Hvorfor tråden

Orv eller måske han har sne sko…
Så håber jeg virkeligt ikke han har langt til job, men på den anden side, det kan jo være derfor de altiod først starter med at skrabe sne kl 9 selv om morgen trafikken starter kl 6.
Det er nemlig ren logik, lad os ordne vejene når folk er færdig med at komme til skade på dem

[quote=Therese;90325]:confused: :confused: :confused: :confused:

Hvorfor hedder det en franskmand og en nordmand - når en person, der kommer fra Island hedder en islænding og ikke en ismand ???

:rolleyes:[/quote]

Det kan jeg godt fortælle dig … det er fordi på Island er det kvinderne der styrer og vi nøjes med at være kolde i røven :wehu:

Hvorfor laver man ikke firkantede store sodavandsflasker og mange flere firkantede opbevaringsting? Det fylder alt for meget med alle de runde glas osv. i køleskabet i forhold til indholdet i glasset.

[quote=Heidi;90338]Hehe, det her er for morsom en tråd.
Men jeg har da også en
Hvordan kommer manden der kører sneskraberen på arbejde om morgenen…??[/quote]

Den kan jeg svare på :slight_smile:
Desværre er det på tysk, men der er masser af billeder, som kan illustrere… famous vw beetle snow plow commercial - YouTube

Ha ha ha
Ja så blev jeg da så meget klogere

Jaaae, jeg tror jeg har svaret. Det der skal genbruges er nemmere at gøre rent som rundt en firkantet med alle de hjørner. Du’er det svar, har selv fundet på det:-)

Jeg syntes det lyder som et rimeligt godt svar.

Hvad hedder næste kunde dimsen man bruger i supermarked for at dele varer op?

[quote=Heidi;90452]Jeg syntes det lyder som et rimeligt godt svar.

Hvad hedder næste kunde dimsen man bruger i supermarked for at dele varer op?[/quote]

Jeg tror den hedder GRRRR og er meget farlig…der må vel være en grund til at mange ikke tør bruge den :?:stuck_out_tongue:

Fandt lige nogle spørgsmål på nettet som vi kan tænke lidt over :stuck_out_tongue:

Hvorfor melder forkerte numre aldrig optaget ?

Et spejl bytter om på højre venstre, hvorfor ikke på op og ned?

Hvad er Mad-olie lavet af ?

Hvis jeg nu sparer tid, hvornår får jeg den så tilbage ?

Hvis kærlighed er blind, hvorfor er frækt undertøj så populært ?

Hvis TEFLON slipper alt, hvordan får de det så til at blive siddende på panden ?

Hvis messingblæsere er lavet af messing, hvad er tågehorn så lavet af ?

Hvis det at arbejde er så godt, hvorfor bliver man så betalt for det ?

Hvis man kvæler en smølf, hvilken farve får den så i hovedet ?

Jeg har altid spekuleret på om der virkelig er hunde i hundekiks?

Hvordan kan man nyse og hoste på én gang?
Ja jeg kan i al fald -surrender Og hver gang det sker får jeg knalder ondt i hovedet og skal tisse :S

[quote=Celina;92293]Hvordan kan man nyse og hoste på én gang?
Ja jeg kan i al fald -surrender Og hver gang det sker får jeg knalder ondt i hovedet og skal tisse :S[/quote]

-LOL-LOL

Du er da vist lidt af et unikum…du skulle måske have været med i Talent 2008 ???

:confused: :confused: :confused: :confused:

Hvorfor er mange af vore almindelige dagligvarer pakket ind, så man næsten ikke kan få dem pakket ud ??

Her til morgen var jeg oppe at slås med en pakke med en ny tandbørste i - den var bare umulig at få ud.

-what

[QUOTE=Therese;92418]:confused: :confused: :confused: :confused:

Hvorfor er mange af vore almindelige dagligvarer pakket ind, så man næsten ikke kan få dem pakket ud ??

Her til morgen var jeg oppe at slås med en pakke med en ny tandbørste i - den var bare umulig at få ud.

-what[/QUOTE]

Så prøv pakninger med nyt legetøj, batterier og den slags - det er da helt umuligt medmindre man er udstyret med en kæmpesaks.

Men mon ikke det er for at sikre saksesalget, arbejde til hjemmehjælperne samt naturligvis personalet på skadestuerne?

[quote=Vivi_Fletcher;92419]Så prøv pakninger med nyt legetøj, batterier og den slags - det er da helt umuligt medmindre man er udstyret med en kæmpesaks.

Men mon ikke det er for at sikre saksesalget, arbejde til hjemmehjælperne samt naturligvis personalet på skadestuerne?[/quote]

For nogle år siden var Bratz-dukker det helt store hit hos mine piger. De dukker er nærmest vokset sammen med emballagen. Selv håret er syet ind i en plastic strip og kroppen er fastgjort 117 steder med metalstykker til pappet. Jeg er ikke i tvivl om, at det har taget fabrikanten længere tid at fastgøre dukken til emballagen end selve fremstillingen af dukken.

uh - her kan jeg være til nytte -
det med tandpasten ahr med materialets beskaffenhed at gøre- viskositet. de forskellige komponeneter er ikke helt lige tunge og har forskellig overflade spænding- derfor blander de sig ikke. det er også det du benytter dig af når du laver ex. lagdelte drinks
dåser osv er runde fordi det er den stærkeste form- tænk også på kupler. en buet overflade kan modstå større belastning end en flad. dog mener jeg også at en del ting sagtens kunne være kantede- men eks sodavands dåser og flakser som er under tryk, der er der nok ikke så meget at gøre.

hvordan formerer muslinger sig ?
sætter man vinterdæk på et fly ? og hvordan ?
hvad er formålet med at få hikke ? det er krampe i mellemgulvet- men det erjo ikke lige en alm krampe

[quote=Vivi_Fletcher;92419]Så prøv pakninger med nyt legetøj, batterier og den slags - det er da helt umuligt medmindre man er udstyret med en kæmpesaks.

Men mon ikke det er for at sikre saksesalget, arbejde til hjemmehjælperne samt naturligvis personalet på skadestuerne?[/quote]

-LOL-LOL-LOL

Ja, det skulle da lige være dét - måske er det ligefrem personalet på skadestuerne, der sidder og pakker ting ind ??

Og så er der samtidig en god forklaring på, hvorfor vi som patienter må vente i timevis på en skadestue.

:smiley:

-høhø-høhø

Ja, det er ganske enkelt spild af ressourcer at emballere tingene på den måde - og synd for børnene, at de skal vente en uges tid med at få deres legetøj pakket ud.

-engel

:confused::confused:

Hvorfor kan man ikke smage noget, når man er forkølet ??

Hvorfor kan man ikke smage noget, når man er forkølet ??
[/quote]

ja eller lugte -høhø

Jeg tror faktisk at det hænger sammen med at du ikke kan lugte noget når du er forkølet. Jeg prøvede engang at lave en blindtest ved at holde mig for næsen og smage på forsk. slags sodavand og jeg kunne intet smage udover den boblende fornemmelse. Men ligeså snart jeg gav slip på næsen kom smagen af den sodavand jeg havde smagt - tydeligt frem :uha:
Prøv selv når du bliver rask, det er ret sjovt. Men jeg tror i al fald at det er noget cirka sån det hænger sammen om hvorfor man ik kan smage når man er forkølet… :slight_smile: