Hvorfor Kærlighedsbider de?

[QUOTE=Gry Gressbakken;105165]Willow har sådan en ting med når vi går i seng. Når jeg har smidt sokkerne og står med frontmod sengen så lister han sig hen til mig inde under sengen og slikker og napser mine tæer.
[/QUOTE]

:smiley:
Så har han nærmest genoptaget sin killingeadfærd. Da han var lille, var det hans yndlingsbeskæftigelse om morgenen, at nappe mig i tæerne … derfor jeg altid har sutsko på hjemme :slight_smile:

Jeg vidste, at Fysse ikke var typisk BRI-LOL - vores næsetippe er nærmest hudløse af Fysses ihærdige kærlighedserklæringer (hans tunge er ru! og han går nærmest i trance!):wehuu:
mvh Camilla

[QUOTE=Gry Gressbakken;105165]Willow har sådan en ting med når vi går i seng. Når jeg har smidt sokkerne og står med frontmod sengen så lister han sig hen til mig inde under sengen og slikker og napser mine tæer.

Det VOLDkilder! Og gør lidt ondt, så det bliver en blanding af fnis og hvin og så flygter jeg op under dynen Gg

Han er sgu dejlig :)[/QUOTE]

Dine tæer dufter godt:p (ja, katte har sære præferencer:tihi:) - og så ligner de sikkert lidt mus;-)
Camilla

HOV HOV!

Tal pænt om mine fusser! Gg

Jeg har din husbonds ord for at jeg har pæne ungpigefødder Gg :stuck_out_tongue:

:lys-ide:Det er jo lige netop dét, han tænder på - unge piger-love
mvh Camilla

LOL!

Camilla altså! :stuck_out_tongue:

[QUOTE=dkkorat;105186]:lys-ide:Det er jo lige netop dét, han tænder på - unge piger-love
mvh Camilla[/QUOTE]

Hva’ faen, Camilla, er I blevet skilt :? -høhø

Hint hint

Jeg tror hun mener missen :stuck_out_tongue:

Da jeg havde Rex, var han meget meget slem til at slikke i mine ører. Efter flere dages slikken (Ja altså ikke i træk :D) Så begyndte mine ører at klø voldsomt. Det var så meget at jeg troede det var svamp. Det varede i flere uger, men jeg fik det underligt nok aldrig undersøgt. Måske fordi jeg synes det var vold pinligt at gå til lægen og sige “Hej, min kat har slikket mig i øret i flere dage, så derfor tror jeg at jeg har fået svamp” :smiley:

[quote=dkkorat;105170]Jeg vidste, at Fysse ikke var typisk BRI-LOL - vores næsetippe er nærmest hudløse af Fysses ihærdige kærlighedserklæringer (hans tunge er ru! og han går nærmest i trance!):wehuu:
mvh Camilla[/quote]

Hehe, jeg har også en choko tøs af slagsen der vist nærmere opfører sig som en Burmeser. Hun skal ligge ovenpå mig og sove, stupse næse såsnart hun kan mærke jeg nærmer mig “overfladen” om morgenen og en tur under dynen, dog meget kort, man har jo britepels:)
Mon ikke Fysse tror han er en Korat/ russer-høhø

Marina

Birmaen er også kendt for at kærlighednappe/bide, særligt Kissy var storslem som killing.
Jeg kan huske, da vi hentede hende i Tyskland og på vejen hjem i toget, hvor hun spandt og vaskede Jens, indtil hun lige pludseligt bed til, og så hang den lille killing ellers i hans øre i mellem et par tyske byer, for han nænnede ikke at fjerne hende… -høhø

Vi prøver dog at vænne vores killinger og katte af med det, da det ikke altid er lige rart. De andre to tøser vasker os gerne, og nipper også med de små fortænder, ligesom hvis de ordnede pels på een af de andre katte.

KH

Sofie

[QUOTE=Marina;105225]
Mon ikke Fysse tror han er en Korat/ russer-høhø

Marina[/QUOTE]

Han kan iaf godt lide af være plejefar for alle killinger i huset (deres mad er lækker:savle:):wehuu:
mvh Camilla

Vores gamle “dronning” Clara elskede at nivre os på hagen og næsen.
hun slikkede heeeeeelt vildt meget, og nogle gange gik hun nærmest i trance.
Med tiden begyndte hun at nivre - kun med fortænderne - og det gjorde pokkers ondt, men hold da op hvor hun spandt mens hun gjorde det…

:wehuu: :wehuu:

Hun elskede os helt ubetinget - det er jeg ikke et sekund i tvivl om… :inlove:

wauw hvor er hun en smuk kat :slight_smile:

Når jeg groomer Victoria groomer hun mit tøj.

Dårlig katteejer!!! Dårlig!!! ingen hensyn til den stakkels kat behov… at du dog kan nænne det! :ked:

-LOL

Kludetæppet var frygtelig med sit kærlighedsbideri! Hun bed HÅRDT - ikke spor sjovt og meget vanskeligt, at se det kærlige i den slags… jeg har faktisk stadig små tynde ar efter hende :S men hun var nu så glad og vældig kærlig i selve situationen, så vi lærte simpelthen at tyde hendes signaler og så forhindre at det kom til selve biddet… Hun fattede jo ikke, hvorfor vi hylede op og smed hende væk… vi hyggede jo bare :frowning:
Hun har taget adfærden med sig i sit nye hjem…

-høhø Ja jeg troede i lang tid jeg havde fået allergi fordi jeg var hævet og havde prikker og rifter på halsen og bag ørerne… Men det gik op for mig at det var fordi Thor ælter der og ikke en reaktion (gudskelov:tihi:)

Jeg har summet over dette napperi - jeg tror Maggie gør det.

Er den norske skovkat “slem” til det?

MVH

[quote=lenschow;105362]Jeg har summet over dette napperi - jeg tror Maggie gør det.

Er den norske skovkat “slem” til det?

MVH[/quote]

Hvis det er thor du tænker på så ja det synes jeg faktsisk han er. Det er i hvertfald meget målrettet det første han “styrer” efter når han vil nusses :slight_smile: I starten var han tilfreds med at lissom gemme sig i mit hår, nu det mest ørene han går efter. han napper ikke efter andre steder

[QUOTE=lenschow;105362]
Er den norske skovkat “slem” til det?

MVH[/QUOTE]

Kærlighedsbid er ikke racebetinget på nogen måde - nogle individder gør det mere end andre.
mvh Camilla