Jeg tror faktisk at det hænger sammen med at du ikke kan lugte noget når du er forkølet. Jeg prøvede engang at lave en blindtest ved at holde mig for næsen og smage på forsk. slags sodavand og jeg kunne intet smage udover den boblende fornemmelse. Men ligeså snart jeg gav slip på næsen kom smagen af den sodavand jeg havde smagt - tydeligt frem
Prøv selv når du bliver rask, det er ret sjovt. Men jeg tror i al fald at det er noget cirka sån det hænger sammen om hvorfor man ik kan smage når man er forkølet… :)[/quote]
:D:D
Ja, du har nok fat i noget der - lige i dag kan jeg end ikke smage Fischermann’s stærkeste mentol…
Jeg taber som regel mine vanter ved at de ligger i min lomme og jeg tror jeg hiver dem begge op af lommen og holder “dem” i min hånd, men så viste det sig kun at være den ene og den anden er tabt og væk…
Så jeg tror at grunden til at man oftest kun taber 1 vante er at hvis man i mit tilfælde holder dem i hånden så mærker man jo at man har noget i hånden (1 eller 2 vanter er ikke så nemme at mærke forskel på) og hvis man ligepludselig intet havde i hånden ville man ret hurtigt opdage det tror jeg -høhø
Hvorfor skal der altid sidde de dér irriterende mærker i nakken eller siden på vores bluser ??
[/quote]
Og for at blive ved mærkerne, hvorfor i alverden skal prismærket på solbriller sidde lige midt på næsen :? …man ser komplet åndsvag ud, når man prøver dem, og det er da også svært at se, om de egentlig klæder en, når man står der med en pris midt i ansigtet
Hvorfor skal der altid sidde de dér irriterende mærker i nakken eller siden på vores bluser ??
De giver klø-krads og stikker, niver og bider.
Og hvis man så klipper dem liiiiige så forsigtigt af, så ender det i 9 ud af ti tilfælde med et hul.
[/quote]
Jamen der skal jo være en vaskeanvisning på det tøj man køber ellers kan man jo kogevaske hele møjet og klage til producenten om at det kunne man jo ikke vide og så skal de erstatte ens tøj
[quote=Battlestar;94107]hvorfor ligger der EN sko og flyder i vejkanterne ?? hvorfor kun EN sko??
det er alle sko - træsko, børnesko, murersko… men altid kun EN sko??[/quote]
Lool ja det er rigtigt -LOL
Hvem taber lige 1 sko uden at lægge mærke til det :? -høhø
Mit bud plejer at være at hvis det fx er en barnesko at den så er trillet af barnevognen eller gymnastikskoen er tabt ud af gymnastikposen for tvivler på at de der har tabt de sko, rent faktisk har haft dem på og tabt dem uden at have opdaget det -LOL
På 1 år kan 1 hummer vandre 8-900 kilometer og det gør de ved at følge de varme strømme i havet indtil de når deres fødested. Mange når aldrig deres fødested og når at blive fanget inden de overhovedet er blevet befrugtet (man må heller ikke fange hummere med rogn) - derfor får de tilnavnet jomfruhummer IMO
Hihi men kan det ikke være noget med at i en sutteflaske vælter væsked jo ikke ud. Den kommer ud i det tempo barnet kan drikke den. Så 1 sug - synke og 1 sug mere - så får man det næppe galt i halsen når det er så lidt. Det er værre når vi fx drikker af en colaflaske så styrer vi jo ik selv hvor meget der kommer ud af gangen og kan derfor nemt få det i den gale hals p Selv