Hvorfor Zooplus?

[quote=Kimilla;380294]Jeg handler der fordi der er penge og spare og det kommer lige til døren. :slight_smile:

Jeg har aldrig haft ødelagte vare eller ligende. - Og har en enkel ting manglet, så har jeg fået pengene tilbage fluks.

Jeg har aldrig haft problemer med dem. Og har heller aldrig fået annulleret en ordre. :)[/quote]Helt enig - det er nemt og billigt. Og det store plus i mine øjne er, at jeg slipper for selv at slæbe kilovis af grus hjem fra byen og op på 4. sal!!!

Jeg har aldrig oplevet mangler, beskadede varer eller annulerede ordrer.

Jeg handler på zooplus fordi jeg syntes at det er dejlig nemt at få det leveret ved døren, især det tunge kattegrus.
Jeg køber flere mærker tørfoder som man enten ikke kan få her, eller det er meget billigere der især hvis man f.eks tager 2 x 10 kg
Dåsemad bliver der også købt og lidt til hundene.

Jeg har altid fået det jeg har bestilt (7-9-13 har lige bestilt nyt i dag) kun en enkelt gang var der et par ødelagte dåser og dem klagede jeg ikke over.
Tit er kasserne dog noget ødelagte og jeg er sikker på at der så mangler noget, men nej, det er altid der det som jeg har bestilt.
Hilsen Lisbeth

Fordi det er nemt, og der er da helt klart penge at spare. Vi har haft nogle dåser, som har fået et par slag, men det er nu ligemeget, og så har jeg haft et kradsetræ, som blev væk, men de sendte da bare et nyt :stuck_out_tongue: Vi køber dog ikke kattegrus der. Det køber vi i den lokale, for de har ikke det, som jeg vil have :stuck_out_tongue:

[quote=Johnny;380305]jeg handler stort set kun hos petworld og maxizoo. dog er det kun tilbud jeg handler der, men det er så osse mange peneg vi spare, især på grus
plus at jeg er begyndt at handle foder når vi er på udstilling og vi er så begyndt at fodre med sannabelle og vi spare ca 100 kr for en 10 kilos pose i forhold til eks zoo-plus priser.

ellers har vi købt foder til max 400 kr for 10-12 kilo og det har været iams,rc,hills osv og når jeg kigger på zooplus priser er deres priser osse oppe i det prisleje.
måske det bare er mig der ikke får læst det hele ordentligt når jeg kigger priser der

en af grundene til at jeg spørger er osse fordi jeg vil da gerne vide om rabatten virkelig er så stor til at det kan svare sig, for så ku det da tænkes at vi ville begynde at handle der[/quote]

Bruger også selv sanabelle kitten.
Hvad giver du på udstillinger??? Køber 10 kg kitten til 282 kr på zooplus.

Jeg synes de har godt og billigt dåsemad - det er primært årsagen til, at jeg køber.

Grus synes jeg faktisk er rimelig dyrt på zooplus - jeg er glad for det mærke og den pris jeg får hos Mystery Coons Pet shop :slight_smile:

[quote=DK Dalibro;380428]Bruger også selv sanabelle kitten.
Hvad giver du på udstillinger??? Køber 10 kg kitten til 282 kr på zooplus.[/quote]

sidst vi var på udstilling gav vi 250 kr for sanabelle adult, på zooplus er prisen ca 280 kr derudover kommer der porto når man ikke køber stort ind

nu læser jeg fra fler af jer at grus er dyrt på zooplus, faktisk er det sådan at alt kattegrus i tyskland koster ca 20% mere end her i dk og det skyldes nogle specielle affaldsafgifter på disse produkter

Jeg handler på zooplus - alt undtaget grus faktisk.

Jo, jeg har da haft nogle problemer med ødelagte kasser og bulede dåser - men der har ingen problemer været, de har været søde til at give rabat ved næste køb - også uden man har bedt om det.

Desuden har jeg intet at klage over efter de har skiftet emballagen ud med nogle kraftige kasser :slight_smile:

Og jeg handler der primært fordi der er mange penge at spare - jeg forsøger ofte at handle det ind der nu er på tilbud (godt man ikke har kræsne katte). Og sådan er der da en hel del at spare. - og så har de så mange spændende fodermærker og varianter :thumbup:

Joh jeg er glad for zooplus :thumbup:

Det kan jeg godt nok ikke genkende! Men det kommer vel også an på, hvilken type grus, man bruger. :?

