Hvornår mon hun falder til?

Hmmm Xanders udfald mod Carla er blevet forværret, syntes jeg, nu kan hun slet ikke være i nærheden af ham, uden hun trykker sig, hvæser og knurrer og lækker ørerne tilbage. Det tænder Xander helt af og så skal hun jagtes. :frowning:
Alle de andre pånær Xander er hun fine venner med.
Men hvad POKKER gør man ???
Feliway er i kontakten, og Zylkene har ingen effekt :frowning:

Der er vel ingen grund til at træne en kat i at blive bårret ? Min exotic perser på 3 ½ år, gider heller ikke blive bårret på , så det undlader jeg bare at gøre… For har ikke brug for at skulle bære rundt på hende… Nå hun skal til dyrlægen og ind i transportkassen, løfter jeg hende ind, det er helt ok. Så længe hun ikke blive bårret op i favnen, og er oppe i højden… Det bryder hun sig ikke om… Hun siger ikke noget, men stritter bare imod med benene…

[QUOTE=Quanti´s;737988]Hmmm Xanders udfald mod Carla er blevet forværret, syntes jeg, nu kan hun slet ikke være i nærheden af ham, uden hun trykker sig, hvæser og knurrer og lækker ørerne tilbage. Det tænder Xander helt af og så skal hun jagtes. :frowning:
Alle de andre pånær Xander er hun fine venner med.
Men hvad POKKER gør man ???
Feliway er i kontakten, og Zylkene har ingen effekt :([/QUOTE]

Her i huset er kattene i grupper - grupperet med katte der trives sammen. Uenighed medfører stress -. og i værste fald andre katte kommer op at toppes - at deres immunforsvar dykker og de bliver syge.

Hvis man vil gerne vil kunne tage en kat op på armen og samtidig have at den er tryg ved det så bør man træne det. Og hvis det er meningen at ens kat skal med på udstillinger, så bør man træne den i at blive båret på :slight_smile:
Nu ved jeg så ikke om det er det Lenes kat skal men jo der er årsager til at man træner en kat i at blive båret på

Jeg tænker lidt om evt dobbelt dosis Zylkene kan gøre noget ??`
Ja hun er umiddelbart til udstilling.
Men lad os nu se.

Lene, blot lige en tanke. Men før Carla kom til, var Xander så den dominerende i din flok? Og havde han problemer med den Brite du havde på et tidspunkt, kan jo være at han er blevet fordomsfuld over for racer der ligner briter :frowning:

Jeg ved ikke om jeg vil sig han er dominerende, men han er en driller, han driller (jagter) også vores hunkastrat Maggie på 6 år. Men jeg tror det er ham som er usikker. Det er også ham som har fået zylkenen, men nu har jeg også hældt i deres mad for at se en forbedring måske ???
Xander er ikke førerkat, det er hans bedste ven Mico, de 2 er jævnalderende.
Maggie driller så Kiwi som er killing, og det tror jeg også beror på at hun er usikker og at Xander driller hende.
Som sagt er det bare min konklusion af det ???

Kiwi har lige vasket Carla det var bare så sødt ! :hjerte:

ØVØVØVØV jeg er SÅ ked :ked: :ked: :ked:
Carla flyttede hjem til sin mor i går :ked:
Xander begyndte juleaften at angribe hende… :ked:
Det forsatte 5-6 gange hver dag og hun blev mere og mere bange for ham.

MEN hold op hvor jeg savner hende… :ked:
ØVØVØVØVØVØVØVØV

:kram:

:kram: Øv øv øv…:trøste:

øv Lene, kæmpe kram til dig

MVH
Gitte

:kram:

Det gør mig ondt at høre. Men trods alt godt, at løsningen på problemet var lige ved hånden, så du ikke skulle i gang med at finde et omplaceringshjem.

Hvor er det synd, det ikke gik, Lene. Men hvis kemien mellem kattene ikke er til det, så nytter det ikke, uanset hvad man gør. Og det er ikke noget, man altid kan vide på forhånd, for katte er jo personligheder. Du gav det næsten to måneder, så ingen kan sige, du ikke har prøvet. :trøste: