Indekat forsvundet;(

Fik heller ikk lige nævnt at jeg fik lejet en fælde hos dyrlægen og har haft den stående oppe i det område med mad i, i flere dage, der røg dog en anden kat i fælden og ikke filimus :disappointed_relieved:

Du gør i hvert fald alt du kan for at få hende hjem. :hjerte:

2 Synes om

Tro også vind og vejr gør meget, nye op og folk lægger mærke til dem

Med venlig hilsen

Det har du selvfølgelig ret i, men grunden til jeg kan se det er fordi jeg pakket opslagene ind i plastic charteks og dem har folk skåret i og prikket huller i. Men ja vind og vejr kan også gøre at de forsvinder

2 Synes om

Havde sådan håbet hun var gået i fælden. Bedste tanker herfra og fortsat krydsede fingre :kryds:

Ja det havde jeg også, fik fornyet håb da fælden blev sat op i det område hun blev set i (hvis det er hende de har set)
Og mange tak for de søde ord :pray::heart:

Har du prøvet at kontakte diverse dyreinternater - hun kunne jo være indleveret et sted?
Jeg håber inderligt, at du snart får hende igen :kryds: :kryds: :kryds:

3 Synes om

Filimus er hjemme igen!! Har aldrig oplevet så stor en lykke før, filimus blev fundet under en terrasse 500 meter væk herfra af det sødeste menneske som også lige har kørt os hjem, hun har lige konsumeret mængder mad der burde være umuligt. Men hold op hvor er vi lykkelige :heart:

32 Synes om

:rundtosset: :jubiii: :hopla: :weee: :wehu: :yatta: Udtrykker det vist bedst!

1 Synes om

Ej hvor er det godt at høre! Så skal hun forkæles og du kan endelig få en rolig nats søvn. :thumbup: Nok en god ide at få hende tjekket igennem hos dyrlægen, og der er unægtelig en risiko for at hun er med killinger, så det skal du tage stilling til om hun skal have eller ej. Men Yay Yay Yay, hun er hjemme. :grin:

3 Synes om

Hun har fået så meget mad og vand og nu skal hun hvile godt igennem. Og så til det helt store dyrlæge tjek imorgen :heart:

8 Synes om

11 Synes om

Sikke en dejlig nyhed - godt du har fået hende hjem igen. :grinning:

Fantastisk. Det er desværre ikke så tit, de kommer hjem efter så lang tid.
Stort tillykke :flag: til jer begge. :smiley:

2 Synes om

Det var dejligt at høre :slight_smile: Og jeg kan se, at hun i den grad bliver forkælet! Det var sørme heldigt, hun blev fundet af en, der åbenbart har læst din efterlysning et sted :ok:

1 Synes om

Ja det var en rigtig katteven der fandt hende, som havde set hende et par gange i hendes have. Og dag jeg kommer derop for at sætte dyrlæge fælden op igen som var blevet aktiveret uden fangst, så begyndte hun at kalde voldsomt på mig, så var hun op mellem to terrasse brædder, og da jeg ser det er hende begyndte jeg at bryde ud i kæmpe glædesgråd. Og nu er hun hjemme og bespist, og mega træt.

16 Synes om

Hvor er det godt at høre :heart::heart::heart::heart:

1 Synes om

Det må så absolut være den bedste nyhed i ugen :thumbup: :rundtosset: :wehu:, hvor det dog glæder mig så meget, pas nu så meget på hende, jeg vil gerne have en opdatering fra dyrlægen, undskyld min nysgerrighed :ups:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Selvfølgelig kommer der update fra dyrlægen så alle her fra tråden også kan få en status på hendes helbred, det klart :heart:

10 Synes om

Sikken en dejlig nyhed at Filimus er hjemme igen og bliver godt og grundigt forkælet, det trænger hun sikkert til :thumbup:
Og må jeg så opfordre til net for vinduerne, så hun ikke igen får chancen for at hoppe/falde ud :grin:

4 Synes om