Idag

Er jeg sur og ked. Kan ikke have man såre mine børn…

I aften laver Linea og jeg mad sammen,så kommer farmand hjem og vi skal i hundeskoven samt ud og se gamle biler som holder træf, dejligt solen skinner

Tusind tak fordi I er så gode til at skrive i denne tråd - jeg nyder at læse om jeres gode, og mindre gode, dage :slight_smile:

Idag har jeg gjort mine forældres hus rent fra kælder til kvist. Hverken mor eller far var hjemme, og da de har haft travlt på det sidste, og jeg havde fridag, så gav jeg den lige en skalle. Det hører også med, at vi har været så uheldige at miste min søsters ene tvillingedreng (Han blev kun 3 uger gammel, desværre), og overskuddet er bare ikke stort :frowning: Den anden tvilling har det heldigvis rigtig godt, men jeg tror, at vi alle er glade, når vi er kommet over bisættelsen og kan se fremad.
Så mens jeg svang støvsugeren og gulvmoppen funderede jeg over tingene, og blev til sidst taknemmelig over min dejlige familie, venner, bekendte og misserne. Hvil i fred, lille nevø, og hils alle på din vej :slight_smile:

I dag var jeg hjemme fra natjob kl. 7,30 - efter en rigtig skod nat! Gemalen var også på natjob, men skulle blive et par timer ekstra til en obduktion, så jeg kvindede mig faktisk op og trak i andet tøj og tog en halv time i skoven!! De møg-sko skal nok komme til at passe mine fødder, jeg giver mig ikke - så må Compeed forbruget forblive på nuværende niveau lidt længere. Så ramte jeg hovedpuden kl. 9,00, så på vækkeuret sidste gang kl. 9,03 - og hørte ikke engang gemalen komme hjem lidt senere :slight_smile: Så sov vi faktisk helt til kl. 16,30! Det er usædvanligt længe, men vi må vel have trængt til det. Og så stod jeg op og trak tøj igen og tændte løbebåndet og fjernsynet, som pludselig var uden signal! Arrrgh! Så knoklede jeg løs i en god time på båndet, mens gemalen hang i telefonen til TDC og de fik det faktisk løst - de sidste 10 minutter var der endelig noget til at distrahere :slight_smile: Aftensmad stegte rødspættefileter, altid et hit hos os. Sov en time foran fjernsynet bagefter (med en birmakilling på brystkassen, dejligt!) og nu sidder jeg så igen på min pind, hvor det i det mindste ser ud til at blive en noget bedre nat end igår.
VH
Susanne

Var på arbejde på det ene af mine arkiver. Sidste åbningsdag inden vi holder sommerlukket, og jeg skulle gå tidligt pga. datterens eksamen, så der var fuld fart på med at ordne hængepartier og andet. :hyp:

Tog til Næstved og nåede at købe blomster og jordbærkage inden jeg tog på gymnasiet, hvor vi satte huen på Ditte, der havde været oppe i imperialisme og Burmas historie. Hun var så lettet, at hun brød ud i glædestårer - og så glemte hun sin taske i eksaminationslokalet i bar befippelse, og måtte vente en halv time til den næste havde været oppe. :tihi:
Hendes storebror og hans franske kæreste var med på gymnasiet og tog bagefter med hjem til kaffe og kage, og aftensmad.
En rigtig hyggelig dag! :ok:

Idag var jeg på besøg hos min farmor på 92år. Trods alder og mange fald i den seneste tid var hun i strålende humør :slight_smile: Vi fik skrællet kartofler, jeg handlede for hende og vi hyggede os. Det er nu utroligt, at hendes sind stadig er friskt og ungt i den alder :slight_smile:
Resten af denne dag er sat af til at råhygge med misserne. Der har været en del ude-af-huset-aktiviteter på det sidste, som der nu skal bødes på. Kittekittekitte - så er der guuuuf! :smiley:

… har jeg afleveret nøglerne til det gamle hus og fået udlejers underskrift på, at der ikke er nogen økonomiske anliggender imellem os længere :wehu:
Siden har jeg knoklet hele eftermiddagen ved syarbejde, fik en hastebestilling jeg ikke havde råd til at sige ‘‘nej tak’’ til :S
Tænk … nu har jeg jo knoklet flere uger, både her i det nye hus og i det gamle hus, siden sidder jeg nogle timer ved en symaskine og det smadrer min ryg :surrender1:
Glæder mig nu til at kunne slappe lidt af og tage tingene som jeg nu har energi til, skidtet løber jo ingen steder :cool:

[QUOTE=Skattekat;886979]… har jeg afleveret nøglerne til det gamle hus og fået udlejers underskrift på, at der ikke er nogen økonomiske anliggender imellem os længere :wehu:
[/QUOTE]

Weekendens bedste nyhed :thumbup::thumbup:

Åh,hvor er det godt at læse, Hrönn.

