[quote=Babette;336024]Hvis det har så stor betydning om katten/killingen er neutraliseret eller ej som man kan få intryk af ved at læse denne tråd, kunne jeg godt tænke mig en udlægning af følgende påstande.
Killinger/katte som ikke er neutraliserede er umulige at sælge.
En killing/kat som neutaliseres vil blive solgt dagen efter. Den har været til salg siden den blev født.[/quote]
[quote=Babette;336024]Hvis det har så stor betydning om katten/killingen er neutraliseret eller ej som man kan få intryk af ved at læse denne tråd, kunne jeg godt tænke mig en udlægning af følgende påstande.
En killing/kat som neutaliseres vil blive solgt dagen efter. Den har været til salg siden den blev født.
Der hvor jeg bevæger mig rundt er ingen af påstandende en beskrivelse af virkeligheden. Er der nogen steder hvor det er sådan?[/quote]
Noget siger mig, at du har totalt ikke-forstået trådstarterens pointe.
Det har stor betydning - for killingen - og i de fleste tilfælde også for ejeren. For mig har det stor betydning - jeg vil gerne give mine købere så god en oplevelse som muligt - det er de færreste købere der syntes om at aflevere deres pus til operation. For mig har det også stor betydning at jeg har styr på hvilken dyrlæge der lægger mit dyr i narkose og snitter i det.
[quote=Babette;336024]Killinger/katte som ikke er neutraliserede er umulige at sælge.
En killing/kat som neutaliseres vil blive solgt dagen efter. Den har været til salg siden den blev født.
Der hvor jeg bevæger mig rundt er ingen af påstandende en beskrivelse af virkeligheden. Er der nogen steder hvor det er sådan?[/quote]
Det skal jeg ikke kunne udtale mig om - det er kun få killinger jeg med garanti sælger før de har fået et dyrlægecheck.
Det er vel klart at en uneutraliseret killing er billigere lige her og nu - lidt som at tisse i bukserne …
Jeg tror du har misforstået mit indlæg… Jeg spurgte om hvorfor det var at nogle opdrættere ikke neutraliserede deres katte inden de kom til deres nye hjem? I følge de hjemmesider jeg har kigget på er prisen Fuldstændig den samme uanset om den er neutraliseret eller ej. Derfor jeg undrede mig over hvorfor der er opdrættere der vælger ikke at gøre det, og lader køber står med det, når de nu får mængde rabat og katten ikke er udsat for stres igen, kort efter at være kommet i nyt hjem.