Ihhh sikke smukt juleskin

Hvem leger med juleskinnet:? Det var rødt - og enkelt - før. Nu er halvdelen af felterne grønne - forvirrende for øjnene og mindre kønt. Men smag og behag…

det gør ALice og jeg :slight_smile:

vi prøver at finde en erstatning for den pink for at at tilføje lidt julegrønt…

den første var lidt for fesen… den her er ALT for mørk :slight_smile: vi skal lige finde en der passer :slight_smile:

[quote=Ann K;500862]Du er godt klar over at du læner dig gevaldigt op af en indberetning… ikke??? :stuck_out_tongue:

Damn… det er godt nok… RØDT -surrender

Tror bare, at jeg undlader yderligere kommentarer og skifter tilbage til det almindelige skin :slight_smile:
[/quote]

Ej pjat :smiley: Vi to har sleeet ikke snakket om det med farve i forbindelse med burgardiner, så jeg tror virkelig at du er til fesen bleglyserød -engel

Haha, men nu er det da grønt. Men du har ret, det er ikke helt de rigtige felter eller en god slags grøn (endnu, jeg er siker på at det kommer) :slight_smile:

[quote=Eife;501341]
Haha, men nu er det da grønt. Men du har ret, det er ikke helt de rigtige felter eller en god slags grøn (endnu, jeg er siker på at det kommer) :)[/quote]

vi nærmer os en brugbar farve… vi skal lige ramme kuløren til dæmpet julegrøn hvad det så en ender med :slight_smile:

Jeg er åbenbart vanemenneske af rang - jeg mister ganske enkelt evnen til
at læse, hvad der står i trådene i selv samme øjeblik, jeg skifter til det der
juleskinhalløj.

Det må vist blive jul uden i år :cool:

Personligt ville jeg nok have droppet grønt og have valgt en creme eller grå nuance der passede til den anden…muligvis gøre knapperne grønne hvis det skulle være.

Men følger spændt med…får da set et par nuancer af grønt her til aften :rock:

Vi kasserede det grønne …Det så towlig ud. Måske kan vi få noget grønt stoppet ind andre steder :slight_smile:

[quote=Eife;501341]Ej pjat :smiley: Vi to har sleeet ikke snakket om det med farve i forbindelse med burgardiner, så jeg tror virkelig at du er til fesen bleglyserød -engel
[/quote]

Hermed indberettet et styk indlæg pgr dets generelle tone :p:p
Arj - det er altså meget for lyserødt og rødt til mig…

Og - jeg vil godt lige gøre opmærksom på at det ikke er fordi jeg ikke kan lide juleskin… Jeg brugte faktisk dekattens juleskin hele året, fordi det var så behageligt for øjnene - til gengæld holdt jeg mig langt væk fra det skin med japanske blomster… damn det var… rødt!!! :smiley:

Ej - Hvor er den bare fiiiiiin …

I love it! :smiley:

Det er da det flotteste juleting ting på et forum jeg har set :smiley:

Jeg har faktisk en lille bitte bøn :ups:

Kan topbanneret kortes lidt af? Det er så bredt at jeg skal scrolle til siden for at kunne se alle links i toppen :frowning:

[quote=DK Thomani;501465]Jeg har faktisk en lille bitte bøn :ups:

Kan topbanneret kortes lidt af? Det er så bredt at jeg skal scrolle til siden for at kunne se alle links i toppen :([/quote]

Hvilke størrelse skærm/opløsning bruger du Annie ? …Topbanneret måler 1024, som bør passe de fleste skærme. Hvis jeg korter af, så vil der være en masse brugere som sikkert vil mangle en ‘stump’ i hver side

Jeg mangler en stump i hver side i forvejen. :høhø:

:inlove::inlove:

Jeg kan ikke se noget grønt ??

Skal jeg gå ned og vælge juleskin igen ??

Eller kommer det nye I laver automatisk frem ??

:inlove::inlove:

:slight_smile:

Det plejer jeg ikke at gøre, men efter juleskinnet mangler der en lille-bitte smule ude til venstre… men mig gør det ikke noget - det er et godt bytte for det flotte juleskin…

:wehu: :rock: :heya: :yah: :tak: :hjertehop:

Det er umuligt at lave det så det passer til alles skærm …Jeg selv mangler en STOR stump i begge sider, men jeg sidder osse med en stor 21" widescreen. Desuden kommer det osse an på hvilken skærmopløsning I kører med - Prøv at ændre jeres opløsning og se hvilke forskel det giver :slight_smile:

Lad mig lige benytte lejligheden til at takke jer …Jeg/vi er utrolig glade for den fine modtagelse I har givet, det er knageme svært at ramme alles smag :slight_smile:

Jeg kan ikke se noget grønt ??

Skal jeg gå ned og vælge juleskin igen ??

Eller kommer det nye I laver automatisk frem ??

:inlove::inlove:[/quote]

Nej vi gik væk fra det grønne Tut, det så ganske forfærdelig ud. Dog fik vi lige en anelse grønt med alligevel - Der er kommet en lille grøn kant på de røde bjælker som skiller indlæggene.

[quote=Alice;501476]Det er umuligt at lave det så det passer til alles skærm …Jeg selv mangler en STOR stump i begge sider, men jeg sidder osse med en stor 21" widescreen. Desuden kommer det osse an på hvilken skærmopløsning I kører med - Prøv at ændre jeres opløsning og se hvilke forskel det giver :slight_smile:

Lad mig lige benytte lejligheden til at takke jer …Jeg/vi er utrolig glade for den fine modtagelse I har givet, det er knageme svært at ramme alles smag :-)[/quote]

Jamen ingen problemer fra min side, jeg er bare så glad for at det ikke ligner tuborgs julereklame. Og så er det fint og enkelt, hvilket passer så godt til min smag. :thumbup:

ALice har også virkelig arbejdet med at finde farver der passer… vi er super glade for at i har givet det en så god modtagelse :slight_smile:

Jeg sidder på jobbet lige nu og der siger indstillingerne 1024x768 :?

Jeg kan ikke huske om jeg har “problemet” hjemme på min bærbare :gruble:

[quote=Alice;501476]Det er umuligt at lave det så det passer til alles skærm …Jeg selv mangler en STOR stump i begge sider, men jeg sidder osse med en stor 21" widescreen. Desuden kommer det osse an på hvilken skærmopløsning I kører med - Prøv at ændre jeres opløsning og se hvilke forskel det giver :slight_smile:

Lad mig lige benytte lejligheden til at takke jer …Jeg/vi er utrolig glade for den fine modtagelse I har givet, det er knageme svært at ramme alles smag :-)[/quote]

:inlove::inlove::inlove:

Som jeg skrev, betyder det INTET for mig at jeg skal hive lidt til venstre - jeg er bare GLAD for det flotte juleskin - og nu kan jeg godt se, at der er lidt grønt også.

:tak:

Det er bare SÅ hyggeligt !!

Man bliver glad langt indeni af at se på det…

:wehu: :yah: :hjertehop: :tak: