Hvor tit går du til frisør (herre/dame)

Får du farvet dit hår en gang om måneden -what? Kan det godt holde til det?-what

Man bør jo ligne sine dyr :tihi:, så det arbejder jeg på :rock:

[quote=kamikaze;247831]Man bør jo ligne sine dyr :tihi:, så det arbejder jeg på :rock:
[/quote]

Så længe det kun er på hårfarven … :bebe:
:s:uha::besvimer:

[quote=kamikaze;247831]Man bør jo ligne sine dyr :tihi:, så det arbejder jeg på :rock:
[/quote]

Jeg må vist have en sort kat - næste gang :tihi:

Det er en god ide, sorte katte er så smukke:wehuu:

Hvad farve hår mion skattekat skal have så:p
Sort hvid rød blå? :klapper:

[quote=Mette Stevnsborg;247845]

Hvad farve hår mion skattekat skal have så:p
Sort hvid rød blå? :klapper:[/quote]

De trænger vist til lidt opdragelse unge dame …

Det er for sent, og det er heldigvis smittet af på Mini :stuck_out_tongue:

Og inspireret af denne tråd fik jeg lige kappet enderne her sidst jeg vaskede hår :slight_smile:

Heheh, jeg klipper mit i morgen når jeg har været i bad! Sjovt som sådan en tråd lige kan få en op af stolene! :slight_smile:

Sådan cirkus hver 3. måned når jeg synes økonomien er til det - eller jeg ikke kan få klippet mit pandehår så jeg er tilfreds med det.

Har fundet en frisør som jeg er rigtig glad for og hun har nu klippet mig de sidste 5-6 gange uden jeg er gået deprimeret fra salonen.

Farvning og/eller striber klarer jeg selv - og helt optimalt skulle det gøres hver 4. eller 5. uge fordi mit hår vokser så hurtigt (og grå rødder er virkelig ikke klædelige), men også her bestemmer økonomien. Jeg køber dog ofte flere pakker hårfarve af gangen hvis jeg støder på et godt tilbud.

Laina - Hehe, ja egentlig. Jeg havde villet snippe enderne længe, men blev ved at mene at jeg havde for travlt når det var :slight_smile: men nu fik jeg det så gjort.

Tina - Jeg ved at Tine vasker sit hår med Ann-Dorrit’s farveshampoo med stor succes :wink: kunne være du skulle overveje det samme

Yikes - det lyder dyrt :tihi:

Jeg skal til frisør på fredag!

Jeg skal mødes med min gamle klasse fra folkeskolen 6-8 klasse før jeg gik på efterskole. Jeg glæder mig helt vildt meget.

Jeg går til frisør et par gange om året og bruger omkring 1.200 kr. på det.

Jeg er så heldig at have en frisøruddanet veninde som ordner det for mig. Tror cirka jeg bliver klippet og farvet hver 3 mdr.

Jeg klipper selv mit hår.
Jeg farver det også selv. :slight_smile:

Jeg har jo set, hvordan frisøren klipper.
Det kan jeg vel også gøre.
:tihi:

P.S. Det er 5 år siden, jeg sidst var hos frisøren.