I Need One More Cat - her er han så :-)

Jeg har nu i mange uger lidt af syndromet: I Need One More Cat!!

Trods mange overspringshandlinger og en konstant indre messen…I Need No More Cats…så vandt syndromet. I slutningen af oktober flytter Harmakhet’s Krudttønde nemlig hjem til mig :slight_smile: Uhaa, hvor jeg glæder mig :slight_smile:

Der er flere billeder af Krudttønde og hans smukke søskende her: www.harmakhet.dk

Knus Gitte

Tillykke med ham, hvor ser han dejlig ud :wehuu:

:flag: tillykke med den lille pels men søm i fødderne :wink:

HMM har hun lånt et navn hun har en som hedder knaldperle …

Hi Hi - hvem ved, men hele kuldet er der krudt i mere end en forstand :slight_smile: Der er en Kineser, en Kanonkugle, et Kanonslag, en Krudttønde og så en Knaldperle. Så det kan vist kaldes et Temakuld :slight_smile:

Knus Gitte

Nui hvor er han fiiin… :wehuu: Tillykke med ham :slight_smile:

Tillykke! Han ligner en som lever op til sit navn :smiley:

Til lykke med guldklumpen.

Sikken en smuk sølvstribemis - og jeg ser på hjemmesiden, at han også har flotte lange hvide handsker. :hjerte:
Stort tillykke med ham. :flag:

Han ser DEJLIG ud :wehuu:

Tilykke med ham

:slight_smile:

Hvor er han LÆKKER! :smiley:

Han ser rigtig flot og sød ud. Mon ikke der er krudt i ham :slight_smile:

Tillykke med ham, hvor er han dejlig :wehuu: :wehuu:

Han ser da godt nok nuttet ud :smiley: Tillykke med ham!

Tillykke med ham, han ser dejlig ud :slight_smile:

Ja og så er der jo mig som ike lider af denne sygdom, men istedet lider af: I NEED A CAT! :frowning: og det har endnu ikke vundet nogle af de uendelig mange kampe mod min far! øv

Nå men tillykke med denne skønhed af en mis:)
Nogle har jo lov til ar være heldige engang i mellem:)

:tihi:

[QUOTE=Rikke og Mis;684266]Ja og så er der jo mig som ike lider af denne sygdom, men istedet lider af: I NEED A CAT! :frowning: og det har endnu ikke vundet nogle af de uendelig mange kampe mod min far! øv
[/QUOTE]

Jeg fik kat som 19 årig - fordi min forældre skulle skilles (jeg havde plaget i en 10 år inden da) og min mor godt ville lade mig få kat, der hvor vi skulle flytte hen… De fik så reddet ægteskabet alligevel, men fordi jeg var så skuffet over at de ikke skulle skilles, endte jeg med at måtte få kat alligevel :rock:

Kan være det er tricket hjemme hos jer også… :stuck_out_tongue:

Det er da en rigtig lækker sag, du er faldet for :love2:

Tillykke med ham :slight_smile:

uhh en lækker knægt, han er da super, glæder mig til engang og gramse på ham

mvh
Gitte

Så blev Tønden 12 uger :slight_smile:

I fredags blev han vaccineret, chippet og sundhedstjekket. Alt var i fineste orden og han er blevet en stor dreng på knap 1.9 kg :slight_smile:

Han i mellemtiden også blevet testet for diluted genet da vi var i tvivl om han var blå. Testen viste at han kun er bærer af diluted genet. Og når der nu alligevel skulle sendes et svab afsted blev han også testet for om han skulle have arvet amber genet fra sin far. Det har han og er således også Amberbærer. Skønt at få vished for hvad man på nogle punkter har udsigt til at skulle arbejde med :slight_smile:

Knus Gitte