Lidt friske billeder af min skønne dreng ![]()
Først nogle fanget her hjemme:
Og her et fra udstilling i Vamdrup d. 31/8-2013
Jow jow - Tønde er ved at blive voksen
![]()
Lidt friske billeder af min skønne dreng ![]()
Først nogle fanget her hjemme:
Og her et fra udstilling i Vamdrup d. 31/8-2013
Jow jow - Tønde er ved at blive voksen
![]()
Damn han er flot ![]()
Tiden går og Tønde er nu blevet 4 år. Han kan i år bryste sig med, at være blevet far til 2 kuld killinger - 6 stk. i alt
![]()
Han er den mest FANTASTISKE kat jeg nogensinde kan forestille mig, at jeg kommer til, at have i forhold til udstilling og herhjemme!!
De af jer som har mødt ham på udstillinger ved jeg mener ![]()
Mange flotte udstillingsresultater er det blevet til! Og han er nu SC, DVM & DSM
![]()
Et par nogenlunde friske billeder til jer af Tønde ![]()
August 2015
På udstilling i Ribe - September 2015. Team Pernille & Tønde slog til igen!! Best In Show
![]()
Tønde er nu blevet 5 år gammel - i Juli 2016 ![]()
Han afsluttede sin udstillingskarriere med i 2015 at blive:
Nr. 1 på Norsk Skovkatterings topliste for fertile hunner og hanner. ![]()
Nr. 2 på Jyraks Topliste for fertile hanner. ![]()
Og ikke mindst via en flot 1. plads på Felis Danicas topliste, blev han National Winner!!
![]()
Udstillingsmæssigt har Tønde været en drøm - men han er også katten, der herhjemme er en MEGA skøn kat ![]()
Jeg er meget stolt af min Tønde!! Jeg havde slet ikke forestillet mig, at det skulle ende så fint med ham, da jeg for 5 år siden blev forelsket i ham og kom til at lide af “I need one more cat” ![]()
Tønde har haft en forrygende udstillingskarriere
og er en smuk kat.
At han også er en MEGA skøn kat hjemme, får det hele til at gå op i en højere enhed ![]()
Stopper han? Jamen, han var jo altid så hyggelig at kigge på!
Han har godt nok klaret sig flot, den skønne fyr ![]()
Tillykke… han er nu også lækker ![]()
Verdens bedste Tønde ![]()
Tønde er noget helt specielt for mig. Når jeg møder ham på udstillinger, bliver jeg glad og stolt
Det hjælper selvfølgelig også, at han har Gitte med på slæb
Tønde er min bedste makker på scenen. Han og jeg er “Team Tønde-and-Pernille-on-stage-having-fun”. For det er det, vi gør på scenen. Det er ikke altid, Tønde bliver vist så fantastisk flot frem, fordi han har alt for travlt. Scenen er jo stedet, hvor han og jeg rigtig kan nusse og hygge. Dommerne er for Tønde kun til pynt - pyt da med dem! Nææh, ned på ryggen og blive nusset, eller stang Pernille lige i knolden, så hun klør lidt ekstra til på siden af kæben ![]()
Tønde, han ved, hvad det hele går ud på ![]()
Tak for lån og tilliden, Gitte ![]()