I Need One More Cat - her er han så :-)

Så nærmer det sig - spændende. Held og lykke med den smukke dreng. :slight_smile:

Sikke en lækker dreng:love2::love2: stort tillykke med ham:)

Hvor er han lækker, tillykke med ham :slight_smile:

Han ser lækker ud :wehuu:

Tilykke med ham

TIl lykke med krudtet :stuck_out_tongue:

Tak for alle jeres søde ord om Krudttønde :slight_smile:

Han skal flytte ind d. 23 okt. så nu må de 3 sidste uger gerne gå mega hurtigt :slight_smile:

Knus Gitte

fin dreng…d. 23 er jo lige om snart
fedt at du allerede nu ved hvad han har i bagagen

Hvor er han lækker

15 uger gammel er Krudttønde nu flyttet ind :slight_smile: Han er helt fantastisk og han lever til fulde op til sit navn :slight_smile:

Men træt kan han også godt blive og så må man jo ha’ sig en lille lur :slight_smile:

Knus Gitte

Nårh hvor er han stadigvæk helt vidunderlig :smelter:

Nuuuuiiii…han er godt nok fin!!

Han er da smuk.:hjerte:
Stort tillykke :flag: og held og lykke med ham. :kryds:

hvor er han fin

Tillykke med ham, Han ser rigtig dejlig ud :slight_smile:

Han er da bare noget så smuk :wehuu:

Han ser dælme også fantastisk ud, endnu engang tillykke! :love2:

Tillykke med den smukke fyr!

Tak for jeres søde ord :slight_smile:

Han er intet mindre end fantastisk :slight_smile: Han er en storspinder af kaliber, han nyder at bliver nusset og “banke” pande any time han er vågen. Han har bare et super temperament - helt fuldstændig som Joy, der kommer fra samme opdræt. Klart nok har han sovet i min seng i nat…sammen med de andre :slight_smile:

Knus Gitte

Tillykke med ham! Han ser sød ud!:hjerte:

Min lille Krudttønde er faldet rigtig godt til her i løbet af ugen :slight_smile:

I går var han så afsted for, at få sin anden vaccination. Som altid skal en kat grundig sundhdstjekkes inden en vaccination, og det blev han også. Men men - det var nu ikke sådan helt så nemt at få lyttet lunger og hjerte. For han STOR spandt som sædvanlig :slight_smile: Det lykkedes dog til sidst efter mange forskellige afledningsmanøvrer og alt i alt fik han UG+ af dyrlæge Pia :slight_smile:

Og hold da op - han vokser. Vægten sagde 2.54 kg!! hvilket jeg synes er rigtig flot i betragtning af at han kun knapt er 4 mdr. gammel og især set i lyset af den energi han ligger for dagen - hver dag! :slight_smile: Han er jo en Krudttønde :slight_smile:

Knus Gitte