Hvornår pynter du op til jul?

Jeg har nu fået pyntet op med 1 stk praktisk julepynt :wink:

[QUOTE=Lykke;1135448]Jeg har nu fået pyntet op med 1 stk praktisk julepynt :wink:

[/QUOTE]

:hjerte::hjerte::hjerte:

Tut få den der skønne-skønne kane ??

Be’ om ?? :engel2:

Jeg pyntede op i forretningen den 26-11 og idag herhjemme

:nissedans:nissedans

Jeg brugte det meste af dagen i går på at arrangere mine mange skønne MaiLeg-nisser--------- elsker det !!

Tut få den der skønne-skønne kane ??

Be’ om ?? :engel2:[/QUOTE]

Kanen (uden pynt ;)) kan fås på zooplus :slight_smile:

Der er også en hytte med ‘sne’ på :smiley:

[QUOTE=Lykke;1135482]Kanen (uden pynt ;)) kan fås på zooplus :slight_smile:

Der er også en hytte med ‘sne’ på :D[/QUOTE]

:slight_smile:

Tak, den er SÅ skøn - må ind og se, om jeg kan finde den…

i år havde jeg tænkt ikke at pynte op - for forud så der ikke blev tid at tage det ned igen. Men så kom dyrlægen med et tilbud om at aflevere julesokker og modtage guf… vidste jeg havde to og stadset blev hevet frem. Fandt sokkerne. Der blev pyntet lidt. Der er adventskrans og lidt dekorationer…

dekorationerne fordi jeg kunne lave dem kun ved at gå en tur i haven, hvilken luksus :slight_smile:

Til næste år skal der flyttes rundt og pyntes rigtigt. For jeg har nisser bestilt. Et ganske særligt nissepar. De kommer til marts

Fredag d. 6. er åbenbart svaret :tihi: Og jeg er glad for at jeg fik det gjort… :slight_smile:

Jeg endte med at sætte mine Jack-sikre ting frem i torsdags :slight_smile:

Jack havde en fest :høhø:

//youtu.be/zzJ5mh8p1RY

Lykke - Åh, jeg glæder mig til at se ham i morgen :hjerte:

Tror jeg springer den del over i år…
Får ikke gæster hjemme får til nytår - hvad jeg ved af i hvert tilfælde…
Og jeg klarer mig ganske fint uden pynt hjemme, får set masser af juleri når jeg er ude.

så fik vi pyntet op til dvs, vi har pyntet meget lidt.
vores 2 tjekkiske julelamper er kommet op, vores 2 trip trap nisser, de 2 gips julemisser med huer samt 3 julemisser i glas(se i galleriet)
det er vist det der kommer op.
for med en ional i huset er det vist ikke julepynt vi skal have for meget af

[QUOTE=louiseogbuster;1137008]Tror jeg springer den del over i år…
Får ikke gæster hjemme får til nytår - hvad jeg ved af i hvert tilfælde…
Og jeg klarer mig ganske fint uden pynt hjemme, får set masser af juleri når jeg er ude.[/QUOTE]

Forresten…
Når jeg pynter op, gør jeg det den 1. december.
Sidste år skulle jeg have gæster til brunch den dag, så der var det en undtagelse, og jeg pyntede op d. 30. november.

I dag fandt jeg juledugen. Det nu ret hyggeligt… indtil den bliver fyldt med kattehår

Nu!

Skarpt overvåget af Banshee er denne kommet op i torsdags

Og udover lidt kattesikre nisser hist og pist var jeg også lidt kreativ og satte en snor op mellem de to stolper, der flankerer åbningen fra køkken til stue

Men udover lidt udendørs lys er det kun i stuen, der er pyntet op :slight_smile:

Normalt pynter jeg ikke sådan, julen er for mig ofte en tid med triste minder… Men i år, der er humøret der og lysten, så der er lavet dekorationer, hele 5 stk med Jacob og Linea . Så er der taget troldegre
n ind der er pyntet med små sølvkugler , kugler i sølv hænger i stue vinduerne og et lille træ med led lys i form af kirsebærblomsyer lyser op i stuen om aftenen. Nisser er og bliver aldrig mig

[QUOTE=Temple Bar;1137182]

Og udover lidt kattesikre nisser hist og pist var jeg også lidt kreativ og satte en snor op mellem de to stolper, der flankerer åbningen fra køkken til stue

Men udover lidt udendørs lys er det kun i stuen, der er pyntet op :)[/QUOTE]

Smaart! Den idé tror jeg også jeg kunne finde på at kopiere :slight_smile:

Jeg så de store kugler i Kvickly og syntes, de var vildt flotte, så de måtte bare med hjem - og så kom tanken med at udnytte husets lidt anderledes konstruktion helt af sig selv :slight_smile:

Jeg pyntede op dagen før 1. søndag i advent. Vi går helt Gertrud Sand herhjemme, more is more :smiley: