Har du et spørgsmål, som du umiddelbart ikke kan finde svaret på ??
Så skriv det her, og måske kan vi i fællesskab løse gåden - eller også må vi leve videre i lykkelig uvidenhed.
Jeg lægger ud med et spørgsmål :
Hvorfor er der stort set altid et rundt stik på alt, hvad man køber som f.eks. Pc, brødrister, køleskab, lamper, ventilator mm ??
Der kan ikke sidde 2 runde stik ved siden af hinanden i stikkontakten, så hvorfor ikke lave dem flade - så vi bliver fri for at bruge forlængerledninger for at få strøm til det hele ??
Det kan jeg svare på…
Det er EU standard, at de skal se sådan ud. Samtidigt med, er der mange af de stik idag, der er udstyret med jord, og så skal de nødvendigvis være runde…
At det så er pokkers upraktisk er så en helt anden sag…
Og hvor ER det bare dejligt, at du er kommet her ind Therese, og med smukke Silke og søde Rynke…
[quote=Copycat-Linda;89380]Det kan jeg svare på…
Det er EU standard, at de skal se sådan ud. Samtidigt med, er der mange af de stik idag, der er udstyret med jord, og så skal de nødvendigvis være runde…
At det så er pokkers upraktisk er så en helt anden sag…
Og hvor ER det bare dejligt, at du er kommet her ind Therese, og med smukke Silke og søde Rynke…
Håber du vil spamme med billeder af dem… -kramer[/quote]
:lys-ide::lys-ide::lys-ide:
Tak for oplysningen - se, det vidste jeg ikke - men tåbeligt udtænkt - det er det.
Tak skal du have, Linda - jeg har smidt lidt billeder ind af dem allerede - og du kan vist roligt regne med, at der kommer flere hen ad vejen…