:juhu::juhu::juhu:

I dag har jeg været ude i solen - alt for længe… :ups:
Spist morgenmad og læst avis i solen. Hængt masser af vasketøj ud i solen. Luget fortov i solen. Og så tog vi på familiebesøg - nevøens 15 års fødselsdag - og sad hele resten af dagen ude i … tadaaa: solen. :cool:

Hvorfor mon mine arme brænder sådan?:? :tihi:

Else - sol hvor søren bor du? Her hvor jeg bor har der regnet det mest af dagen.

Jeg har brugt det meste af dagen på at sætte mig ind i en social ankesag for en familie…Mange sagsagter og megen læsning, samt været på Kattegale, så er lidt træt i øjnene. Det giver mig nu en god følelse at hjælpe familien nu når jeg kan, så ren egoisme fra min side. Kunne dog have været rart at sidde ude i haven og læse alle de papir.

Har tilbragt dagen i Næstved og Slagelse, og der har været bragende sol (og en del blæst) hele dagen. Perfekt vejr til at tørre tøj (og til at blive solskoldet…)

Kan du mærke min misundelse gennem skærmen… Nå men i morgen er der atter en dag hvor jeg forhåbentlig ser noget til solen.

Du må sove godt.

I dag har jeg: Holdt ferie! :høhø: Så selv om jeg har været træt, har jeg alligevel nået en del:

Gået en lang tur med hunden
Plukket adskillige kilo pluk-selv-jordbær, hvoraf en del nu ligger i fryseren, mens andre er brugt i en lækker jordbær-mascarpone-lagkage
Hygget med manden på vores dejlige altan i solen
Bagt pizzasnegle til fisketuren i morgen

Og så nåede jeg lige en løbetur ved halvtitiden. 5½ km mens solen gik ned over markerne, og fuglene sang, og kornet duftede. :ok:

Har nydt at være sammen med kæresten og hans yngste, samt min den yngste.

VI besøgte min ældste datter og hendes tre børn. Manden var ikke hjemme men min mor var på besøg.

God dag.

I dag har jeg ENDELIG fået min computer igen! Den har været død i to dage… Eller rettere skærmkortet har… Men nu har jeg fået et nyt og fint og dyrt skærmkort så nu kan jeg ENDELIG hygge mig igen. Utroligt så “hjemløs” man føler sig når man må dele PC med Manden.
Ja det er da et luksusproblem, men de er vel osse problemer L

… har jeg deltaget i et møde på vegne af min leder, som har ferie, og det gik fint! :ok:
… har jeg fået et gult kort… et positivt gult kort… Vi har et feedback system på arbejdet med kort i 4 forskellige farver, hvorpå der står forskellige positive egenskaber folk har (farverne indikerer personlighedstype)… Jeg har fået et hvorpå der står: “Særdeles gode evner for kommunikation og præsentation” - den kommer da lige hjem i bunken til de andre jeg har fået i tidens løb :ok:

… er det varmt!
Har lige ligget ude i solen, men har måttet gi’ op og gå ind :sveder:
I morgen er det sikkert værre endnu … der er altid høj sol og varme d. 5/7 :cool:

[QUOTE=Skattekat;888742]… er det varmt!
Har lige ligget ude i solen, men har måttet gi’ op og gå ind :sveder:
I morgen er det sikkert værre endnu … der er altid høj sol og varme d. 5/7 :cool:[/QUOTE]
Skal man satse på at man kan sige “Tillykke med fødselsdagen, Hrönn” i morgen?

Idag har jeg første arbejdsdag efter en uge i Egypten :slight_smile: puha det er hårdt at komme igang igen.
Aftensmaden står på købepizza, en riiiiigtig snasket en :smiley: !!!