Hvornår var du sidst ude at flyve

Hvornår var du sidst ude at flyve?

Jeg var i lørdags.
Det er bare så fedt at flyve indenrigs. :slight_smile:

Det tager ingen tid.

Da jeg var i Tyrkiet sidste sommer.

Til august flyver jeg til Bornholm :slight_smile:

I marts da jeg fløj til Dubai - vi fløj på business class - men jeg hader det alligevel - kan bare ikke klare at jeg ikke er i kontrol :ked:

Jeg har endnu til gode at flyve indenrigs herhjemme - der er så mange andre behagelige måder at rejse på indenrigs, at jeg aldrig rigtig har følt behovet for at flyve rundt i lille Danmark… Men det er da rart at høre, at det er en behagelig oplevelse, hvis lejligheden skulle byde sig :slight_smile:

Sidst, jeg var ude at flyve, var til Helsinki for små 3 uger siden - det var også rart:)

Lad mig nu tænke, det var…
Nå nej, jeg har jo aldrig fløjet:ups:
Helt seriøst, jeg er 31 år og hat aldrig fløjet, jeg har nøjedes med at være steder man har kunnet køre til inden for 2 døgn, dvs. Europa.

[quote=louiseogbuster;394553]Lad mig nu tænke, det var…
Nå nej, jeg har jo aldrig fløjet:ups:
Helt seriøst, jeg er 31 år og hat aldrig fløjet, jeg har nøjedes med at være steder man har kunnet køre til inden for 2 døgn, dvs. Europa.[/quote]

Ja og jeg er 47 år og har heller aldrig fløjet, og jeg kommer heller aldrig til det.
Jeg tør simpelthen ikke.

Erhm :øhmm:, det må ha` været da jeg fløj til London sidste sommer med far og storebror :slight_smile:

[quote=Mona Jensen;394539]Hvornår var du sidst ude at flyve?

Jeg var i lørdags.
Det er bare så fedt at flyve indenrigs. :slight_smile:

Det tager ingen tid.[/quote]

Sidst da jeg fløj indenrigs var fra Tirstrup til KBH - det tog kun 45 min fordi at der var tåge i KBH - normalt ville have være 20 min fordi det var en jet :thumbdown:

Juli 2006 da jeg var på ferie i Island. Det eneste indenrigs jeg har prøvet at flyve var da jeg var i Grønland - der fløj jeg fra by til by.

I maj måned, hvor jeg så til gengæld tog 4 flyveture på en uge … Frem og tilbage fra Ålborg, det var min første indenrigstur, og frem og tilbage fra Amsterdam :slight_smile:

Jeg synes det er fantastisk at flyve - altså, hvis man lige ser bort fra den begrænsede benplads og så’en, men tænk at man kan komme SÅ langt på så kort tid, og jeg elsker når den letter :smiley: Jeg er så til gengæld ikke så glad for at lande, eller rettere nedstigningen, for jeg har undertryk i ørerne og får altid ondt når trykket skifter … trykudlignende ørepropper er derfor et must for mig!

I en alder af 57 har jeg stadig min første flyvetur til gode. Om jeg nogen sinde opnår at komme op og flyve, tjaa det ved jeg ikke. Har det egntlig også bedst med begge ben solidt plantet på jorden.:slight_smile:
Knus Elin

I maj sidste år, da jeg var på Island for at fejre min mors 80 års fødselsdag.

I maj, til New York. Næste gang til september til Washington (indsæt selv ikoner af tåbelige og overstadige jubelscener her!) Elsker at flyve (rejse!) - sidder gerne på monkey class med nærmest ingen plads og dårlig madservice, bare jeg må komme med :thumbup:
VH
Susanne

Jeg tror det var inden kattene invaderede mit liv… Så tror det er 4 år siden!!?
Hvor er tiden dog blevet af!

Planlægger dog at manden og jeg skal til Rom, når vi har sparet lidt sammen… Måske til næste år :o)

Jeg tror det var i 2005 eller 2006, da jeg var i Helsinki (jobrelateret).

Sidste gang var for 3 uger siden, da vi fløj hjem fra London… :slight_smile: Elsker den by :thumbup:

Det er ved at være nogle år siden, 2005 da vi besøgte min mor i Tibet. Jeg har fløjet RIGTIG meget, og rigtig lange stræk, i mit liv. Afrika, Kina osv.

Sidste gang udenrigs var for 2 år siden til Tyrkiet. På lørdag flyver vi til London på tøseshoppetur.

Indenrigs flyver vi jævnligt da min svigerfamilie har 2 privatfly samt adgang til et stort russisk dobbeldækkerfly med plads til 8 personer. :slight_smile:

Ellers har jeg fløjet meget i mit liv Afrika, Fjernøsten, Rusland, Spanien osv osv

Det var i maj, på vej hjem fra feltarbejde i Budapest.

Jeg skal flyve fra Ålborg til KBH i juli og det glæder jeg mig til at prøve, det er sådan lidt luxsus i mine øjne :slight_smile:

sidst jeg var ude at flyve var vistnok i 1998, der fløj jeg til alanya i tyrkiet.
jeg syntes det er fantastisk at flyve, men jeg hader lufthavnene der desværre følger med