Ha er vel nok blevet en smuk skovkat, Du valgte rigtigt med ham. ![]()
Han er dejlig også live ![]()
Hyggeligt at hilse på dig her i weekenden ![]()
Tak for jeres søde ord om Tønden ![]()
Lise: Tak og i lige måde ![]()
Knus Gitte
Hvor er det en fin misser du har faaet dig der! ![]()
Hvor er han smuk
- altså så længe jeg har samme problem som overskriften, og ikke kan få det opfyldt, så synes jeg det burde være forbudt, at vise billeder af “sølvmisser” - uanset om de er langhårde/semi eller korthårede.
Er det sådan, at når man ikke må, så bliver ønsket bare endnu større? Drømmer pt. om sølvmisser konstant, så jeg er totalt træt når jeg står op om morgenen, og det bliver bare værre for hver gang jeg ikke kan holde mig fra, de dejlige fototråde der ligger herinde. Alle misser er dejlige, men altså dem med sølv ![]()
Mvh
Yvonne
Som tak for de søde ord om Tønden kommer her et foto taget på hans 1 års fødselsdag d. 7. Juli ![]()
Og Tønden har desværre ikke et perfekt sølv. Her i sommeren er hans rufisme faktisk ret udtalt, men pyt med det for han har jo så meget andet godt ![]()
Han er bare smuuuuuuuuuk…og lækker
Tillykke med fødselsdagen, smukke Tønden. Jeg bliver også lidt brunlig om sommeren, så det må være helt normalt. ![]()
:fløde1:
:fløde1:![]()
Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup
Krudttønden er jo lækker…
Tillykke med ham
Krudttønden er jo lækker…
Tillykke med ham
Jeg er helt enig, han er lækker…(pu-ha, det er da godt at vi ikke skal vurderes på samme måde)
[QUOTE=FinnFrode;894436]Tillykke med fødselsdagen, smukke Tønden. Jeg bliver også lidt brunlig om sommeren, så det må være helt normalt. ![]()
:fløde1:![]()
Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taa
:klapper::klapper::klapper: Snehvide altså, hvor bliver du brun? Du er da sort og hvid ![]()
Nej det er ikke bag i, at hun er brun, men øverst på ryggen, når hun har været meget ude i solen. ![]()
Billedet er fra sidste sommer - i år er hun kun en lille smule brun samme sted.
[QUOTE=FinnFrode;894858]Nej det er ikke bag i, at hun er brun, men øverst på ryggen, når hun har været meget ude i solen. ![]()
Billedet er fra sidste sommer - i år er hun kun en lille smule brun samme sted.[/QUOTE]
Ok, jeg har haft en sort NFO, hendes krave var samme brune farve som Snehvides fine ryg
Men hun skinnede også lidt brunt når hun lå i solen…
Snehvide er altså en sød kat ![]()
[QUOTE=Sim-Sim;894902]Ok, jeg har haft en sort NFO, hendes krave var samme brune farve som Snehvides fine ryg
Men hun skinnede også lidt brunt når hun lå i solen…
Snehvide er altså en sød kat :-)[/QUOTE]
Det er hun - men Tønden er nu også flot. ![]()
Pyhaa som tiden går! Tønde bliver snart 2 år. Men inden vi når dertil får i lige et billede af min skønne dreng, som hver dag giver mig så mange glæder ![]()
Hvor er han bare en flotter mand! Ham kunne jeg godt få laaaaaaaaaaang tid til at gå med bare at nusse pelsløs :fniser:
Wao, nogle fusser han har! Han er helt fantastisk smuk!
Han er så smuk - og tilmed ser han også rigtig rar ud. ![]()
Han er dælme en smuk svend. Jeg var igang med at skrive tillykke med den lille ny og videre i den dur da jeg opdagede at det var en gammel tråd der var blevet opdateret ![]()
Så tillykke med de kommende 2 år ![]()