Indkøbsvaner

[quote=Johnny;305283]det er lidt sjovt syntes jeg
for nogle gider bare ikke handle ind, men de syntes det er fedt at gå på loppemarked osv.

jeg hader loppermarkeder, kræmmermarkeder osv, bevares man ka finde “guldet” sådanne steder, men jeg ka bare ikke ha kræmmere, ders væremåde osv, de opfører sig som om de er konger og at det de har er det pureste guld og meget meget mere værd end det er.
men jeg ka godt lide at handle ind[/quote]

Loppemarked osv, Ja det er da det værste i verden, i guder !!
Jeg har fuldstændig samme mening som dig !!!
Vi har nogle venner, de farer rundt med deres campingvogn på de verse kræmmermarkeder, at de gider, jeg fatter der ikke !! -what

[quote=skeem;303638]jeg hader at handle ind …
Gør det så sent som muligt så der ikke er hyldende unger og de små børne vogne som køres op i hælene.

[/quote]

Du lyder som en af de mennesker, der står og skuler til de stakkels forældre som er nødt til at tage deres børn med ud og handle, og en af dem som ikke kunne drømme om at rykke sig lidt for at folk kan komme forbi med deres barnevogn. :thumbdown:

Jeg er heller ikke super begejstret for at handle, især fordi jeg oftest er nødt til at tage den yngste med, og så skal finde mig i folks sure blikke, hvis bassemanden er træt, og skulle finde på at græde fordi han bliver slæbt med ud for at handle. Han er gudskelov så stor nu, at det kun sker meget sjældent.

Jeg kan faktisk bedst lide at handle når jeg kan få min mand med, så vi er 2 om det. Jeg ville gerne nøjes med at handle stort ind én gang om ugen, og så lige hente mælk, smør og rugbrød løbende, men mine intentioner om at gøre det er ikke rigtig blevet til noget endnu, kun et par gange.

nemlig børn i et super market :S det er ikke min kop te … har forståelse for en slags larm også er den den hysteriske larm… som jeg siger så smid dem i bilen …
Der er ikke noget mere træls når man har sin dosmerseddel og man render koncetret rundt også man kan hører en hysterisk unge .

For ikke lang tid siden der var jeg i Netto og handle i Hobro. Jeg gik og handlet jeg blev så gal:mad: en unge skreg hysterisk og smed med ting med mere … ja man kunne sige tapet på min mund sprnag og jeg sagde så hold dog mund meget vred og sikke en fred der var bagefter.

jeg er selv opdraget med den med bilen ( er aldrig blevet smidt i bilen ) kan ikke se hvorfor folk ikke kan sætte grænser for børn.

Nu kommer den sikkert ja man kan godt se du ikke har børn. jeg passer tit min små fætter som nu er 7 og 9 i alle de år jeg har passet dem der har det været en fornøjelse at havde dem med, de går pænt ved vogen og hjælper med at finde vare. Vi har sjov ud af det eks når jeg siger en grønsag så skal de prøve at finde den . De tigger helller ikke og spæner ikke vildt rundt i supermarket.
Er vilde med den måde deres forælder har opdraget de børn på.

Det er osse noget andet med børn når de blir passet af andre.
Børn ER helt anderledes når deres forældre er i nærheden.
Vi har altid praktiseret at en handler ind og den anden blir hjemme.
Nu er ungerne heldigvis så store at de ikke behøver komme med mere, heldigvis !!!

[quote=Quanti´s;305455]Det er osse noget andet med børn når de blir passet af andre.
Børn ER helt anderledes når deres forældre er i nærheden.
Vi har altid praktiseret at en handler ind og den anden blir hjemme.
Nu er ungerne heldigvis så store at de ikke behøver komme med mere, heldigvis !!![/quote]

Lige præcist, børn viser altid deres værste side frem , når deres forældre er i nærheden :S

Hvem søren har ikke prøvet at stå med et højt skrigende barn, som hverken vil det ene eller andet :?

Og jo det er et par dage siden, mine var så små :høhø:…

[quote=Kaja;305456]Lige præcist, børn viser altid deres værste side frem , når deres forældre er i nærheden :S

Hvem søren har ikke prøvet at stå med et højt skrigende barn, som hverken vil det ene eller andet :?

Og jo det er et par dage siden, mine var så små :høhø:…[/quote]

Nemlig da jeg var i USA i 93 som Au-pair, så var de 2 piger som blide lam, når jeg havde dem på egen hånd.
Ligeså snart forældrene kom, ja så var det en HELT anden sag, HOLD da op.
Der kan man tale om skrigende unger, i guder, det var et helvede at handle ind når forælderne var med !!! :thumbdown::argh:

[quote=Quanti´s;305390]Der findes INTET værre end at handle ind.-what
Der er altid 1000000000 mennesker, og næsten alle pensionister er ALTID ude og handle mellem 15-18 og brokker sig om køen ved kassen osv.
De har hele dagen, men skal absolut ud og købe ind der, hvor andre stressede folk med småunger som skriger og har ulvetime er ude og handle.:argh::argh::argh::argh::argh::argh::argh::argh:
Nå men jeg bryder mig ikke om mange mennesker, og vil helst bare handle ind sådan en time inden der blir lukket.

Det samme op til helligedage og efter, folk er nærmest i PANIK og tror der har været hungersnød de sidste 50 år.:lynogtorden:-what

Jeg HADER at skulle handle ind mellem jul og nytår, men desværre blir jeg nogengange nød til det, da jeg jo er SÅ heldig (NOT) at have fødselsdag d 28.12 så skal der handles ind til gæster osv, og man kan jo ikke handle det hele ind FØR jul, da alt julemaden jo står i køleskabet.

Ja livet er ikke nemt for en handlehader…

Nå det bare bare LIGGGGGGGE lidt brok fra mig, sorry !! :sorry:[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL

Jeg kan næsten fornemme, at pulsen din er oppe i FARLIG !!
Herligt indlæg…

:høhø:

Ja, det er sjovt nok at nogen mennesker SKAL ud og handle lige i ulvetimen - og både lørdag og søndag med - når de har så riiiigeligt tid på andre tidspunkter.

:øhmm::øhmm:

Og at det så oveni virker, som om det er de mest børnefjendske der vælger disse tidspunkter - det går over min ringe forstand.

:inlove:

Skrev Therese, der aldrig handler lørdag/søndag - for at give mere plads til dem der ikke kan nå det på andre tidspunkter.

-engel

[quote=Therese;305461]-LOL-LOL-LOL-LOL

BJeg kan næsten fornemme, at pulsen din er oppe i FARLIG !![/B]
BHerligt indlæg…[/B]

BJa, det er sjovt nok at nogen mennesker SKAL ud og handle lige i ulvetimen - og både lørdag og søndag med - når de har så riiiigeligt tid på andre tidspunkter.[/B]

BOg at det så oveni virker, som om det er de mest børnefjendske der vælger disse tidspunkter - det går over min ringe forstand.[/B]

BSkrev Therese, der aldrig handler lørdag/søndag - for at give mere plads til dem der ikke kan nå det på andre tidspunkter.[/B]

B-engel[/B]
[/quote]

HEHE ja sådanne ting kan få mit P… i kog i den grad hihi
Ja hvis de planlagde det lidt var de udeover de ting.
Det er derfor jeg kun handler om aftenen og MEGET sjældent i weekenden…