Hvor tit går du til frisør (herre/dame)

Hvor tit går du til frisør - og hvor meget ofrer du :?

Efter jeg er blevet klippet korthåret er det hver 6 uge. 290kr.

En gang i kvartalet får jeg klippet spidser og frisket mine etager op. Jeg giver 100,- kr.

Jeg burde nok gå ca. hver 6. uge, men det er jeg for nærig til :ups:
Lige nu trænger jeg voldsomt til en studsning …
Det koster 220 - 300 kroner, alt efter hvor jeg bliver klippet … har ikke nogen fast frisør, så shopper lidt rundt.

Jeg går ikke til frisør, og har ikke gjort det i 3 - 4 år. Jeg er studerende og har været det i mange år, og skal være det i mange år endnu så jeg har ærlig talt ikke råd til det! Jeg bliver dog klippet for jeg gør det selv ca. en gang hver 2 - 3 måned.

en går aldrig til frisør, en bruger nemlig hårtrimmer og fru tonya som hårtrimningsfører, det koster næsten gratis, tror maskinen kostede 500 kr og den har været brugt rigtig mange gange nu.

fru tonya går til frisør 3-4 gange om året og hun giver 240 kr for en klipning incl hårvask og hovedbundsmassage

Hmm- ca 1 gang eller 2 om året og ofre kun en klipning. Farver selv håret og klipper også selv børnene.

Går ca. hver 3. måned, men efter jeg fik klippet pandehår kræver det en tur lidt oftere… Ellers kan jeg ikke se folk i øjnene… :wink:

Før gav jeg 420,- for en klipning (hun var altså også bare super dygtig), men det er simpelthen for dyrt, så nu går jeg hos en bekendt, hvor jeg giver 150,- for at blive klippet i deres dertil indrettede gæstebadeværelse… :slight_smile:

hver 6 uge… giver 160 kr :slight_smile:

hver 3 md og gir ca 1200 kr :uha:

Aldrig :slight_smile: Jeg får en veninde til at studse mit lange hår eller gør det selv i en snæver vending !!

Hver 3-4 måned.

Linnette - Så er det vel os med farvning eller krøller eller lign.

Jeg går til frisør 1-2 gange om året og giver 219 kr.

Åh… for lidt… hvilket man også kan se…
Dog har jeg lige fået det klippet og farvet + købt shampoo og balsam for 1200 kr… men det var virkelig også tiltrængt… tror ikke det sker mere end 2 gange om året… hvis overhovedet…
Men nu hvor det igen er blevet klippet i etager skal jeg nok afsted lidt oftere - det må vel blive sundere med tiden…
Giver 240 pr gang mener jeg…

Ikke særligt ofte.

Sidst jeg var hos en frisør var i 1988 -what

Jeg får kun klippet lidt slidte spidser af det lange hår en gang imellem, og de seneste år der er det svigerdatteren der gør det.

Og så er det gratis :thumbup:

Ca hver tredie månede og giver 220 kr.

[quote=Natascha;246922]Linnette - Så er det vel os med farvning eller krøller eller lign.

[/quote]

Det er med bundfarve,striber og klip af spidser…

Hver 5-6 uge, og jeg giver omkring 600 kr.

når jeg får taget mig sammen til at bestille tid :tihi: og det koster 250 hos min nuv. frisør.

Krummer tæer…det er nok…8 mdr siden. Forsøger at gro håret langt igen, og mit hår vil bare ikke gro. Så frisøren…tja, det er ikke nødvendigt lol