Indekat forsvundet;(

Jeg fik af vide i en Facebook gruppe om helsingør at hun var blevet set omkring 600 meter herfra, der har jeg gået i flere timer nu, og også tidligere, men uden held, jeg tænker at hvis hun har hørt mig så vil hun bare ikk hjem endnu, og ellers har jeg ihvertfald mindet hende om at jeg savner hende, som sagt så er hun i løbetid og det tænker jeg også har en stor indflydelse på hvornår hun vil hjem. Jeg skal ud og gå i nat igen og kalde på hende og rasle med godbidder. Kryds fingre for mig og filimus og tak for alle jeres søde beskeder :heart: betyder meget.

7 Synes om

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

3 Synes om

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

1 Synes om

:kryds: :kryds: :kryds:

1 Synes om

Fandt du hende i nat?

Nej og er helt ødelagt over hun er derude alene og snart har været det i 50 timer, gik med godbidder og kaldte på hende hele natten og til imorges både i mit nærområde men i flere timer der hvor hun også er meldt set på Facebook. :sleepy::sleepy:

1 Synes om

Kæmpe :kram: Stakkels dig, og hende. Håber virkelig at det bare er en oplevelse for hende, fordi hun er i løbetid, og snart kommer hjem! :kryds:

2 Synes om

Håber du snart bliver genforenet med din kat igen. :kryds: :pray::two_hearts:

1 Synes om

Tak enki, det håber jeg også jeg er bare så fortvivlet fordi hun trodsalt kun er en pige på et år, holdte en lille fødseldag for hende den 15 april, så hun er jo meget ung og jeg er bare så meget i tvivl om en lille pige som hende kan klare at være derude når hun har været indekat. (måtte vente to timer før jeg kunne svare fordi jeg er ny bruger og har skrevet for meget)

Har allieret mig med utroligt mange søde mennesker i området som har fået billede og tlf nr. Håber så meget jeg snart får hende hjem :heart:

7 Synes om

Nu tænker jeg bare lige højt, kunne du sætte en fælde op, sådan en som dyrelæger har, jeg ved helt ærligt ikke om man må,
men du kunne da kontakte, dyrelæger i området, kattens værn, dyrebeskyttelse og ligende, ja det koster måske noget,

Med venlig hilsen

@RasmusogFilimus Er Filimus kommet hjem? :kryds:

1 Synes om

Nej desværre, og jeg er så ked af det, men hun er blevet set af flere ikke så langt herfra i en gade ser hedder fiolgade, og i en gård af en hundelufter flere gange, så der kommer er jeg oppe og kalde hver dag og stille mad og frisk vand til hende. Er så bange for hun helst bare vil være ude og ikke kommer hjem :sleepy:

Eller ikke kan finde hjem. Har du overvejet at sætte en fælde op, et af de steder hun er blevet set flere gange, som Beimis nævner?

3 Synes om

Hej beimis har først lige set din besked nu, jeg vidste ikk det med fælder at man kunne sætte dem op, jeg ringer straks til dyrlægen om drt imorgen. Tak! Bare de er uskadelige

4 Synes om

Og hvis ikke dyrelæger kan hjælpe, så kattens værn eller ligende, ja det koster nok lidt, men prøv

Med venlig hilsen

@RasmusogFilimus Er hun kommet hjem? :kryds:

Nej :sleepy::disappointed_relieved: jeg har lige siddet og grædt og kigget på billeder og video af hende. Jeg går stadig flere ture hver dag og kalder på hende og rasler med godbidder. Men jeg er så bange for jeg aldrig ser hende igen. Jeg er helt ødelagt. Det lyder ekstremt men det er jeg virkelig.

Tak fordi du spørg. :heart::pray:

2 Synes om

:kram:
Har du efterlysninger ud stadig væk, prøv tidligt om morgen også.

Jeg synes overhovedet ikke det lyder ekstremt. Et er at miste et elsket kæledyr, men du svæver i uvished, og det kan være meget værre. :ked: Håber virkelig at det ender lykkeligt! :kryds: Ser folk hende stadigvæk i området?

Ja men det er nogen dage siden jeg fik de sidste beretninger om at nogen har set hende, og jeg er måske bange for at det er en anden kat der minder om hende, ovre i det område hvor folk siger de har set hende, der har jeg nemlig selv set en pjusket kat med fluffy hale, dog ikke tre farvet. :disappointed_relieved:

Efterlysningerne hænger stadig men flere af dem er blevet vandaliseret og revet ned, så har sat nye op, utroligt folk gør sådan noget :sleepy:

Tak for jeres beskeder og ord