Hvorfor Zooplus?

[quote=Abaddon;380562]Vi bruger også EC - herhjemme har jeg kun set det til 166kr for 16 kilo… Det er en del dyrere end Zooplus.

Johnny - hvor køber i jeres?? Det er da en del penge man kan spare i længden!

Jeg har kun købt der to gange. Har haft 1 god oplevelse og 1 dårlig.
Hvis jeg kan finde grus ligeså billigt/næsten lige så billigt herhjemme, så vill ejeg ikke bruge dem igen.[/quote]

thomani har jo svaret på dit spørgsmål til mig og hun har ret:).
syntes tit at enten maxizoo el petworld har ec til under 100 kr.
vi bruger så premiere exelence som forhandles af maxizoo, der får vi tit en 12 kilos pose til 50 kr og det er akurat det samme grus som ec.
selv når de 2 firmaer ikke har tilbud koster en sæk ec ikke over 130 kr

hvis du vælger deres nyhedsbrev så får du mails fra dem når de har tilbud, eks ka du osse melde dig ind i maxizoos poteklub og der får du så mails om speciel-tilbud osv.
poteklubben kan du så kun melde dig ind i, i den lokale maxizoo pr henvendelse ved disken

Det kan godt være, Petworld har EC til den pris, men det har Maxi Zoo i hvert fald ikke - medmindre de har forskellige priser rundt om i landet :slight_smile:

Men nu er grus jo så heller ikke det eneste produkt, man kan få på Zooplus, så det kan da godt være, at hvis man aldrig købte andet, så ville det bedre betale sig i Danmark (den med de 20% dyrere i Tyskland har du så ikke ret i - for du skal sammenligne med listepriser i Danmark, ikke med tilbud). Nu synes jeg, at det er en fordel at sætte mig ned ved min computer med jævne mellemrum, taste ind, hvad jeg mener, jeg skal bruge til kattene og afvente, at det bliver leveret på min arbejdsplads :slight_smile:

[quote=DaneX;380494]Jeg vil da også gerne se, hvor man finder grus i samme kvalitet som GGM og EC i DK til samme eller billigere pris som Zooplus. :slight_smile:

Og når disse gode tilbud kommer, så vil jeg håbe, at folk vil smide dem i tråden med gode tilbud til katte. :slight_smile:

Gode tilbud til kattene! - De Kattegale Debatterer[/quote]

Maxi Zoo havde for nyligt 2 poser Extreme classic for 149 kr…

Jeg har købt EverClean i Pet World på bud, 2 kasser for 99 kr…

Jo jo, tilbudene kommer skam ind imellem, og så køber jeg stort ind. Jeg køber kun grus et par gange om året, når der er den slags tilbud. Men det kræver jo man har eller kan låne en bil og hente det i :slight_smile:

Jeg køber der fordi: Det bliver leveret til døren (og det er ligesom at vente på at få julegaver, når man venter på en pakke fra zooplus :yah:), det er enten billigere eller samme pris som jeg skal give i DK, jeg kan få andre (og mere spændende produkter) end i dyrebutikkerne her i Odense, jeg opsparer zooplus-point og jeg har lige fundet ud af at jeg nu har sparet så meget op at jeg kan få et rigtig fedt produkt med næste gang jeg bestiller (det er efter min mening en form for ekstra rabat at man “sparer op” når man nu alligevel køber), jeg får 10 % opdrætterrabat, der er super god service (jeg har oplevet at dåserne har været lidt bulede og et par gange har de glemt en enkelt ting, men så har jeg bare fået refunderet penge uden problemer og mine ordrer er hidtil altid gået igennem og jeg har ikke haft andre problemer).

