight_smile:

Jeg forstår så ikke at man skal sove sammen for at være et “rigtigt” par, jeg mener hvad dælen gør det at man sover (hvis man altså kan få fred til det for zzzzzzzzzzzz) sammen for et forhold? En ting er sikkert, skulle gemalen - og bestemt da også jeg selv - slutte med at snorke, så kom vi alligevel ikke til at sove sammen, dertil nyder vi det at sove i fred og ro alt for meget.

vi sover primært sammen i dobbeltsengen…men det sker tit at jeg tager en nat på sofaen…jo jan snorker en smule, men værre er at han ikke kan sove hvis der ikke er lyd på tv’et …og det forstyrrer min søvn…derimod fatter jeg ikke at han kan få søvn ved at sove med mig ved sin side, for jeg snorker meget…men han foretrækker min snorken fremfor at sove alene siger han

[QUOTE=Johnny;834133]
det er mig simpelt hent en gåde hvordan mand og kone kan leve sammen hvis de sover i hvert sit rum.[/QUOTE]
Seriøst. Hvis vi ikke sov i hvert sit rum, så sov jeg slet ikke, og jeg overdriver ikke - og det havde jeg ikke holdt til ret længe… og samlivet havde slet ikke.

Vi sover godt nok sammen, men som regel ikke ret længe af gangen. Jeg er D-menneske, Manden er A, så det passer såmænd tit med at han står opp deromkring hvor jeg går i seng. Så vi har begge to fred til at sove :wink:

Han påstår jeg snorker, det er selvfølgelig lyv, det må være ekko fra ham selv han hører :tihi:

Hvis han stadig sover dybt når jeg kommer i seng og dermed snorker, får han et par puf så han vender sig om. Men han er et af de mennesker der SAGTENS kan snorke selvom han ligger på siden og endda på maven :argh: så det varer sjældent længe. Omvendt har jeg det osse dårligt med at puffe FOR meget til ham, for det er lidt en sensation når han overhovedet sover lige for tiden.

Men jeg har så formiddagen til at sove i, og det går fint :slight_smile:

Det med de livlige drømme, så påstår Manden at jeg engang har været ved at kvæle ham i søvne. Selvfølgelig igen onde løgne og bagvaskelse :wink: men jeg skulle efter sigende vist snakke ret meget i søvne osse (gu’ VED hvad jeg har fortalt :uha:) så det er nok meget godt voires sovetider er så forskellige som de er. Vi har ikke rigtig mulighed for at sove hver for sig ellers, med mindre en af os rykker ned på sofaen og sover dér…

Jeg elsker at falde i søvn til lyden af et par spindende katte omkring mig, men Holly snorker værre end en gammel, fuld mand (kan jeg forestille mig, for jeg har ikke oplevet det).

Min X-mand snorkede, men snorkeriet holdt op, når jeg klemte ham på næsen :muhaha:

Vi sover i samme rum, men jeg ved at Brian snorker og gør det højt har jeg fået at vide af min datter…men jeg er heldigvis velsignet med nul hørelse om natten så er den ged barberet :lol:

Men det som så kan få mig til at vågne er, hvis han har en nat hvor der lukkes en del gas ud, så er jeg den der er vandret ind i stuen med dynen og hovedpuden :slight_smile:

I min seng pakket ind i katte, den eneste som ikke har en pude er mig…
Og jeg bliver vækket x flere…jeg har en teori om, at kattene er trætte af at jeg snorker og derfor stikker mig en pote i siden…:høhø:

Jeg sover i mit soveværelse og Finn sover i hans soveværelse :slight_smile:

Haha, og ergo så ved man stadig ikke om det er sammen, smart Birthe :høhø: