I Need One More Cat - her er han så :-)

Herligt. Så er han også snart stor nok til nogle flere billeder, ikke? :slight_smile:

Selvfølgelig Finn - her er et godt eksempel på hvad dagen går med :slight_smile:

Mange tak. Han ser godt nok ud til at være lidt af en krudttønde. :slight_smile:

Og her et par friske skud fra i dag. Tønden har fået sig en veninde :slight_smile:

Han er bare flot - omend lille i det selskab. Godt hun er sød ved ham. :slight_smile:

Hi Hi - ja vægt mæssigt er Noni dobbelt størrelse af Krudttønden :slight_smile: Ja, det er rigtig herligt, at min kastrat Noni bare er den perfekte surrogat mor for en ny killing i et nyt hjem.

Noni var også den første til at hilse velkommen i søndags da han kom hjem:-)

Han er altså bare så kær på de billeder! :hjerte:

Jeg glæder mig i øvrigt til at se hans udvikling ifht farven :slight_smile:

[QUOTE=Eife;717549]Han er altså bare så kær på de billeder! :hjerte:

Jeg glæder mig i øvrigt til at se hans udvikling ifht farven :)[/QUOTE]

Tak Eva :slight_smile: Og ja, i forhold til farven/mønster er jeg også spændt. Men når det kommer til alt, da er farve/mønster for mig egentlig p.t uden den store betydning i det samlede billede. Men når det så er sagt, da har det da tricket min nysgerighed :slight_smile:

Dejlig synes jeg i alt fald han er og han er vandret direkte ind i mit hjerte - uanset hvilken farve og mønster han måtte have :slight_smile:

Knus Gitte

Så vækker jeg lige en “gammel” tråd til live igen :slight_smile:

Tønden er nu 5½ mdr. gammel - og der er sket rigtig meget i forhold til hans farve. Det meste af det lyse er forsvundet, og han er begyndt, at få striber igen, og ikke mindst er han blevet mørkere. Så shaded er han i alt fald ikke, men om han er makrel eller spottet - det kan jeg ikke helt blive klog på.

Her et nyt billede af knegten :slight_smile:

Øjj hvor er han en smuk misser :slight_smile: Han ser så “statslig” ud :smiley:

Tak Margrethe for dine søde ord :slight_smile:

Hvis jeg selv skal sige lidt negative om min dreng - da synes jeg ørerne virker lige “store” nok stadivæk, men formen på dem er jeg til gengæld helt vild positiv over. Men pyhaaa, efter en “gå i stå” pause, der sker der nu bare så meget med ham rent udviklingsmæssigt p.t - jeg kan næsten ikke selv følge med :slight_smile:

Hans sind/temperament er stadig det samme - han er stadig en skødekat, der ELSKER at blive nusset og trofast sover han arm i arm med mig - endnu :slight_smile:

Knus Gitte

Gitte - Hvor er han fin… Mht ørerne, mon så ikke det nok skal komme når hovedet vokser til… Han er jo ikke helt nået den alder, hvor jeg synes, at det plejer at gøre det :slight_smile:

[QUOTE=DK Nemador;758943]Tak Margrethe for dine søde ord :slight_smile:

Hvis jeg selv skal sige lidt negative om min dreng - da synes jeg ørerne virker lige “store” nok stadivæk, men formen på dem er jeg til gengæld helt vild positiv over. Men pyhaaa, efter en “gå i stå” pause, der sker der nu bare så meget med ham rent udviklingsmæssigt p.t - jeg kan næsten ikke selv følge med :slight_smile:

Hans sind/temperament er stadig det samme - han er stadig en skødekat, der ELSKER at blive nusset og trofast sover han arm i arm med mig - endnu :slight_smile:

Knus Gitte[/QUOTE]

åhh jeg er ligeglad med standarten - jeg synes han er skøn liiige som han er :smiley:

Tak Eva :slight_smile: Ja, de ører kan jo syne lidt uharmoniske pt. men jeg tror det retter sig efterhånden som resten af hovedet vokser til :slight_smile: Det gjorde det i alt faldt med min Demolissa :slight_smile:

Knus Gitte

Han ligner en rigtig dejlig dreng :hjerte:

Han er klart mørkere end sidst. Og ørerne? Tjah, måske, men han er jo stadigvæk i voksealderen, hvor størrelsesforholdene konstant ændrer sig. Mon ikke han ender med at blive en flot skovmand alligevel… :slight_smile:

Mine dejlige Tønde vokser og vokser :slight_smile:

Her er han 10 mdr. gammel:

Og her er han 11 mdr. gammel og på gåtur - netop hjemkommet fra udstilling i Vrå. Dog med lidt våde regndryp i pelsen :slight_smile:

Han er vel nok en smuk kat…uha, det er farligt for mig med en NFO-opdrætter i Aalborg…:smiley:

Hvor er han flot - og imponerende hale!

Han er godt nok blevet en stor flot fyr:love2:

Rigtig godt at kunne se hans udvikling her i tråden:thumbup:fra lille og nuttet til stor og flot.

Tine

Ej ufff hvor er han da lækker :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: