Hvornår pynter du op til jul?

:juletrae01:juletrae01:juletrae01:juletrae01:juletrae01:juletrae01

Hvornår begynder du at finde julestadset frem ??

Jeg plejer at vente til første december, men der har allerede sneget sig en adventskrans, 2 nisser, julestjerne (ikke blomsten, men sådan en i vinduet med lys i) og den første juledug ER lagt på langbordet i spisestuen.

Og jeg kan helt klart fornemme, at jeg ikke kan vente til weekenden med alle mine glade nisser.

I LOVE IT !!

:juletrae01:juletrae01:juletrae01:juletrae01:juletrae01:juletrae01

.1 december eller 1. søndag i advent, det kommer an på hvad der passer bedst ind i planerne :slight_smile: Juletræet tages ind den 23. om formiddagen og pyntes om aftenen :slight_smile:

Udover lys og julestjerne (blomsten) så bliver her ikke pyntet.

I år pynter jeg nok slet ikke op, for vi er på Tenerife i julen:thumbup:

Men ellers går jeg så småt igang d. 1. december.
Juletræet køber jeg, og pynter, et par uger før juleaften, for jeg vil gerne have glæde af det længe, men der tændes først lys på det d. 24. :engel2:

jeg har faktisk ikke tidligere selv pyntet op til jul :ups:

men i år har jeg en lille bunke stjerner, som jeg selv har flettet, som jeg nok tror skal op i vinduerne at hænge :slight_smile: og det bliver nok i løbet af denne uge :slight_smile:

Her har sneget sig et rensdyr ind, en julestjerne med lys i, batteribloklys som jeg skal have lavet noget med, og en vase dekoreret med kugler og lys.

Normalt bliver der tidligst pyntet 1. søndag i advent. :ups:

Jeg plejer at pynte op omkring 1 december…men allerede nu er der kommet en adventskarans frem og så er der kommet 3 store trækravlenisser op ude i kattegården samt lys på et træ derude…det er såååå hyggeligt :smiley:

Øhhhh aldrig, lige på nær den nisse som Betty og Juliane ææælsker at slå ihjel, han, eller resterne af ham, er fremme hele året :engel2:

Hov glemte lige, jeg har faktisk en skrabekalender, købt af Lucas til støtte for fodboldklubben, jeg glemmer formentlig at skrabe, lige på nær den 17, der er genvinsten en safaritur og den har Lucas og jeg bestemt at VI skal vinde grin

Jeg plejer at pynte op til 1. december eller 1. søndag i advent, alt efter hvad der kommer først…

I dag har jeg dog lige været ude og hente et træ til at stå udenfor min dør, og har sat lyskæde på det, så lidt er der begyndt at ske. Men kassen med julepyntet bliver dog først hentet op af kælderen på søndag.

i år er det mit år, så der skal slet ikke pyntes op til jul, det gør vi nemlig kun hvert 2 år. dog sniger der sig nok en eller anden form for julepynt ind alligevel og jeg har overvejet seriøst at vi skal have et lille juletræ ude i haven som skal pyntes med lys.
vi har så osse lige solgt alt vores udendørs julebelysning da vi blev enige om at det var på tide med noget nyt og at vores have ikke længere indbød til julelys efter vi lavede den om i foråret

Her bliver der altid pyntet op til den første søndag i advent og det bliver pakket ned igen den 5 jan på de hellige trekongers aften.

Før i tiden, da jeg arbejde i butik så pyntede jeg op i starten af november :ups: Vi fik jo julevarer i butikkerne møg tidligt, så når vi nåede november så kunne jeg simelthen ikke vente længere… :tihi:

Nu… 2. december… hvert år. Ole har fødselsdag d. 1. og han har nedlagt forbud mod at den drukner i jul… :slight_smile:

Det er yderst minimalt hvad jeg gør i julepyntning, ud fra devisen det jo skal ned igen. Og nok fordi jeg prioriterer andre ting som er mere vigtige. Jeg har som sådan intet imod julen, men omvendt så ville jeg ikke savne den hvis den ikke var der.

Regner med at få båret pynten op fra kælderen i løbet af i dag og i morgen og så skal jeg liiiige have et pudset et par vinduer inde og ude og tørret støv af på hylder, men så går jeg nok også så småt i gang.

Juletræet (kunstigt) bliver pyntet i weekenden, elsker mit pyntede juletræ så det vil jeg gerne nyde længst muligt.

Pynten bliver taget ned mellem jul og nytår :slight_smile:

Jeg plejer at pynte op, enten d. 1 december eller 1. Søndag i advent:)
I år bliver det dog inden, da vi skal fejre svigerfars fødselsdag på søndag, så det bliver svært at nå:)
Juletræ gør vi ikke i, men pynt skal der op, jeg elsker julen:)

ved ikke om der kommet noget op, de sidste par år har der ikke været noget, for jeg var ved at få kvalme af juleting, med alt det jule noget jeg havde kørt i lastbilen …

Plejer at gøre det i løbet af den sidste uge i november - mest fordi jeg har alt for meget af det…
I år har jeg så valgt kun at sætte en brøkdel af det op, men det har så listet sig op allerede… det bliver så hevet ned igen allerede d. 27/28. december…

Jeg har dekoreret min syren med et lysnet i år. Det er så fint :smiley:
Indenfor er der kun et kalenderlyd endnu. Regner med jeg pynter op i weekenden. Mit juletræ kommer først ind og bliver pyntet d. 23. december. Alt hvad der har med jul at gøre, bliver pakket ned igen dagen før nytårsaften. Gider simpelthen ikke gå ind i det nye år med al den julepynt. Jeg elsker julen, men når nytåret kommer, er jeg mættet.

Det er lidt forskelligt - når jeg lige husker det :slight_smile:

Men i år skal der så meget op som overhovedet muligt INDEN 10. december! Der kommer kæresten hjem og han gider ikke juleting - men når han ikke er hjemme til at bestemme, så må det jo være mig der gør det :tihi:

Uh, og så vil jeg gerne i gang med at lave mit juletræ til væggen :smiley: Tror det blir fedt :smiley:

Hvis det stod til mig, ville jeg ikke pynte op.
Vi har en masse fint julepynt, men der er meget der er guld og rødt… Og jeg bliver stresset og frustreret af for meget rødt omkring mig.
Hvilket er derfor, at min julepyntssamling (startet sidste jul) er i hvid og sølv.

Men Mike bestemmer at der skal pyntes op. D. 1 december