[quote=Temple Bar;380604]Det kan godt være, Petworld har EC til den pris, men det har Maxi Zoo i hvert fald ikke - medmindre de har forskellige priser rundt om i landet :slight_smile:

Men nu er grus jo så heller ikke det eneste produkt, man kan få på Zooplus, så det kan da godt være, at hvis man aldrig købte andet, så ville det bedre betale sig i Danmark (den med de 20% dyrere i Tyskland har du så ikke ret i - for du skal sammenligne med listepriser i Danmark, ikke med tilbud). Nu synes jeg, at det er en fordel at sætte mig ned ved min computer med jævne mellemrum, taste ind, hvad jeg mener, jeg skal bruge til kattene og afvente, at det bliver leveret på min arbejdsplads :)[/quote]

så må de ha forskellige priser, for det er den pris som de normalt har her i deres afdeling i tilst.
jeg tror så osse at der er forskellige priser på en masse andre produkter, det kommer jo nok an på hvor stor konkurrencen er i området, her i tilst har 3 store dyrebutikker, dyrernes 1 og alt, petworld og maxizoo

jeg handler på zooplus af den simple årsag at jeg bruger gimpet og det kan ikke fåes i dk. jeg bruger gimpet både som dåsemad og vitaminpastaen - mums siger selv kræsenpinden mille :slight_smile:

rc er ikke billigere hos zooplus end i maxizoo, men jeg får det leveret lige til døren, og skal ikke til at lokke en med i maxizoo til at slæbe.
så bruger jeg nemlig vennetjenesterne til når maxizoo har tilbud på vitakraft kattesand, men så bliver der også slæbt sand hjem til næsten et år :tihi:

jeg har aldrig haft problemer med leveringerne fra zooplus, hverken med kasserne eller manglende vare.
dengang hvor jeg var kommet til at bestille kattemalt istedet for vitaminpasta, der var det en hurtig mail derned, senere samme dag fik jeg en mail retur om at jeg skulle bare sende malten retur og kunne så få det byttet. inden jeg overhovedet havde fået sendt varene retur havde jeg modtaget en pakke med de rigtige vare.

grunden til at man kan få den opfattelse at zooplus er noget skidt er nok den danske mentalitet at vi kun skriver/taler når der er noget galt og ikke når alt er i den skønneste orden, så dejligt at læse denne tråd at der faktisk er rigtig mange der er godt tilfreds med zooplus :slight_smile:

Vi har aldrig rigtig kigget på de der zooplus point, men jeg skulle da lige se, hvad der stod på vores konto derinde, og der står dælme hele 1005 point :rock:Og det er så bare for vores ordrer i år :ups: Ja, vi bruger mange penge derinde, men har nu også sambestilt foder med andre.

grunden til at man kan få den opfattelse at zooplus er noget skidt er nok den danske mentalitet at vi kun skriver/taler når der er noget galt og ikke når alt er i den skønneste orden, så dejligt at læse denne tråd at der faktisk er rigtig mange der er godt tilfreds med zooplus :slight_smile:

lige præcis hvad jeg søgte, syntes nemlig kun jeg læser om de dårlige oplevelser, men det er dejligt at læse at det slet ikke er så ringe endda.

jeg glemte lige at skrive at et kradseklatretræ er det også blevet til fra zooplus, det gav jeg ca 500 kr for og det samme stod i maxizoo til 1500 kr.

og ja zoopluspoint er en genial ting - silke har snart sparet sammen til hendes helt eget klatretræ :thumbup: og hun glæder sig…

Af kattegrus bruger jeg også kun fint bentonitgrus UDEN pudderduft - og den er aldrig på tilbud. Desuden er det lidt besværligt at få det herhjemme; man skal vide, hvilke dyrehandlere man skal gå ind i. MaxiZoo har det jo i eget mærke, men der er rigtig mange dyrehandlere, der kun har f.eks. EC med pudderduft, og det er altså bandlyst herhjemme.

Jeg har kun gode erfaringer med zooplus. Jeg synes det er genialt, at man får varerne bragt og jeg har altid fået det, jeg har bestilt. Dog har der været et par bulede dåser i ny og næ, men skidt pyt :slight_smile:

[quote=Bølle-missen;380366]Hej Johnny :slight_smile:

Jeg handler på zooplus, fordi jeg bruger porta 21 (vådfoderet) og indtil videre kan det kun betale sig at købe det derinde. Dog er prisen steget (ca. 17,-/400g).
Og så slipper jeg for at slæbe det op på 1. sal :slight_smile: Hvis der nu var flere udstillinger i nærheden af mig, ville jeg nok også købe mere foder der :)[/quote]

Jeg gav 20 kr pr dåse incl fragt sidst og overvejer at bestille fra Mysterycoons næste gang, da det vist er en anelse billigere der.

http://www.mysterycoons.dk/mcpetshop/mcpetshop-fp.htm

Fordi at jeg kan få det billigere og fordi at jeg ikke betaler fragt når jeg køber for mere end 29 Euro eller tilsvarende beløb i pund.

Fordi at det bliver bragt til døren og fordi at deres forretning her i Mandelieu er dyre at handle hos. Dog fik jeg 30 % rabat da jeg købte shampoo sidst og de reklamerede ikke engang med det i forretningen, trak det bare fra ved kassen :thumbup:

køb det i Helsingørs Bonnier… de har EC uden pudder og de leverer fragtfrit inden for 2-3 dage hvis du bestiller over 1000 kr…

jeg får det til 98 posen… jeg ved godt man kan få det til 85 på udstillingerne, men helt ærligt - hvem gider vente på det… og hvem gider slæbe det når man kan få det lige til døren :slight_smile:

[quote=DaneX;380494]Jeg vil da også gerne se, hvor man finder grus i samme kvalitet som GGM og EC i DK til samme eller billigere pris som Zooplus. :slight_smile:
[/quote]

Jeg har sagt det før… hos www.mysterycoon.dk
Det er selvf’lgelig ulempen at man skal hente…

Ja, gu er det så… nøjagtig ligesom det grus jeg forhandler fra Pet Plus… ALT kommer fra samme fabrik og i nogle tilfælde endda samme maskine… der skiftes bare plastikemballering på fabrikken. :tihi:

nåja nu fik jeg så bevæget mig ind på den engelske zooplus og der ka jeg så fint se hvorfor der handles hos zooplus. for de har da godtnok gode gode tilbud og fornuftige priser på det vi skal bruge.
nu venter vi lige til imorgen med at bestille for min fru moder skal garanteret ha nyt kradsetræ til sin silkemis plus hun nok finder en masse andet hun vil købe.
nåja nu skal det altså prøves og så må jeg bare håbe at alt er iorden når det når frem

[quote=Johnny;383479]nåja nu fik jeg så bevæget mig ind på den engelske zooplus og der ka jeg så fint se hvorfor der handles hos zooplus. for de har da godtnok gode gode tilbud og fornuftige priser på det vi skal bruge.
nu venter vi lige til imorgen med at bestille for min fru moder skal garanteret ha nyt kradsetræ til sin silkemis plus hun nok finder en masse andet hun vil købe.
nåja nu skal det altså prøves og så må jeg bare håbe at alt er iorden når det når frem[/quote]

Hvis I ikke akut står og mangler noget, så ville jeg lige klappe hesten lidt -
det engelske pund er dyrt i disse dage.

Når man bliver ægte zooplus-entusiast, så får man travlt med at holde sig ajour :tihi:
http://www.danskebank.dk/da-dk/Privat/Daglig-oekonomi/Valuta/Pages/Se-valutakurser.aspx#

jojo den engelke pund er ganske vist ikke helt billigt lige for tiden, men ingen ved jo om den falder el stiger i nærmeste fremtid.

nå men nu har vi sendt bestilt lidt af hvert derover fra, sån ca for 1700 kr, nåja det er så lidt kattemad, 2 kradsemiljøer og nogle vand-dimser.
nåja det ene kradsemiljø er til min mors kat og måske osse noget af kattemaden.
nu ka jeg så sidde og hoppe og danse med forventning om at der snart kommer en kæmpe pakke til mig

[quote=Johnny;384293]jojo den engelke pund er ganske vist ikke helt billigt lige for tiden, men ingen ved jo om den falder el stiger i nærmeste fremtid.

nå men nu har vi sendt bestilt lidt af hvert derover fra, sån ca for 1700 kr, nåja det er så lidt kattemad, 2 kradsemiljøer og nogle vand-dimser.
nåja det ene kradsemiljø er til min mors kat og måske osse noget af kattemaden.
nu ka jeg så sidde og hoppe og danse med forventning om at der snart kommer en kæmpe pakke til mig[/quote]

Huskede du rabatkoden “stock-up”, så du får 5% rabat?