Jeg vil da også gerne se, hvor man finder grus i samme kvalitet som GGM og EC i DK til samme eller billigere pris som Zooplus. :slight_smile:

Og når disse gode tilbud kommer, så vil jeg håbe, at folk vil smide dem i tråden med gode tilbud til katte. :slight_smile:

[ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=12267”]Gode tilbud til kattene! - De Kattegale Debatterer[/ame]

ec koster på zooplus ca 117 kr for 15 kilo

vi har endnu aldrig givet over 100 kr for en 16 kilos ec herhjemme.

sidst jeg faldt over et knaldtilbud med grus blev det osse lagt ind i tilbudstråden.

vi handler meget tit i tyskland og er altid i div dyrebutikker for at se om der skulle være et godt tilbud, vi har endnu kun set priser på foder og grus der er noget højere end her i dk.
at andre så har anden erfaring, tjaaaaa hvad skal jeg sige til det

Vi bruger også EC - herhjemme har jeg kun set det til 166kr for 16 kilo… Det er en del dyrere end Zooplus.

Johnny - hvor køber i jeres?? Det er da en del penge man kan spare i længden!

Jeg har kun købt der to gange. Har haft 1 god oplevelse og 1 dårlig.
Hvis jeg kan finde grus ligeså billigt/næsten lige så billigt herhjemme, så vill ejeg ikke bruge dem igen.

[quote=DaneX;380494]Jeg vil da også gerne se, hvor man finder grus i samme kvalitet som GGM og EC i DK til samme eller billigere pris som Zooplus. :slight_smile:
[/quote]

Men kvalitet er jo altid til at diskutere. Jeg er gået væk fra EC og GGM, fordi jeg ikke rigtig kunne ha’ pudderduften mere - og jeg bruger så dette grus, som jeg synes er samme gode kvalitet som ovenstående og så uden duft.

Jeg har handlet kradsetræ, grus og foder (nyrediæt der). Grusen er ca. samme pris (inkl. fragt) som jeg kan få på tilbud i udstillinger i DK og så får jeg det fragtet til døren, så jeg køber enten på udstilling eller zooplus. Selvom k/d er dyrere på zooplus end på medicanimal/chemistdirect, så fik jeg sidste gang gratis fragt og 20% rabat på et kradsetræ, så jeg sparede penge på at bestille det på den måde.
Alm. foder får jeg så meget af på udstillinger at jeg ikke har behøvet købe tørkost til mine tre katte siden marts 2009.

Jeg har kun haft 3 ordrer der, men der har ingen problemer været overhovedet.

Jeg gør det fordi de leverer til døren, og på de varer jeg kan spare penge på. :slight_smile:

[quote=DaneX;380494]Jeg vil da også gerne se, hvor man finder grus i samme kvalitet som GGM og EC i DK til samme eller billigere pris som Zooplus. :slight_smile:

Og når disse gode tilbud kommer, så vil jeg håbe, at folk vil smide dem i tråden med gode tilbud til katte. :slight_smile:

Gode tilbud til kattene! - De Kattegale Debatterer[/quote]

Udstillinger primært. Der er der ofte ekstra gode tilbud at hente :slight_smile: Og det er EC eller GGM jeg har købt på udstillinger.

[quote=Johnny;380556]ec koster på zooplus ca 117 kr for 15 kilo

vi har endnu aldrig givet over 100 kr for en 16 kilos ec herhjemme.

[/quote]

[quote=Abaddon;380562]Vi bruger også EC - herhjemme har jeg kun set det til 166kr for 16 kilo… Det er en del dyrere end Zooplus.

Johnny - hvor køber i jeres?? Det er da en del penge man kan spare i længden![/quote]Jeg har heller aldrig set det så billigt i danske butikker, og er også nysgerrig :slight_smile:

[quote=Abaddon;380562]Vi bruger også EC - herhjemme har jeg kun set det til 166kr for 16 kilo… Det er en del dyrere end Zooplus.

Johnny - hvor køber i jeres?? Det er da en del penge man kan spare i længden![/quote]Det er også den typiske pris, jeg har set EC til i danske butikker.

Johnny, nu er jeg også nysgerrig efter at vide, hvor du finder de gode tilbud :slight_smile:

Vi købte for en måned siden 22 sække EC i Maxi Zoo, for da var det på tilbud til 75,- kr for 16 kg :ok:

Jeg er enig med dig i det du skriver. Jeg købte også dette grus af Ann-Dorrit på en udstilling og vi er også virkelig godt tilfreds med det. Jeg synes, det svarer til den EC uden pudderduft, som vi også har købt på udstillinger (5 ps. for 450 kr. i 15 kg poser)

EJ hvorfor har jeg ikke set det -what