Immunecare Colostrum

[quote=Blabl;485528]Synes helt bestemt en klumme om Colostrum ville være skønt :slight_smile:

Vi bruger det også herhjemme til Mosier, som er plaget af tandkødsbetændelse.

Vi købte det også fra http://www.immunecare.co.uk/product2.html#immu
2 eller 3 dage efter bestillingen var det i postkassen. Jeg blev godt nok overrasket over hvor hurtigt det gik![/quote]

Hej, hvordan giver du det til dine katter? jeg kan se at de er stor nok :øhmm:

[quote=Lis Dahlstrøm;485513]Tak Tine - det glæder mig virkelig. Og den behandlig foregår helt uden nogen form for overgreb - og langt billigere end så meget andet:-)

Jeg har også oplevet katte der har fået det, blive helt anderledes, både hvad angår aktivitet og imødekommenhed.

Colostrum er bare så godt for meget - måske jeg skulle skrive en “klumme” om hvad det er godt for og gør en synlig forskel:-)

Jeg vil så gerne takke May-Britt der fandt supergod Colostrum til en fornuftig pris.[/quote]

Lis det må du da meget gerne - jeg vil ihvertfald være meget interesseret i at høre mere om det :slight_smile:
Jeg kender det nemlig ikke og min den mindste Sean har tedens til tandkødsbetændelse :frowning:

Jeg åbner kapslen og drysser det over deres vådfoder :slight_smile:

Tak for svar :slight_smile:
Hvilken mundskyld skal jeg vælge til mine :pote: Klorhexidin mundskyl 0,1% eller 0,12% eller 0,2% :øhmm:

De har lavet siden om - jeg kan ikke mere finde man køber og betaler for 3 og får 4.

Med hjælp fra en veninde i udlandet køber vi nu ind sammen i et ikke EU land (bliver sendt hertil fra EU land) - 700 gram bøtte med pulver, altså ikke kapsler - til omkring kr. 600 - meget, meget billigere.

Een bøtte med kapsler koster ca kr. 170 - totalt er der ialt ca.58 gram

og så kommer der naturligvis porto …

[quote=Lis Dahlstrøm;507524]De har lavet siden om - jeg kan ikke mere finde man køber og betaler for 3 og får 4.

Med hjælp fra en veninde i udlandet køber vi nu ind sammen i et ikke EU land (bliver sendt hertil fra EU land) - 700 gram bøtte med pulver, altså ikke kapsler - til omkring kr. 600 - meget, meget billigere.

Een bøtte med kapsler koster ca kr. 170 - totalt er der ialt ca.58 gram

og så kommer der naturligvis porto …[/quote]
Er det noget man kan være med til det :? jeg skal nemmelig også købe noget mere nu :slight_smile:

Nej - portionen der kommer er uddeligeret

Nej - portionen der kommer er uddeligeret.

Ved godt at det ikke er lovligt - og at man kan risikere, at forsendelse bliver snuppet i tolden, men jeg gjorde forsøget. Det kom inden for en uges tid uden problemer. Jeg gjorde det, at jeg med det samme, jeg åbnede dåsen, fordelte indholdet i mindre portioner og pakkede dem så lufttæt som muligt inden jeg bandt for poserne. Jeg ser ingen forandring på kattene i forhold til, når jeg har brugt Immunecare Colostrum. Det virker lige så godt.

Fri forsendelse i øvrigt :slight_smile: New Zealand Colostrum Powder 450g

Det kan næsten ikke gå at have formeget besvær med at dele, når det kan købes til den pris.

Nu spørger jeg måske lidt dumt :ups:, men hvad gør Immunecare Colostrum?

Er det noget man giver hvis katten har tandkødsbetændelse, eller kan man bare give det for at styrke deres imunforsvar?

Er der nogen der ved hvilken mundskyld skal jeg vælge til mine katter: Klorhexidin mundskyl 0,1% eller 0,12% eller 0,2% ?

[quote=Lis Dahlstrøm;485903]Jamen så får du lidt hjælp

http://www.immunecare.co.uk/digicart/fusebox.cfm?FuseAction=productDetails&PrID=15072EF0-1F7C-45A3-9987692E88898A21&CFID=29466956&CFTOKEN=21382708

Immunecare Colostrum
Our Price : £19.99 GBP
RRP: £19.99 GBP
Size : 120 capsules, 480mg
You Pay : £19.99 GBP each

· 37 immune factors to fight infection
· 12 growth factors to heal and repair
· 100% pure New Zealand product
· Heals Leaky Gut
· Helps ME and Chronic fatigue
· Probably the best single immune supplement you can take
· Colostrum researched since 1970
· Over 3500 scientific and medical studies done
Great for M.E. as well as gut disorders.
buy three and receive another one free of charge [/quote]

Jeg står netop og skal have købt noget hjem til min Noni pige - men synes ikke rigtig at ovennævnte link virker…er det bare hos mig det ikke virker eller har andre samme problem?

Knus Gitte

[quote=Maria-Amalie;507850]Nu spørger jeg måske lidt dumt :ups:, men hvad gør Immunecare Colostrum?

Er det noget man giver hvis katten har tandkødsbetændelse, eller kan man bare give det for at styrke deres imunforsvar?[/quote]

IC styrker generelt immunforsvaret hos mennesker og tilsyneladende også hos katte.

Jeg har selv god erfaring med at bruge Colostrum til min kastratpige, der i forbindelse med calici fik dette (dog fra LR). Jeg brugte det både med henblik på at hjælpe hende igennem calicien, men også for at få hendes tandkød pænt igen. Det var nemlig også rimelig pænt ramt!

Min kastratpige får det nu kun forebyggende - måske er det ikke længere nødvendigt, men hellere fortsætte fremfor at have en syg kat eller en kat med tandkødsproblemer.

Knus Gitte

Prøv den her link - http://www.immunecare.co.uk/home.php

Klorhexidin mundskyllevæske til både dyr og mennesker er på 0,1%.
0,2% er beregnet til at rense sår med :slight_smile:

er der nogle de ved hvad det koster og få sendt? syntes ikke at kan finde fragt prisen nogle steder:?

Jeg købte 3 og gav 8.50 £ i porto

Eller det vil sige, at jeg lige er hjemkommet fra ferie og de er endnu ikke dukket op.
Jeg har fået en bekræftigelse på orderen d. 12-11.

Jeg får pludselig en underlig mavefornemmelse, for først nu ser jeg at den mailadresse der er brugt hedder [email protected]
Er det bare mig eller ser den lidt suspect ud??? :gruble:

Kan jeg lokke en af jer, der tidligere har fået derfra, til at se, om I har fået mail fra dem via en mailadresse, der hedder noget med gutdoctor.com

:kryds::kryds:

tak for svaret… håber nogle kan hjælpe dig med dit spørgsmål

Ja, det håber jeg også…
Skal nok lige skrive når og hvis de ankommer…